Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ejb

Wietforum verboden....

Recommended Posts

Tot voor kort konden we ook stellen dat het geld op je bankrekening niet afgepakt kan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze mevrouw deed iets wat in dit forum niet gebeurt: opruiing tot het plegen van strafbare feiten tegen groepen van personen en in ieder geval tegen een afzonderlijk persoon, te weten Leers. Dat is een strafbaar feit, ik dacht ogv 133 WvS. Dit forum moedigt niet aan, voert geen druk op, maar geeft niet meer of minder dan voorlichting.

Stel dat ik jou een grote lul vind en tevens weet waar je woont. En ik roep alleen maar bulto is een grote lul en het is zijn verdiende loon dat zijn huis in de fik wordt gestoken. Dat is op dat moment mijn mening. Vind je echt dat ik dat straffeloos mag uitkramen? Volgens mij zet ik dan mensen aan tot het plegen van een misdrijf. Als ze daar uitvoering aangeven en je vrouw en je kinderen komen daarbij om dan vermoed ik dat je dat absoluut geen rechtvaardig gevolg vind van de vrijheid van meningsuiting van Xtreme.

Weliswaar is Leers waarschijnlijk meer omstreden dan jij bent, maar dat rechtvaardigt geen opruiing. Zeker omdat hij als bekende Nederlander kwetsbaarder is dan een willekeurige onbekende Nederlander.

Trouwens als ik die oproep niet mondeling doe, maar in de pers of op internet dan valt dat eveneens niet onder de vrijheid van drukpers. Het aanzetten tot haat, het oproepen tot geweld en het uitlokken van misdrijven beperken de vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van drukpers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stap dan over op "bitcoins", een alternatief virtueel elektronisch betaalmiddel. Die zijn niet te traceren en kunnen dus ook niet afgepakt worden. Geen enkele overheidsinstantie weet wie er bitcoins bezit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ging er mij alleen maar om, dat het me niet verbaast, mocht het forum gesloten worden.

 

Oftewel jij kan over 5 dagen niet meer inloggen en gaat je af liggen vragen hoe dit in godsnaam heeft kunnen gebeuren, ik niet. kortdoordebocht

 

 

 

Roep je nou op tot een bankrun Amnees? :lol:

 

Dat wordt billenkoek

 

Hahahaha, past mooi in deze context.

 

 

ik heb net de docu facebook follies gezien, oke het gaat hier over een forum en niet over facebook, maar je word er weer eens een uur lang op gewezen dat je niet zo naief moet zijn als, Xtreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artikel3 grondwettelijke grondwerker, riskeerd indien voornemens bewust het nalaten van... Ik snap er de ballen van.

Maar het cumulatieve boereZappie verstand denkt dat ie zeker weet, dat justitie ook graag wel eens wat aan de zaken

draaid. Is niet eerste keer.

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stap dan over op "bitcoins", een alternatief virtueel elektronisch betaalmiddel. Die zijn niet te traceren en kunnen dus ook niet afgepakt worden. Geen enkele overheidsinstantie weet wie er bitcoins bezit.

 

 

alternatief, maar ook hier zitten haken en ogen aan. ik kan me iemand herinneren die z'n inlognaam+ww kwijt was en kon fluiten naar z'n bitcoins. nee ik gelukkig niet. het enige wat echt waarde heeft is iets tastbaars, doe mij maar een klomp goud. dan mag heel het bankwezen in mekaar storten, ik heb nog steeds iets in m'n handen wat waardevol is.

 

ontopic: de piratenpartei zette zich in voor dit, maarja dat waren zo'n stel koekwouzen die de wereld ook niet gaan redden.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat ze dus niet achterlijk waren, en de BITCOIN VERDWIJNT. (2014)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ik heb net de docu facebook follies gezien, oke het gaat hier over een forum en niet over facebook, maar je word er weer eens een uur lang op gewezen dat je niet zo naief moet zijn als, Xtreme.

