Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Murphey

Opbergen

Recommended Posts

Hoe bergen jullie je wiet op als je op stap gaat?

 

Ik ben vooral uit o p de creatieve manieren.

Velen hier gebruiken een potje van fotorolletje, maar ik wil iets cools en beetje 'geheim'.

 

ik ben aant het uitdocteren hoe ik van een minispuit deo een opbergpotje kan maken en van een oude zippp

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Ik laat gewoon de wiet/hash in het zakje en doe het daarna met de vloei / tips in een grotere gripzak.

Als ik naar een disco naar binnen ga ofzo dan leg ik het hele zooitje vaak in me capuchon.. of hoe schrijf je dat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik steek mijn zakje wiet meestal in men sok ofzo maar voor de rest steek ik het altijd in men portefeuille

Share this post


Link to post
Share on other sites

et beste een collste is in zo n cola-blikje met zo een valse bodem eb dit erges al is gezien

 

dat is een cola blikje dat evenveel als een vol weegt(met gewichten dus) waarvan je de bovenkant kunt afhalen en daar dan gwn je wiet in :D :smoke

 

of ook een video casset waar die 2 banden vervangen zijn door 2 potjes (7cm diameter kan dus wel al iet in :D) en vanboven trg de band zodat men niet ziet dat er 2potjes inzitten

 

waren vroeger allebei bij de large de bestellen de video caset niet meer van et blikje weet ik et niet?! mss wel nog erges anders te verkrijge !!

 

;) !! UnDeRgRoUnD !! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vint mijn dingen tog veel beter en cooler :blink: :D :D

natuurlijk wel bruikbaar maar te veel moeite vind ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verstop mijn wiet niet als ik uit ga. maar je kan natuurlijk gewoon je ouwe mobiel meenemen en op de plaats van ej batterij je wietzakje enzo stoppen. ik heb in mn originele mobiel in iedergeval altijd een EHBO kit zitten

 

-vloei

-tippie

-beetje sjek

 

zodat ik altijd nog iets kan draaien. plus ik kan er nog mee bellen ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom doet iedereen zo moeilijk met stealth deo rollers en cola blikjes met dubbele bodem als je het gewoon in je portomonnee of ergens in je kleren kwijt kan?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is wel een feit ik stelde alleen die dingen voor om dat ze er cool uit zien ik gebruik ze niet zelf hoor (altijd in men portefeuille)ma de vraag was of er coole/fijne maniere ware dus gaf ik er een paar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim
Waarom doet iedereen zo moeilijk met stealth deo rollers en cola blikjes met dubbele bodem als je het gewoon in je portomonnee of ergens in je kleren kwijt kan?!

Ligt eraan waarheen je het wilt vervoeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in je onderbroek natuurlijk was tijdje terug op een party met een vriend wij naar de plee ik haal 2 joints naar boven,en hij haalt 3gram coke,7xtc pillen en 1 joint naar boven.met andere woorden plek zat ;) :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mm plek zat?? bij mij niet alles word nuttig gebruikt ;) :blink: :D :smoke :smoke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
mm plek zat?? bij mij niet alles word nuttig gebruikt ;) :blink: :D :smoke :smoke :smoke

whahahaha :D :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
in je onderbroek natuurlijk was tijdje terug op een party met een vriend wij naar de plee ik haal 2 joints naar boven,en hij haalt 3gram coke,7xtc pillen en 1 joint naar boven.met andere woorden plek zat ;) :blink:

haha jammer dat er geen sealtje perongelijk is open gegaan.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
in je onderbroek natuurlijk was tijdje terug op een party met een vriend wij naar de plee ik haal 2 joints naar boven,en hij haalt 3gram coke,7xtc pillen en 1 joint naar boven.met andere woorden plek zat :blink:  :D

haha jammer dat er geen sealtje perongelijk is open gegaan.. :smoke

:D ;) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
in je onderbroek natuurlijk was tijdje terug op een party met een vriend wij naar de plee ik haal 2 joints naar boven,en hij haalt 3gram coke,7xtc pillen en 1 joint naar boven.met andere woorden plek zat ;)  :blink:

haha jammer dat er geen sealtje perongelijk is open gegaan.. :D

hehe anders was heel het zaakje verdoofd geweest :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van iemand zo een soort koker gekregen van coca-cola.

 

dat is zo een basisvorm die ze maken en dat maken ze daarna dan in flesvorm.

is waterdicht enzo wat wel handig is...

 

hij heeft de vorm van die groene maar is iets groter en met dop, en er geraken ong 3 joints in

Preform-5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yannick, die "kokers" zien er wel heel dubieus uit :blink:

 

Volgens mij kunnen die kokers ook ergens anders voor gebruikt worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is ook om in je anus te steken met jointjes in die buis, geen kruisbesmetting.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
is ook om in je anus te steken met jointjes in die buis, geen kruisbesmetting.... :smoke

;) :blink: :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...