Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Anoniempje55

Groei/Bloei Verslag: 5 PP-jes, van begin tot eind

Recommended Posts

Je moet wel opletten dat je de planten niet te groot laat worden. De potjes bieden niet veel ruimte aan wortels.

 

Ik heb regelmatig oogsten met 580 gram gemiddeld per 600 watt lamp.

 

 

he Growmuts, bedankt voor je reactie..

 

Het zijn idd (te) kleine potten: 6.5l

Ik kan de volgende keer grotere nemen, maar eigenlijk wou ik de 2e kweek op zo een medium gaan doen. Ik weet nog niet hoe of wat en welke, maar ik ga graag over. Dit ivm zakken aarde de zolder opslepen, de afval grond in mijn eigen tuin dumpen enz enz. Het lijkt me dat bv zo een steenwol slap veel makkelijker is.

 

Ook al weet ik van horen zeggen dat er met aarde, zeker voor de beginner, makkelijker te kweken valt met een hogere opbrengst.

 

Maar voor nu...

 

Op enkele foto's van me zie je een wit plastic bak...het is een wasmachine lek bak van de gamma. 1x1m, 15?cm hoog.

Zal ik de planten uit de potten nemen en direct in deze bak gevuld met aarde zetten?

 

Ik heb regelmatig oogsten met 580 gram gemiddeld per 600 watt lamp.

 

mag ik vragen hoeveel- :unsure: en welke planten :unsure: je waarop groeit :unsure: op die 1m2 onder 1x600w lamp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alsik jou was zouwik wel een flessie voeding kopen anders zullen je planten ontploffen en das te vroeg he want ze mogen pas over een paar maanden in rook opgaan ik zou gewoon canna flores kopen ofsow

Share this post


Link to post
Share on other sites
alsik jou was zouwik wel een flessie voeding kopen anders zullen je planten ontploffen en das te vroeg he want ze mogen pas over een paar maanden in rook opgaan ik zou gewoon canna flores kopen ofsow

ontploffen? :D

 

Ik denk niet dat dat goed voor ze is dus...kga straks maar ff een flske kopen.

 

even terug koment op een paar messages terug....5 vingers of 7 vingers...

 

ik heb nu enkele pladeren met 7 vingers.. ole, oleee, ole oleeeeee. :whistling

Edited by Anoniempje55

Share this post


Link to post
Share on other sites
ha ik heb ze met 11

wat is je geheim?

 

Grote potten?

 

 

nog iets...

 

ik wil boven staand plaatje wat kleiner weegeven...

 

wie weet de tag?

 

[image size=xxx......]

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke dag een kusje geven voor het slapen gaan

 

en dit verhaal vertellen:

 

Op een mooie dag ontkiemde er een zaadje het was een afghaan net zoals jij.

de plant groeide en groeide en maakte altijd ontiegelijk grote bladeren aan met 11 vingers en ruim 20 centimeter in de lengte. De plant bleef maar doorgroeien en hij werd groot. Op een dag werd het vroeg donker de plant was heel etverden en maakte bloemen aan. De toppen hadden na 5 weken als cola fles formaat en ze bleven maar doorgaan. Elke plant in de buurt keek erg onderdanig naar hun leider de plant met de de dikke toppen. Na 8 weken begonnen de toppen als meer richting boomstam te gaan en de plant kleefde van de THC. Toen de oogst naderbij kwam deed de plant er nog eens een scheutje bij de toppen werde nog dikker en de THC droop eraf. Na de oogst heeft de baas van het plantje de plant door laten groeien omdat het zo'n prachtig plantje was. De jaren die daarop volgden werden de toppe al maar dikker en dikker de baas was dik te vreden en vertelde sindsdien elke dag eeen verhaal en gaf haar een kus of de stengel voor het slpane gaan. Na 4 jaar stierf de plant de baas was aan het rouwen en rouwen maar vlak voor het sterven van de plant werd hij bervrucht door haar echtgenoot de plant creeerde zaadjes vanm onschatbare waarde hij had er 43 stuks. De plant begroef de plant en zwoer dat hij elke plant die hij nog zou ehbben ook zo zou behandelen als die ene...

 

 

hierdoor is de plant verblind door ambitie om ook zo te zijn als deze hierboven du gaat ie het ook zo doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister een groot risico genomen door mijn planten over te potten.

 

risico omdat ze al 3 dagen op 12/12 stonden en ik ze nu stress geef.

en

de potten waar ze inzaten waren hoger dan de bak waar ze nu instaan.

 

 

het waren 5 maal 6.5l potten die in een wasmachine-lek-bak stonden.

deze bak heb ik vol gegooit met all mix en daar mijn lossen planten zonder potten ingezet. Hellaas staat de helft van de aarde kluiten nu boven de aarde.

Edited by Anoniempje55

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is minder aan te raden als zouden je planten teweinig zijdelingse ruimte hebben, aangezien de wortels van ganja vooral de diepte uitkiezen....

ik zou ze dus vlug uit die bak halen en ze ineens in een goede bak zetten die toch minstens 30cm diep is!

beter dan na X aantal dagen te ondervinden dat je plantjes sterven... :unsure: :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat is minder aan te raden als zouden je planten teweinig zijdelingse ruimte hebben, aangezien de wortels van ganja vooral de diepte uitkiezen....

ik zou ze dus vlug uit die bak halen en ze ineens in een goede bak zetten die toch minstens 30cm diep is!

beter dan na  X aantal dagen te ondervinden dat je plantjes sterven... :unsure:  :D

bedankt voor je heldere reactie...

 

grote potten zou goed zijn ja...

alleen wou ik straks overgaan op hydro...dan heb ik libra bakken en slaps nodig?

ik vond het dus jammer van de investering. Vandaar deze keuze.

 

Ik ga vanavond ff kijken hoe ze ervoor staan...en dan morgen toch maar potten kopen denk ik :) :whistling .

Edited by Anoniempje55

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, een uurtje later en ik ben retour van de growshop.

 

3x 10l en 2x 20l

 

vannavond ga ik weer over potten...

 

t houd me van de straat zo... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor mijn volgende kweek denk ik wel aan een drupsysteem.

 

Ik ben nu aan het bekijken hoe of wat ...

 

Suggesties?, Linkjes? --> pls REPLY

blumat zalig systeem

Share this post


Link to post
Share on other sites

SCRoG Net is te koop bij de betere growshop?

 

 

...Wat kut zeg als je met zoveel zorg en liefde je takjes buigt en ze breken dan af...

 

Volgens de wet van Murvi zijn het altijd de beste toppen die afbreken !!!

 

 

Ik ben nu de hoge takken/toppen naar omlaag aan het buigen ivm SCRoG.

 

Volgende keer span ik er meteen een net boven.

 

SCRoG Net is te koop bij de betere growshop?

Edited by Anoniempje55

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is beter om het net er later boven op te drukken dan ze er al van af het begin door te laten groeien. vraag me niet waarom want ik was te lui om verder te lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...