 

Naiviteit kan best handig zijn als je ondernemer bent. Een handelspartner/klant is veel meer op zijn hoede voor een slimmerik, waarvan verwacht wordt dat hij je een oor aannaait. Openheid en eerlijkheid hebben me geld gekost, maar ook geld opgeleverd. Wat schiet ik er mee op om een klant een paar duizend euro lichter te maken door hem te vertegenwoordigen in een volstrekt kansloze zaak? Als hij bij iemand anders op zijn bek valt komt hij echt wel bij mij terug met een mogelijk pleitbare zaak.

Het maakt me dus niks uit naief gevonden te worden: het is slechts een waardeoordeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien jullie niet dat dit 1 grote grap is ..?

 

 

legalisatie komt eraan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie jij niet dat dat er niet aan komt ? voor ons

wat ze gaan doen is 1 bedrijf als bedrocan de monopoli posisitie geven,

 

en alle thuis kweek 3 dubbel zohard aanpakken

Share this post


Link to post
Share on other sites
zien jullie niet dat dit 1 grote grap is ..?

 

 

legalisatie komt eraan :)

 

you just made my day :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is inderdaad een 1 april grapje van mij.......verbaasde me dat nog niemand dit gedaan had.

 

dus komt ie....

 

1 APRILLLLLLLLLLLLLLLL

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedrocan verkoopt dan ook harddrugs.. dus die kunnen ook sluiten ..

gaat allemaal niet door

Share this post


Link to post
Share on other sites

elmo dat is niet waar, bedrocan maakt medicatie, geregistreerde via de apotheek te verkrijgen, daar is ook morfine, valium etc te verkrijgen,dan is het opeens geen harddrugs meer, verkoopt men het buiten de apotheek om? dan is het dealen en harddrugs.......

 

bedrocan kan dus gewoon z'n gang gaan ook met 15% EN HOGERE thc waarden.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

We leven in een Censuur tegenwoordig.

in 1945 riep iedereen TOEN NIET, NU NIET, NOOIT MEER FASCISME

En nu anno 2013?

 

Zijn we zo ver terug in de tijd gezakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vermag de toegevoegde waarde van een scheldpartij niet in te zien. Wellicht lucht het op, maar het aandragen van valide argumenten levert waarschijnlijk meer op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
We leven in een Censuur tegenwoordig.

in 1945 riep iedereen TOEN NIET, NU NIET, NOOIT MEER FASCISME

En nu anno 2013?

 

Zijn we zo ver terug in de tijd gezakt?

 

Waar is die censuur? Welke argumenten kun je aandragen voor een censuur in welke aard of vorm dan ook? Kun je voorbeelden verschaffen van die censuur? Of roep je zo maar wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@extreme

 

Je schiet er ook helemaal niets mee op, maar zoals je al zegt. Het lucht wel op. Helaas heb ik ivo zijn e-mail adres niet. Anders had ik het naar hem gestuurd.

Edited by Sjors Boomschors

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Waar is die censuur? Welke argumenten kun je aandragen voor een censuur in welke aard of vorm dan ook? Kun je voorbeelden verschaffen van die censuur? Of roep je zo maar wat?

Fukushima, hoe de EU er werkelijk economisch er voorstaat, wat cannabis tegen een ziekte als kanker kan doen, 9/11 etc

 

Who Owns The Media?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe de EU er economisch voor staat? Dat is niet zo moeilijk te onderkennen. Alleen, weinigen hebben de impact van Target 2 gelezen! Duitsland en Nederland hebben gezamenlijk ruim 800 miljard te goed van de "knoflooklanden". Door het onderling wegstrepen van vorderingen en schulden (consolideren) neemt de gemiddelde burger daar geen kennis van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt elManito, hier hoef ik dus niet verder op in te gaan.

 

Maar de censuur is overal, televisie, muziek nummers, overal!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Alleen, weinigen hebben de impact van Target 2 gelezen! Duitsland en Nederland hebben gezamenlijk ruim 800 miljard te goed van de "knoflooklanden".

 

Of niet gelezen,, omdat het niet vermeld stond.Ben je bekend met deze site, klik of deze klik

 

Censuur tegen wetenschappers, klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...