Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Al-Patricio

Ik kan niet naar buiten afblazen ideeen?

Recommended Posts

Hey wietforummers,

 

Ik wil graag jullie meningen,creatieve oplossingen horen.

Ik heb een flat op de onderste verdieping en met 2 slaapkamers.

De 2 slaapkamers hebben de ramen op plekken zitten waar mensen langs kunnen lopen.

Dus naar buiten blazen door het raam lijkt mij geen goed plan.

 

Nu wil ik van die oma gordijntjes gaan ophangen (waar je net niet doorheen kunt kijken).

En daarachter met planken alles licht dicht maken.

Dat komt wel goed alleen waar moet ik met mijn lucht heen...?

 

Ik heb alleens binnen afgeblazen alleen dat was een woonhuis met verschillende verdiepingen.

Toen heb ik een plank even groot als de deur tegen de deuropening geschroeft met een 250mm gat erin.(badkamerraam wel open op kiepstand).

 

Dat gaat nu helaas niet omdat ik nu niet met luchtslangen door het hele huis kan .De setup was en is nog steeds int240 98 plantjes 5x600W.

De vorige keer zat ik al een beetje met vocht dus dat zal nu wel erger zijn denk ik.

 

Heeft mischien iemand een oplossing?

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

afblazen door een filter? weet niet of het met zo'n grote setup mogelijk is, het is maar een idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent vorig jaar al gepakt, heb je daar wat van geleerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of je het goed hebt gedaan voordat je gepakt was en je nog wat centjes over hebt..

Zo ja zie ik alleen een opticlimate als enige optie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd of gesloten systeem of niet aan beginnen, ik heb het ook gedaan, schimmel in huis, schimmel in je wiet....een echte no-go. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikzelf blaas af in de badkamer met een raampje open, deze is wel van onder tot boven betegeld..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de setup die je hebt is binnen uitblazen zoals krassi al aangeeft een no go.

 

Gewoon een kleiner tentje met max 3 lampjes wie weet dat dat nog te doen is

 

succes

knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb uit nood drie dagen binnen af moeten blazen met 12 lampen.

Was niet in een woonhuis, maar een en al vocht en schimmel, een no go dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit er ventilatie in de woning (flatwoning) ? waar gaat de afzuiging van de badkamer keuken toilet heen ? of is dit geen optie

Share this post


Link to post
Share on other sites
zit er ventilatie in de woning (flatwoning) ? waar gaat de afzuiging van de badkamer keuken toilet heen ? of is dit geen optie

 

Lijkt me niet handig. Zit er straks overdruk komt het bij de bovenburen eruit.

 

Er is geen safe oplossing voor jou. Begin er niet aan, sorry!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nu met 3 lampen en 24 planten nog netjes een lv van 43% in de badkamer, geloof dat 50-60% ideaal is in een leefruimte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je geen opti kan veroorloven, of een opti is door water aan- en afvoer ook geen optie, neem jezelf dan in bescherming. Je komt de juiste ruimte heus wel weer tegen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was niet in een huis en het stond natuurlyk niet op mijn naam.Maar daar ging het ook niet over.Ik denk dat het duidelijk is een opticlimate of een andere locatie.Denk t laatste want had al een beetje mijn twijfels iin een flat..

Thnx voor de reaties.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb nu met 3 lampen en 24 planten nog netjes een lv van 43% in de badkamer, geloof dat 50-60% ideaal is in een leefruimte

 

Ja maar 2000kub per uur niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je je geen opti kan veroorloven, of een opti is door water aan- en afvoer ook geen optie, neem jezelf dan in bescherming. Je komt de juiste ruimte heus wel weer tegen :rolleyes:

 

Bij gesloten systeem moet het luchtdicht zijn. Ik denk dat t lastig is een kamer luchtdicht maken, zoekt altijd zn uitweg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hok in een hok maken,..... Is wat werk, maar voor alles is een oplossing :rolleyes:

 

 

daarom is het ook in de badkamer :lol:

Heb je gelijk geen handdoek meer nodig ook :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jewietzelluf, ik droom nog altijd van een ondergrondse kwekerij haha.Zeker als je die nieuwsberichten ziet en ziet dat het echt niet onmogelijk is.Morgen maareens een schep kopen :rolleyes: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

slang hangt onder de raam, dus het meeste gaat zoiezo direct naar buiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...