Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Habanero

Pepers (en andere groenten) kweken gaat illegaal worden

Recommended Posts

Het klinkt als een fucking 1 april grap.

 

Maar de EU dictators zijn nu echt bezig met nog meer snode en krankzinnige plannen :

Men wil de totale controle over alle planten en groenten die verbouwd kunnen worden. Alleen goedgekeurde zaden blijven toegestaan.

Je kan wel raden wie daar achter zit. Deze lobby wordt aangevoerd door Monsanto en andere multinationals.

 

Oude en zeldzame plantensoorten zullen niet worden toegestaan.

Men wil het kweken van ongecertificeerde planten zelfs STRAFBAAR STELLEN,

ook wanneer dit gebeurt in eigen tuin !

 

Lees en huiver :

 

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... nten.dhtml

 

In het Duits : EU WIL HET TELEN VAN FRUIT EN GROENTE VERBIEDEN.

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de...rten-verbieten/

 

Geenstijl : EU WIL UW MOESTUIN BOMBARDEREN

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/...e.html#comments

 

ARE GOVERNMENTS TRYING TO STOP CITIZENS FROM GROWING THEIR OWN FOOD ?

http://www.permanentculturenow.com/are-gov...their-own-food/

 

 

 

Teken de petitie !!! Mosanto gaat niet bepalen wat wij kweken en niet !

http://www.avaaz.org/en/monsanto_vs_mother_earth_loc/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan ze je straks uit huis zetten omdat je een tomatenplant in je tuin staan hebt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze willen er voor zorgen dat je KOOPT KOOPT KOOPT EN NOG EENS KOOPT ..

 

Onthoud .. we leven in een wereld waar de heerser zijn eigen koers mag bepalen en controleren op welke manier dan ook

 

Zo weer een stapje dichterbij een new world order

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check die links ff, 1 werkt maar hier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,924,359 have signed. 1 million in just 36 hours! Let's get to 2,000,000

Posted: 9 April 2013

It’s unbelievable, but Monsanto and Co. are at it again. These profit-hungry biotech companies have found a way to gain exclusive control over the seeds of life – the source of our food. They’re trying to patent away varieties of our everyday vegetables and fruits like cucumber, broccoli and melons, virtually forcing growers to pay them for seed and risk being sued if they don’t.

 

But we can stop them from buying up Mother Earth. Companies like Monsanto have found loopholes in European law to have exclusive rights over conventional seeds, so we just need to close them shut before they set a dangerous global precedent. And to do that, we need key countries like Germany, France and the Netherlands -- where opposition is already growing -- to call for a vote to stop Monsanto’s greedy plans. The Avaaz community has shifted governments before, and we can do it again.

 

Many farmers and politicians are already against this -- we just need to bring in people power to pressure these countries to keep Monsanto’s hands off our food. Sign now and share with everyone to help build the biggest food defense call ever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het moet niet gekker gaan worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat niet gebeuren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let maar op er gaan drastisch dingen veranderen om lekker met ze alle bakken belasting te betalen.

 

Geen werk in de Bouw , Geen werk in de Wiet (gemeentekweek)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word misselijk van dat monsanto. Macht macht en macht, en verder betalen en je bek houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi man kunnen we makkelijk omschakelen als er aboutaleb wiet gaat komen :( :)

 

zet zo mn hok vol tomaten als t moet ;) :)

 

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

die kweek ik toch al wel .. tomaten ,komkommers ,radijsjes , prei,worteltjes ,kruiden en ja mijn eigen cannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ja mensjes.............. opstand massaal tegen dit bedrijf is nu echt gewenst

 

alleen een petitie tekenen is niet voldoende ;)

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Actie nu!

 

 

Anders worden we op een dag wakker in een hele andere wereld als die we vandaag de dag kennen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

roep ik al jaren !!!! maar mensen verklaren me voor gek .. prima ;)

 

totdat je gemodificeerd voedsel moet vreten waar je ziek van word en waar stofjes inzitten die er niet inhoren . tja

 

geen actie is jezelf in een hoek laten duwen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in Nederland als jij een moestuintje heb, lekker schoon en geen roundup gebruiken en andere zooi, dat is prachtig, echt ik doe het ook.

 

Maar als in die onbespoten piepers de fytoftora toeslaat, (en dat doet het ieder jaar uiteindelijk) spring dit over op het veld van de boer naast mijn akkertje ondanks dat hij wel spuit kan dit vervelende gevolgen hebben als ik niet oplet.

Als ik nu ook spuit en mijn tomaten ook zal hij er geen problemen mee hebben maarja... ik wil echt geen zooi op mijn vreten.. moeilijk moeilijk.

 

 

Daarom mag je in diverse staten in het USA echt geen eens een totmaatje kweken, fytoftora is zeer besmettelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brussels,......whistles while it dictate,..... And its only the beginning,... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

complete anarchie creeren ze zo .. prima toch !

 

 

gaan we toch wel naar toe . want wat is een autoriteit ?

 

.. dat zijn ook mensjes en domme puppets

Share this post


Link to post
Share on other sites

plus 1

 

 

mijn ervaring is wel dat er eerst iets ergs moet gebeuren en dan pas komen we in actie.

 

maar als je weet hoe we nu al iets kunnen bewerkstelligen, ik heb je rug boyyyyyyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monsanto doet hele rare en verkeerde dingen, in de USA hebben ze al zowat de vrije hand, nu hier ook al?

 

Wat betreft die ziekte (F nogwat): 'vroegah' ging men in de natuur op zoek naar een anti en tsja, als ene ras er niet tegen kan dan ander ras planten was de oplossing, je kunt niet alles naar je hand zetten helaas maar dat gaat niet voor Monsanto (en consorten zoals DuPont) op.

 

Was deze petitie niet eerder ook al, dwz is dit niet inmiddels de zoveelste keer dat men het probeert?

Als mijn geheugen me niet in de steek laat was er in eind 2009, begin 2010 ook zoiets gaande.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bahahaha, dit zal toch wel het toppunt van idioterie genoemd kunnen worden. Als dit erdoorheen komt, leven we officieel in een dictatuur.

Het moet echt niet gekker gaan worden, anders gaan er vervelende dingen gebeuren denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien zijn er weinig mensen die weten hoe het echt zit. Het is ook een ingewikkeld en ongelofelijk verhaal voor vele misschien?

 

 

 

Fytoftora ? Dat is op vele manieren te voorkomen kijk maar in de biologische teelt. Dat lijkt me een stap in de goede richting wat ze daar doen. BD nog betere,..

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) time for revolution Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...