Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lousdy

Eindelijk is gelukt

Recommended Posts

@Pacman83@

 

Aan Herijuana heb ik ook vaak gedacht maar ze zijn alleen regulier verkrijgbaar helaas. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Lousdy: Zo een groot probleem is dat toch niet? 'T is even het oog oefenen dan zie je de voorbloei zo en houdt je vanzelf de dames over.

En als je twijfelt, nou dan heb je ons toch nog. Plaatje, praatje en dan heb je zo antwoord. En als je de juiste sjop mailt, dan heeft er zeker wel iemand wat reguliere oefenzaadjes voor je.

wee'k 100% zeker

 

groeitjes,

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oefenzaadjes ?

 

Het concept regulier zaad en dan man/vrouw separeren lijkt me ook een eng concept. Ik heb wat Royal Queen zaadjes gehad omdat mijn Santa Maria is gaan hemelen, en dat zijn ook reguliere zaadjes, dus mijn eerste encounter met een cannabis male... Het zal me benieuwen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Chassie

@ Bluebloomer

 

Ik ken echt wel het onderscheid maken tussen een vrouwtjes/mannetjes plant, maar ik kweek dus niet met lampen, weinig zon op mijn overdekte balkon op het noorden, dus dat kost veel meer tijd met het voorgroeien en dan in de bloei zetten en dan praten we ook nog over piepkleine plantjes :rolleyes:

 

Maar heb nu die Painkiller en die helpt me goed, wie weet als ik ooit een betere woning ooit met tuin op het zuiden vind is dit wel haalbaar om dit te gaan doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Blowsterke

 

Ben erg opgelucht hoor werd erg crazy van het slaap gebrek...ken goed koken ect....... maar cake maken is niet mijn ding. Die Kush wat is dat voor een soort wiet?

 

Vorig jaar heb ik outdoor LA Kush gekweekt, dit soortje is me super bevallen en sloeg hard aan bij vele ervaren rokers.

 

Dit jaar ben ik verschillende kruisingen aan het kweken en de eerste is klaar.

 

gallery_6979_15270_105688.jpg

 

Venice Beach Afhgan

 

Een kruising tussen White Widow en OG Kush.

 

OG Kush is hoofdwaarschijnlijk een kruising tussen Lemon Thai, Hindu Kush en Chemdawq.

 

gallery_6979_15270_1925.jpg

 

De LA Kush van vorig jaar had soortgelijke topvorming.

 

Zodra ze gedroogd en gecured is, ga ik haar testen. Benieuwd wat deze kruising gaat doen.

 

gallery_6979_15270_160679.jpg

 

Misschien dat je de kans krijgt ook een Kush te proberen, in California wordt deze soort gekruist met vele andere soorten, door de medicinale uitwerking.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Pacman83@

 

Aan Herijuana heb ik ook vaak gedacht maar ze zijn alleen regulier verkrijgbaar helaas. ;)

 

Nee hoor :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te gek nu ook in vrouwelijk zaad te koop Thxxx Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik rook nu al een maand of 5 een jointje, soms 2 voor het slapen gaan. Eigen kweek Big Bang indoor (250WHPS) van vorig jaar. Ligt al sinds oktober te curen en pak er elke maand wat grammetjes uit, maal ik fijn en daar rook ik van tot het op is.

 

Wat mij opvalt is dat ik juist veel levendiger droom, en mijn dromen zelfs onthoudt ! Dit had ik voorheen nooit. Als ik dan opstond was ik binnen 2 minuten alweer vergeten wat ik droomde, met wiet kan ik nu nog terug halen wat ik afgelopen nacht gedroomd heb. Dus... niks mis mee met mijn rem slaap ;)

 

Nu moet ik ook zeggen dat ik 2 gram wiet in de shop heb gekocht waarvan 1 gram Amnesia, maar die lijkt me zelfs wakker te houden, geen brandende oogjes, geen big smile geen vreetkick, alleen een headrush.. Zal wel geen amnezia haze zijn, maar de wiet stinkt echt naar koeiestrond (betere benaming kan ik niet vinden) en ik slaap er totaal niet op !! Op de eigen kweek BB gelukkig wel.

