Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cure the Clown

Clown on Guerilla 2013

Recommended Posts

Lekker bloei potent, ze zien wel wat lichtgroen, wellicht zou je ze wat kunnen bijvoeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar moet je ze in dit stadium dan het beste mee bijvoeden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waar moet je ze in dit stadium dan het beste mee bijvoeden?

 

Snel opneembare PK`s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten man! Echt grote uit de kluiten gegroeide struiken zitten ertussen! Hopen op geen rot en alles binnen zo! Ik zou ze ook bijvoeren, NPK korrels ofzo of wat voor krachtvoer er allemaal op de markt is tegenwoordeg... ze moeten zeker nog wel wat weken, dus heeft echt wel zin volgens mij...

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal ff een korte update. Pic en ik hebben een drukke tijd achter de rug, inmiddels is zo goed als alles binnen van BB2, op enkele kleine topjes na waarvan we wel zien of het nog wat wordt. Het grootste gedeelte hebben we vers geknipt te drogen en een gedeelte hangend te drogen. We waren van plan om alles gefaseerd te oogsten maar door de weersomstandigheden en de vergrote kans op rot toch sneller gedaan dan we van te voren van plan waren. Al het geknipte is ruim genoeg voor prive gebruik dus het ongeknipte en de kleine topjes verdwijnen in de diepvries voor hash en/of olie. Helaas is HB geript, 3 goede planten en een zaadplant foetsie.. ;) maar al met al mogen we dik tevreden zijn over het jaar 2013, weer vele ervaringen rijker en we kijken alweer uit naar 2014 :( Binnkort als alles droog is volgen er nog wat fotos van de opbrengst, dan nog ff een maandje curen en genieten maar ;)

 

Grtz CtC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...