Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Thanatos

8* Shackzilla fem stekken

Recommended Posts

Hoi!

 

Hier ben ik weer! Vorige ronde viel wat tegen met een dikke 0.85 gram per watt. Nu gaan we terug voor meer dan 1 gr per watt!

 

*Hok*

 

www.wietforum.nl/index.php?showtopic=85187&st=20&start=20

 

Opstelling van de 6 15l potten:

 

xxx

xxx

 

*Planten*

 

- 4 Shackzilla stekken : Deze stekken zijn al 3-4 maand oud ondanks hun 2 dl potje:). waren de moeders van de stekken in de vorige ronde. Ze hebben dus al vele uitlopers en dienen niet meer getopt te worden. Een ferme snoeibeurt zal ze zelfs deugd doen, maar eerst mogen ze nog paar dagen op 18/6 wennen in het nieuwe medium.

 

xxx

xxx

 

- 4 Shackzilla stekken: Deze stekken zijn slechts 1 maand oud. Ze zitten per twee in 2 potten. Ik laat deze stekken als jongelingen mooi groeien en zal ze niet toppen. Normaal gebruik ik er in't midden maar 1 per pot dus het zal al druk genoeg worden.

 

xxx

xxx

 

*medium*

 

1/3e medium van de vorige ronde, op basis van custom mix (overvoed en foute pH).

2/3e Baseline medium van de plaatselijke brico (cheapest shit of the cheapest). Totaal niet luchtig maar heel fijne potgrond (de reden waarom ik deels het medium van vorige ronde gebruik)

 

*Voeding* per 15 liter smartpot

 

Nu

 

3 eet-/soeplepels wormenmest

 

1,25 buffertab

 

1 theelepel bloedmeel 13-0-0

1 theelepel beendermeel 6-16-0

1 theelepel vinasse-kali 0-0-38

 

1 theeleper gk organics

1 theelepel zeewierkalk

 

1 soeplepel bentoniet

1 soeplepel pholin-basalt lavameel

 

1 eetlepel myco max

2,5 gr Sannie's schimmels

 

BAC wortelstimulator

 

Later gebruik ik nog:

 

calgel

guanopoeder 6-15-3

bacto

magnesiumsulfaat indien nodig

BAC bloeivoeding

BAC PK

 

 

De planten staan nu net allemaal in de 15 liter potten. Ze komen van 20cl potjes, dus krijgen ze nog een kleine week 18/6.

 

Als ze in bloei gaan (nog een paar dagen), krijgen jullie foto's.

 

Ik hoop op een goede ronde, grote onbekende blijft de vraag of het medium zal voldoen:).

 

grt

Edited by Thanatos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet 'em op!

 

Ff voor alle duidelijkheid: boven een soeplepel, onder een eetlepel (met dank aan de familie Oosten), de inhoud verschilt een pietsje.

gallery_22220_11124_16074.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik volg deze kweek met plezier!!! ben met mijn eerste kweek ooit begonnnen ook shzll

cheers op mooie plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci Groen Gif. Ik ben duidelijk geen lepelverkoper van beroep.

 

thx Groen Bloed. Shackzilla is zowat mijn lievelingsoort geworden na vorige 2 kweken. Ik vraag me altijd af waarom ik weer een slechte kweek heb bij het oogsten, maar uiteindelijk leggen ze keiveel gewicht in de schaal en ben ik héél tevreden over de opbrengst:D. En 't is Haze op een vrij snelle bloeitermijn. Ook mooi meegenomen.

 

Wat ook zeker het vermelden waard is: Nog geen enkele keer hermafrodieten gehad van stekken van femenized shackzilla's!

 

Veel Groen in deze thread, ik hoop dat dat een goed voorteken is:).

 

Ben vandaag op 12/12 gegaan. Alle planten reageren goed in het nieuwe medium en zijn zo'n tien cm boven het net gegroeid. Toppen is niet meer nodig. Binnen enkele dagen start ik met snoeien.

 

Ik kijk uit naar eind juni...

