Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lousdy

Rookverslag Painkiller

Recommended Posts

Painkiller indica.

Made by Urban.

 

Deze krachtige Painkiller is zeer geschikt voor medicinaal gebruik! Ze is er eigenlijk speciaal voor ontwikkeld! Je kunt haar gebruiken voor vele medicinale doeleinden! De Painkiller is een plant van gemiddelde grootte met drede en donkere bladeren.De Painkiller is ook zeer geschikt voor Hydro of SCROG kweken!

 

Afkomst: Sensi Star (Paradise Seeds) x White Russian (Serious Seeds)

 

 

Eerst wil iets over mezelf vertellen, altijd al heb ik grote onrust in mijn hoofd / lijf ontspannen is me volkomen vreemd, lang geleden heb ik 1 jaar lang Ritalin gebruikt wat me totaal niet beviel toen korte tijd concerta dat was niet veel beter. Daarna nooit meer wat ingenomen van die rommel.

 

Ben nooit een echt wietgebruikster geweest, sterker nog het stond me al behoorlijk tegen, omdat ik bang was voor wat ging komen hyper worden en andere vervelende bijwerkingen... o.a hartkloppingen onrust.

 

 

Dan volgt nu het verslag,

 

Ik had al een lekkere voorgedraaide joint met Painkiller die stak ik laat vannacht in de brand, wat me meteen opviel was dat deze wiet zeer zacht was de rook gleed easy naar binnen, zonder dat ik me hart uit me longen hoest wat me altijd overkomt, zo fijn dat dit er hier geen sprake is bij de Painkiller elke teug die je neemt is lekker licht en niet prikkelt. Na zon 8 trekjes voelde ik dat ik als ware een zware band om mijn hoofd, wat niet onaangenaam aanvoelde.

 

Dus ik ging maar snel naar mijn bed, omdat ik al heb vernomen dat je ledematen daarna zwaar gaan aanvoelen.

Eenmaal in me bed voelde ik idd dat ik me wat zwaarder begon te voelen in mijn lichaam, na zon half uurtje voelde ik een enorme rust in mijn hoofd en kon me heerlijk ontspannen. Normaal lukt me dat voor geen meter omdat mijn hersens net grote autowegen zijn, die razendsnel kris kras door elkaar gaan, het lijkt mij overbodig om uit te leggen hoe dit rot voelt.

Ik voelde me nu compleet op mijn gemak en iriteerde me totaal niet dat ik nog niet in slaap was gevallen. Ik bleef lekker liggen en na een uur besefte ik dat ik eigenlijk die joint verder moet oproken voor te gaan slapen, dus nam daarna nog 3 trekken, meteen die zware band weer op het hoofd en ben lekker gaan liggen.

 

Voelde me volkomen helder niet stoned of high, maar voelde me byzonder prettig en had geen last van bijwerkingen zoals hartkloppingen/ benauwdheid/ paniek/angst. Ik kon lekker afdwalen met mijn gedachtes, dacht ik aan heel mooie bossen met lange kronkelende lanen, zoals je bv met een auto rijd, onderweg zag ik de prikkels wel maar negeerde ze en ging er gewoon aan voorbij en ging door met fantasieen.

 

Om 17.50 heb ik een beetje in mijn Volcano verdamper gedaan, dat was heerlijk..... wederom geen hoest of prikkels gehad, maar meteen kwam ik in een opgewekte stemming en dat terwijl ik amper nog had geslapen. Maar wat is het ongelovelijk fijn om ontspannen te zijn. Echt waar ik word vaak moe van mezelf, begrijp dat mensen dit ook in mijn omgeving worden. Maar daar gaat verandering in komen dat weet ik wel zeker!

 

Wil nu echt de tijd nemen om dit wietje door te krijgen, precies weten wanneer ik me moet focussen om alles is los te laten ook ....de mooie bossen en maffen ..... hele wouden omzagen <_<

 

 

Zeker weten dat het me gaat lukken, ik heb de tijd :tu

 

De soortjes die ik heb geprobeerd hebben dit nooit teweeg gebracht en gaven me een hyper effect en daarom geef dit wietje een 10

Edited by Lousdy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te lezen !!!

 

Doel is inzicht!

 

Suc6 met jou medicijn.

