Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Amnees-gekkie

16x amnees onder 600W

Recommended Posts

Halloo

 

Dit is me 2e kweek nu en vorige keer aaltal fouten gemaakt en tegenslagen!

Het GIB druppelsysteem ging niet helemaal goed, het pompje was niet zwaar genoeg om de druk over 20 mini slangetjes te verdelen,

dus de ene kreegt soms meer water en de andere bijna niet.

en op het laatste was er een Spint plaag waar ik niks meer aan kon doen dus 2.5 week te vroeg moeten oogsten

 

De voeding, die vond ik niet goed, dus nu overgestapt naar APTUS voedingslijn.

 

Dat was het zo wel, als iemand ideeén heeft of tips over bewatering, zijn welkom!!

 

De setup:

 

1x1 tent

16x11L potten

600W lamp

g-tools buisafzuiger met 2 standen.

inblaas een softbox, weet alleen niet hoeveel die is..

Momenteel is alles overgeplaats van binnen naar de schuur

Dus er komen nog sonoconnect geisoleerde slangen aan en een geluidsdemper.

 

Voeding: aptus

basisvoeding: HY-PRO

 

fotos komen nog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1x1 tent en 16x11 liters da gaat tog niet passen of heb ik iets over het hoofd gezien?

 

gr nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha Dat past net precies :rolleyes:

 

Hier de fotos!

Ze hingen nog een betje omdat ik iets te laat was met water geven!

gallery_37248_15705_1936227.jpg

gallery_37248_15705_442712.jpg

gallery_37248_15705_239369.jpg

gallery_37248_15705_1443019.jpg

gallery_37248_15705_388412.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je je vsa nou op een plaat hout hangen?.

Let er op dat die dingen flink heet kunnen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt normaal heb ik er een PC ventilator op staan, maar ik zit nog te kijke hoe ik die daar recht op geschroeft krijg :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had persoonlijk gezorgd dat de vsa op iets onbrandbaars zou zitten.

Pc fan zorgt voor een klein beetje luchtverplaatsing. Daar zou ik nooit op vertrouwen.

Mja het is jou kweek :rolleyes:

 

Succes iig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou er even wat moertjes (ofzo) onder doen. Zo krijg je wat ruimte tussen het hout en de VSA en kan er lucht doorstromen. En iets onbrandbaars erachter is altijd beter.

Ook zou ik de kabels van je VSA voorzien van een trekontlasting.

 

Verder op de 1ste foto zie ik een softboxje, met de slang er zo op aangesloten heb je redelijk wat verlies in de capaciteit, als het je inblaas is maakt het misschien niet zo heel veel uit dan moet deze alleen wat harder werken.

 

Succes met de meisjes.

 

Grtz,

Dj.

 

EDIT--- en zou je willen reageren met ADDREPLY button, anders kopieer je elke keer het bovenstaande bericht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

 

klopt die softbox is inblaas, alleen zo hard wilt tie net egt blazen dat is idd een nadeel

Verders ben ik nog aan het kijken hoe ik de vsa beter kan ophanger en veiliger kan maken!

en een trekontsteking, wat dat is zou ik niet weten, heb daar niet zo verstand van :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de slang recht op de box aansluit, IPV een bijna haakse bocht zoals nu, krijg je wellicht wat meer capaciteit. Nu heb je volgens mij een kleinere diameter slang wat ook tegenwerkt die er aan "hangt" dat houd een hoop lucht tegen.

 

Een trekontlasting is iets waar de kabels zeg maar aan hangen. Nu hangen deze aan de aansluitingen wat niet goed voor de kabels en de aansluiting is.

Gewoon BV een extra schroefje vlakbij de aansluitingen en daar de kabels met een klein lusje met een tie-rab eraan vast trekken. Dan hangt het gewicht van de kabels aan het schroefje.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je de slang recht op de box aansluit, IPV een bijna haakse bocht zoals nu, krijg je wellicht wat meer capaciteit. Nu heb je volgens mij een kleinere diameter slang wat ook tegenwerkt die er aan "hangt" dat houd een hoop lucht tegen.

 

Een trekontlasting is iets waar de kabels zeg maar aan hangen. Nu hangen deze aan de aansluitingen wat niet goed voor de kabels en de aansluiting is.

Gewoon BV een extra schroefje vlakbij de aansluitingen en daar de kabels met een klein lusje met een tie-rab eraan vast trekken. Dan hangt het gewicht van de kabels aan het schroefje.

 

Grtz,

Dj.

 

oke dankje dat hebik wel liggen! dan zal ik zo dus is even veranderen!

en klopt die slang is de klein, maar wat ik al eerder zij er komen sonoconnect slangen aan

dus die word ook gelijk vervangen door de goeie diameter slang

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou nog even de ADDREPLY button gebruiken met reageren zo komen we op de juiste weg. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is al beter vast gemaakt en kabel hangt niet tegen VSA maar die heeft ook omleiding gekregen dat die van vsa af zit

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nu we tog bezig zijn zou k ook ff andere slang halen voor je inlaat, bv combi, je ziet het licht er nu door komen, dus als het donker moet zijn kan er ook licht door komen.. snappie? :rolleyes:

 

iig succes met je kweek :lol:

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ miami, als je goed heb gelezen en ook tussen de berichten, dan staat er 3x denk dat er sonoconnect slangen aankomen, die zijn al besteld!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

voeding: aptus?

 

heb je ook basisvoeding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeps, dan heb ik er 3x over gelezen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sccs man ik heb 16 keer 15liter met am, alleen op aarde :rolleyes:

Ben benieuwt naar je resultaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...