Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MrMonkE

Is bij jou wel eens een wietje verkeerd gevallen

Recommended Posts

geen wiet en alcohol combineren als je beginnende blower bent! en sativa soorten daar wordt ik para van dus rook ik niet, indica dat is mijn ding.

 

en niet teveel in een joint doen, begin rustig!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de 1ste keer thuis was dat met een vriend wie al langer ervaring heeft.

Na bijna een halve te hebben gerookt kreeg ik een lachkick, en dacht toen van ohh dit is leuk ik wil meeeeeer veeeeeel meeeeer.

Maar na een anderhalve te hebben gerookt was het niet leuk meer, alles begon te tintelen en prikken, kreeg hoofdpijn en kotsneigingen met flinke hartkloppingen er bovenop.

Ik dacht dat ik zowat dood ging. En die vriend van me maar filmen :wOOt Moet het flimpje nog steeds ergens hebben :lol:

 

Alcohol en wiet gaan bij mij prima samen, zolang ik het maar gelijkmatig opbouw. Eerst een halve liter bier en dan weer een joint en zo maar door :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste wat je kan doen is eerst de hele avond alcohol drinken, en dan aan het eind van de avond de scherpe randjes eraf halen met een jointje.

Alhoewel ikzelf gewoon tussendoor rook als ik zin heb ( kan er heel goed tegen, nog nooit gekotst van alcohol of wiet ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gaat net vaak mis, bij mij dan ..het best gelijk op gaan , maar nog beter niet combineren :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een joint na alcohol gebruik scheelt de volgende dag ook zo veel v/d kater ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

doorzichtige sterke drank drinken , daar heb je niet gauw een kater van , eerder een klein poesje ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gelukkig ook nog nooit hoeven kotsen van wiet (ook niet in combinatie met alcohol, wat toch zeldzaam schijnt te zijn), maar het is wel een aantal keer verkeerd gevallen. Toen was ik nog niet zo veel gewend en dan kan 1 hijsje te veel al slecht uitpakken. Ik werd suuuperduizelig, had een droge bek als een woestijn en kreeg ook een beetje een angstaanval. Gelukkig was ik met mijn vriend die me wat gerust kon stellen. Het was avond en op een gegeven moment vielen mijn ogen bijna dicht maar was ik ervan overtuigd dat ik zou sterven als ik in slaap zou vallen. Uiteindelijk toch in slaap gevallen (duh) en ik leef nog :lol: Toen ik de volgende ochtend wakker werd was de stonedheid van die avond nog voor de helft aanwezig, wat ik niet zo leuk vond want ik was het echt even goed zat. In de loop der tijd heb ik mijn grenzen wel leren kennen en weet ik hoeveel ik kan hebben, maar als je niet weet wat je rookt moet je sowieso beter even 10 minuutjes wachten tot je een volgende hijs neemt..

Edited by kippenboerin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas wel,

En helaas niet maar 1x, vroeger op de middelbare school ging ik vaak genoeg 'bad'.

Mijn bijnaam was dan ook 'mijn naam' Altijd bad...

Tegenwoordig kan ik het voorkomen en help ik mensen die ook slecht gaan, veel suiker helpt vaak al goed.

 

Als ik bad ging kwam dat niet door de hoeveelheid of de soort, het was voor mij dan gewoon niet goed op dat moment of zoiets...

Ik voelde me altijd super beroerd, zo beroerd voelde ik me normaal nooit en het enige wat enigszins te doen was, was helemaal plat op de grond te liggen, wachten totdat het overgaat en dat ging dan vaak na een half uurtje weer weg.

 

Zo heb ik een keer op de wc in de kroeg op de grond gelegen hondsberoerd terwijl een vriend van mij op de wc aan het kotsen was.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is bij jou wel eens een wietje verkeerd gevallen

 

Ja, strijkzak kapot, kon ik weer opnieuw beginnen.

 

:lol: :P

 

ik denk dat bij iedereen het wel eens verkeerd is gevallen, duizelig en misselijk, heb het vroeger in het begin wel eens gehad met stappen..dat je dan echt maar beter geen frietje kon gaan eten ;)

ik drink stevig en blow gewoon, voor mij is het dagelijkse kost dus ben niet anders gewent, maar helemaal in het begin van blowen dan kon ik beter rustig aan doen met die 2 samen :D

moet zeggen dat ik ook al een keer paddo's alcohol en wiet had gebruikt door elkaar, en in het begin was ik even huiverig omdat ik bang was dat het verkeerd zou vallen... maar voelde me helemaal heppie de peppie :lol:

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo lang als ik maar dagelijks rook kan ik alles hebben. Zodra ik een paar dagen / weken ben gestopt ( is wel eens voorgekomen in 25 jaar roken )

kan ik zeer paranoia worden van een paar trekjes.

 

Over m'n nek alleen in combinatie met alcohol.

 

Alcohol+wiet is niet de beste combo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...