 

Groenegroet,

 

Urbangrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Lousdy! Da´s goed nieuws! <_<

 

Goed geschreven verslag hoor en dank je wel! Daar hebben we wat aan! :lol:

 

En eh... :tu Lijkt een knap stukkie kweekwerk. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Lousdy, top dat deze painkiller jouw leven een beetje kan veraangenamen.

Zelf voel ik me zelf ook prettiger met de indica dominante soorten.

Extrema, Critical kush zijn volgens mij ook wel soorten waar jij baat bij zou kunnen hebben.

Succes in ieder geval . :tu

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie moeten is weten hoe blij ik ben met de rust in mijn bolletje...... wat een zalig wietje.

 

Idd een knap stukkie kweekwerk Mitsz, alsof een :tu op je tong piest.

 

 

 

@wsteb

 

Zie nu wel in dat Sativa's niet geschikt zijn voor mij, Deze Indiga is geweldig deze moet je echt is uitproberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MItsz:rofl :tu Lig hier krom van het lachen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deze Indiga is geweldig deze moet je echt is uitproberen.

ik lig nu ook even krom van een typ foutje :tu indica zou je moeten weten hoor <_<

 

 

(Y) blij dat de painkiller doet wat hij naamsgewijs hoort te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi om te lezen, dat je iets hebt gevonden waar je wat aan hebt.

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blij voor je!

Herkenbaar ook.

Ik heb dezelfde ervaring met goeie indica's.

Wat jij omschrijft wat er in je hoofd gebeurt heb ik ook lang last van gehad maar ik ben er sinds ik dagelijks puur rook helemaal van af.

Heerlijk die rust en het overzicht wat dat oplevert.

Ook m'n lijf en gewrichten genieten van die ontspanning wat het meest van de pijn naar de achtergrond drukt waardoor je normaal kunt functioneren en levellen.

Geniet ervan.

En big up 2 UG! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die rust is zo geweldig, jammer genoeg nog niet beter geslapen geeft ook niet, denk dat ik nu nog teveel van de rust geniet, zelf mijn ademhaling is dieper en lijkt wel langzamer te gaan. En mooiste van alles de helderheid in het hoofd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsz, je hebt helemaal gelijk maar zo dacht ik er ook al over hoor. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nu bezig met wiet-thee (Bhang Lassie) te maken die wil ik overdag drinken, het ruikt heerlijk door de cardamom gember sereh, had nog heerlijke verse gemalen kaneel uit marokko dus dat word lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nesta

 

Dus jij je bent dus van die onrust afgekomen door de Indiga's soortjes, maar had jij ook slaapproblemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
:tu stom he van me <_< :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Nesta

 

Dus jij je bent dus van die onrust afgekomen door de Indiga's soortjes, maar had jij ook slaapproblemen?

Ja ik heb altijd slaapproblemen gehad, door onrust en levenslust, werkdruk en pijn in mijn gewrichten.

Ik ben er niet in 1 dag vanaf gekomen maar het is nu beter dan ooit en dat komt niet alleen door het roken van indica's maar ook een combi van verandering in voeding, meer regelmaat, stoppen met tabak, een betere (neus)ademhaling, de tv uit de slaapkamer, je gedachten wat beter kunnen controleren en een frisse schone heldere comfortabele slaapomgeving.

De leeftijd zal ook wel meetellen...ik kan de onrust steeds beter buitensluiten en daar speelt 'een Irie state of mind' ook zeker een rol in.

Bij mij werken Sativa's en Haze soorten minder positief op zowel mijn lichaam als geest en werken eerder onrust in het hoofd en pijn in m'n gewrichten in de hand dan dat ze het verminderen.

Dus voor overdag niet verduisterde hybrides en voor 's avonds de verduisterde indica's :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
:tu stom he van me <_< :lol:

:) :)

 

 

2e keer :) :P B)

 

indiCa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahah Indica Indica :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt een te gek wietje die Painkiller, gisteren weer een vreselijke lachkick :P ;) die moeilijk is te stoppen....... ach lachen is gezond!

 

Het slapen gaat wel iets beter maar ik moet die Painkiller met een ander soortje mengen, ben nog aan het uitzoeken welke het beste geschikt is.

 

Zo heerlijk dat ik me nu veel rustiger voel van binnen, wat een verschil met de Ritalin/Concerta

Share this post


Link to post
Share on other sites

tinctuur ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook naar die Painkiller op zoek geweest, en het lijkt me ook een zeer geschikt soortje om een tinctuur van te maken, of choco's, toffee's, etc.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...