Edited by Thanatos

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ben ook benieuwd hoeveel ik er vanaf ga krijgen heb er nu 7 die nu in week 9 of 10 ingaan moet is nakijken. ( 1 achterblijverke en 1 te bruut geknakt)

kan ni wachten om mijn eerste zelfgekweekte weed te roken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ook heel benieuwd hoe het ermee staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 81 12/12

 

Hoi, ff drukke tijden gehad. Heb eerst waterproblemen gehad, vervolgens mijn planten vorige week eens moeten verhuizen naar een andere locatie, tenslotte was mijn lamp gesprongen en heb ik nu een 600 watter met magnetische vsa;

 

Heb vandaag nog voeding gegeven dus ze gaan zeker nog een week staan, zien nog groen genoeg.

 

Twee phenos die heel schraal zijn, maar ook twee die echt wel gaan afleveren. De andere zijn nogal gemiddeld. Over het algemeen heb ik de indruk dat de toppen weinig densiteit hebben, maar dit is m\\\'n derde ronde shackzilla en ze verrassen me elke keer qua gewicht na drogen.

 

De opbrengst 50% hoger als ik dacht. Ik gok op een 300 tal gram.

gallery_16607_13470_1796488.jpg

gallery_16607_13470_72796.jpg

gallery_16607_13470_2406603.jpg

gallery_16607_13470_1255166.jpg

gallery_16607_13470_120228.jpg

gallery_16607_13470_2260785.jpg

gallery_16607_13470_2564869.jpg

gallery_16607_13470_1138638.jpg

gallery_16607_13470_3527412.jpg

Edited by Thanatos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aardige toppen, alleen jammer van het blad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Thanatos,

Ik hoop dat je volgende ronde een keer probleemloos verloopt :D .

Dan moet je dik 1,5 gram/watt draaien, want ondanks de tegenslagen heb je wel steeds dikke toppen en mooie opbrengst :verrygood .

 

Succes met de laatste loodjes :D .

 

Groeten Beaker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het man spijtiig van al die tegenslagen maar toch mooie toppen. Ben benieuwd wat dat oplevert. Mijn Shzll zijn bijna droog genoeg om het gewicht te bepalen wil mezelf niet teveel hoop geven maar het ziet er redelijk uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje voor de reacties.

 

Het blad ziet inderdaad al fel af (vooral door het gewoonlijke waterhuishoudingsprobleem id eerste weken, dan let ik meestal niet zo goed op m'n kindjes).

 

Anderzijds start morgen week 13 al dus we zitten al vrij ver in het bloeiproces. Ik geef ze wss nog een week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 87 12-12

 

Ze zitten in de dertiende week ondertussen. Aan het blad en de toppen te zien is het wel ver oogsttijd. Ik geef ze wss tot het weekend, dan hebben ze dertien weken gehad en praktisch de meeste bladeren opgegeten. Ik moet zeggen dat de toppen ondertss al een pak zijn aangezweld sinds vorige week.

 

Ze hebben met een verhuis, een kapotte lamp en een waterprobleem hard afgezien, maar de laatste week heeft al veel goedgemaakt denk ik. Ik zie wel nogal weinig oppervlakkig THC, maar het zal wel voldoen hoop ik. Shackzilla verbaast me elke keer.

 

Hey Thanatos,

Ik hoop dat je volgende ronde een keer probleemloos verloopt :lol: .

Dan moet je dik 1,5 gram/watt draaien, want ondanks de tegenslagen heb je wel steeds dikke toppen en mooie opbrengst :specool .

 

Succes met de laatste loodjes :( .

 

Groeten Beaker :lol:

1.4 haalde ik toen ik nog volop tijd had voor m'n planten, nu ben ik al content als ik aan de planten zelf een kwartier per week kan spenderen. Dat laat zich natuurlijk ook zien in het resultaat. Het is altijd genoeg maar 't is natuurlijk leuker om een echt goed resultaat te halen. Dat zit er nu niet meer in omwille van een goedkoop medium en minder aandacht, tijd en liefde. Gohja, ik ben steeds tevreden met m'n oogst want het is altijd genoeg.

 

Nu was het wel extreem want ze hebben een verhuis, een kapotte lamp voor drie dagen en droogte in hun eerste bloeiweken meegemaakt:D. Alles wat de natuur mee geeft, zal ik blij mee zijn:).

Edited by Thanatos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...