Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow Weed

ADHD en cannabis tests

Recommended Posts

Hallo

Al eenige tijd ben ik Google aan het afspeuren, maar krijg het niet gevonden,

 

Ik meen een tijd terug een onderzoek van of een callafornich of Canadees onderzoeksbureau aangaande de rijvaardigheid bij langdurige cannabis in combinatie met ADHD

 

 

Andere onderzoekken ADHD/canabis ben ik ook naar opzoek maar heb ik er al een aantal van terug gevonden

 

29e heb ik een afspraak me een CBR psych en wil die om de oren slaan over de medicinale werking van canabis aan de hand van printouts

Ook neem ik een flesje tinktuur en Aho:cannazaadolie mee en een oud medicijn paspoort met al me speed aftreksels d'r op en oude psych raport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha neem alle drugs maar mee !

 

Of ze medelevend gaan zijn ..... Denk het niet ..

 

Maar je zou met zekerheid kunnen zeggen dat je op de fiets naar huis mag.

En de komende 10 jaar nog geen grasmaaier mogen bedienen .

 

Je bent namelijk niet voor Jan lul uitgenodigd om in je kop te kijken .

 

Maar igg veel suc6 bij de zieleknijpers van cbr.

 

urban

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joh egt niet?

 

Dt wist ik al, en de drugs die ik Zou moeten slikken van die klootzakken laat ik me niet meer mee in, hebben meer kapot gemaakt dan goed tot aan zelfmoordpogingen toe onder invloed van Dex-amphetamine

 

Deze Jan lul is opzoek naar 1 Vd laatste puzzelstukjes, en jij komt met zon reactie,

 

En ik zeg et nog maar een keer, zonder druppel achter in me strot rijd ik nog niet eens op een fiets

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor het steeds vaker en meer van mensen dat de gewone medicatie hun half de vernieling in werkt, ze in zombies veranderd of gewoon lusteloze mensen die geen reden meer hebben om nog ergens voor te leven, en dan plots cannabis ontdekken en hoe ze heel slim zelf medicatie hebben afgebouwd door dit op te vangen met cannabis.

 

Zelf rook ik nu een maandje of 5 bijna dagelijks, alleen voor het slapen of als ik me extreem onrustig voel. Helaas begint mijn lichaam al een tolerantie op te bouwen en daar baal ik wel van want het was zo fijn in slaap vallen als je zo high bent in je hoofd.

 

Maar het kalmeert mij wel a la minute en dat is het belangrijkste, ik ben zelf nu ook zo ver dat ik gewoon kan autorijden en brommer rijden onder invloed van cannabis zonder dat het (naar mijn inziens) mijn inschattingsvermogen zou aantasten.. Ik heb dan geen ADHD ( al is mijn arts daar nog niet van overtuigd) maar ik worstel met de sympthomen van een bipolaire stoornis..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het onderzoek wat ik al een s had geleEn kwam huis naar voren dat mensen die niks gebruiken en veder helemaal normaal zijn meer ongelukken veroorzaken dan iemand die met regelmaat canabis producten gebruikt

Ik gebruik all ruim 5 tot 7 jaar geen ADHD medicatie meer,

En sinds ik me eige indragen psychiatrische hulp niet meer kan betalen sinds me 19e loop ik ook al zoveel jaar zonder eenige vorm van hulpverlening (behalve de hulp verlening die ik hier ma. Teug vinden in de vorm van kennis omtrent ons geliefd medicijn

 

Voorheen moest ik iederjaar ip eige kosten me rijvaardigheid laten testen , en laat mij je nou vertellen. Dat dit nooit nuchter is geweest, en zelfs me rijlessen/examen waren onder invloed,

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Heel kort) gegoogled dus zal vast niet zijn wat je zoekt:

"Cannabis improves symptoms of ADHD"

http://www.cannabis-med.org/index.php?tpl=...=155&lng=en

"Thus, it has to be considered, that in the case of ADHD, THC can have atypical effects

and can even lead to an enhanced driving related performance."

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit was niet degene die ik zocht, maar dit is wel alvast een extra aanvulling,

 

ik ben berijd een lijdens weg van tests aan tegaan al kost het me 10 jaar, dit verhaal komt totaal overeen met wat ik heb, dit word uit geprint en wat delen gemarkeerd,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...