 

Ik heb last van RLS (restless legs syndrome) en moet medicatie slikken omdat mijn onrustige benen me anders uit de rem slaap houden (slaap onderzoek voor gehad) en die amnezia haze lijken die klachten te verergeren. Big Bang gelukkig niet.

 

Painkiller en trainwrek he ? Ik ga ze toch eens googlen, en kijken waar ik ze kan kopen en anders dan maar zaadjes kopen. Ik blijf ook verschillende wietjes proberen om die ene perfecte te vinden.

 

heb jij niet stiekem een beetje adhd onder de leden ? ik rook shop amnesia sochtends om me hoofd wakker en leeg te krijgen en savonds momenteel een royal highness of royal medic voor het slapen gaan

 

kwa dromen tja die benk wel kwijt gebruik waarschijnlijk iets meer van het groene spul

 

 

en lees ik het nou goed . "Ik heb wat Royal Queen zaadjes gehad omdat mijn Santa Maria is gaan hemelen, en dat zijn ook reguliere zaadjes, dus mijn eerste encounter met een cannabis male... Het zal me benieuwen"

regulier van royal queen, dat kan niet, simpel om het feit dat ze het niet verkopen

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Mercy Supply - Royal Queen

 

En de amnesia die ik gekocht heb bij de coffeeshop zal dat waarschijnlijk geen amnesia zijn geweest.

 

Ik heb geen ADHD en ik heb ook geen borderline, maar ik heb wel klachten die bij beide passen en ik heb al 15 chronische pijn, en ik heb tinitus (oorsuizen) en RLS dus en geloof me, van al die klachten bij elkaar ga je het soms echt wel op je heupen krijgen en is soms elk greintje spanning al te veel..

 

Van mijn Big bang wietje droom ik heel intens,maar wel aangename dromen en soms zit ik zo diep in een droom dat ik baal als ik wakker wordt... ;)

 

En de Royal Queen zaadjes heb ik van een mede forumlid gehad (nogmaals mijn dank daarvoor), omdat Royal Queen een afstammeling is van Santa Maria. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geniet echt van mijn betere slaap, vandaag voor de 2 de keer heb ik me ernstig verslapen ;) val nog wel steeds pas in de ochtend in slaap, maar dat intresseert me niet, ik slaap diep nu...... en dat is een heel grote vooruitgang!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een behoorlijke tegenslag gisteren met mijn hond naar de dierenarts geweest ik vertrouwde het toch echter niet, was een maand geleden naar de dierenarts geweest, mijn hond miste wat voortandjes en ik vond het tandvlees er heel raar uitzien, dierenarts echter niet en dat terwijl het vreselijk naar verrot bloed stonk. Dus ben gisteren weer naar de dierenarts gegaan en deze vertrouwde het ook niet, dus vandaag een biopt weg gehaald nog 2 voortandjes en ook 2 grote kiezen links en rechtsboven. Nu moet ik een week in spanning zitten of het goed-aardig of kwaadaardig is.

 

Dus verwacht nu echt niet dat ik fijn ken slapen, maar als het maar goed komt met mijn hondje daar draait het mij nu om. ;) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merk nu eindelijk dat ik mijn innerlijke rust begin te vinden als ik een jointje rook, was er altijd erg huiverig voor om echt stoned te worden. Dit doet me zo goed, want ik word vaak zo moe van mezelf ( ADHD)... nu verheug ik me er al op om voor het slapen een stevige joint Painkiller) te roken.

 

Vannacht heb ik toen ik weer niet kon slapen er 1 helemaal opgerookt en ben toen een uurtje diep in slaap gevallen .....zo heerlijk!

 

Weet dat het uiteindelijk het een keer nog beter gaat worden. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus na een hele lange aanloop, blijkt de sprong in het diepe nu een goed resultaat te geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Chassie ik zit op de goede weg, dat ik niet meer zo bang word om stoned te worden geeft echt een goed resultaat. Zoals ik wel is eerder aangaf was ik niet een echte wietroker. Nu geniet ik er echt van en voel dat ik een heerlijke rust krijg en dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ook met de Ritalin had ik deze ervaring niet. Dus ik ben er zo happy mee...overdag rook ik bijna nooit wat ....maar leg wel een dikke klaar voor de nacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...