Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

De Meeting Der Meetings Is Weer Geweest!

Aanvang "The mother of all meetings" - ALLEEN voor leden die ook daadwerkelijk komen!  

53 members have voted

  1. 1. Wat vinden jullie de meest geschikte tijd voor de meeting?

    • 's middags om 16:00, beter ivm het mogelijke weer en weer naar huis rijden
      21
    • 's avonds om 20:00 zoals gepland, en eventueel om 16:00 als het weer minder is
      9
    • Het maakt mij niet uit, beiden zijn ok
      9
    • Het maakt mij helemaal niet uit want ik kom niet! (als je zo nodig wilt stemmen ;) )
      14


Recommended Posts

The mother of all meetings gaat er weer aankomen. Cannabinisten aller landen verenigt u. Zandzakken voor de deur!

 

Wat? Een meeting

Waar? Park onder de Euromast, Rotterdam

Waar in het park dan?? Volg de WFDR bordjes en de geur, kijk in de vorige topics voor een uitgebreide beschrijving

Wanneer? Zaterdag 26 juli stoner, dat zeg ik!

Hoe laat? 16:00!!

Voor wie? 18+ growers

Aanmelden? meld het effe in dit topic

Iets meenemen? Glaasje fris, flesje wijn, nootje, stukje kaas....

 

Comité van aanbeveling van vorige keren:

 

- Stijlloos & Ms_Stijlloos

- John Doe

- Miss J

- EsmeraldaNuevacita

- Mad Scientist

- DrLivingstoned

- Snowy

- Tekno-ADHD

- Dedos Verdes

- Whazzup & Ms_Whazzup

 

Dat de eerste keer gezellig was kun je hier lezen, en de tweede keer ook :D

 

Voor goodies en herkenbaarheid: de officiële "Wietforum does Rotjeknor" merchandise shop

 

Hou het topic in de gaten ivm het weer, vorig jaar hebben we het in de middag gehouden en waren er vele afwezigen. Die hebben dit jaar wat goed te maken :(.

 

Verse Anesthesia in ieder geval om te proeven. 3 verschillende phenos zelfs. Rolstoelen en boosters aanbevolen.

gallery_5211_120_454122.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Whatskebeurt,

 

We kunnen ons de repercussies van vorig jaar nog goed herinneren.

 

En gelukkig zijn de t-shirts die toch niet in mijn maat(A) te krijgen waren ook van het toneel verdwenen. :( In de plaats daarvan een hele winkel vol.

 

Dus dit jaar gaan we al een dag van te voren met onze slaapzak voor de euromast liggen.

 

Vooruit, nemen we ook een beetje Amnesia/Warlock mee.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

Noot

Kijken hoeveel minderjarige blowers niet goed kunnen lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe hou rekening met de levertijd van de spullen uit de shop.

 

Kan de boxershorts aanbevelen. Staan zeer charmant gedragen als baret met het logo goed zichtbaar. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dan kan ik mijn WF does rotjeknor labjas ook weer meenemen :( Ik ga mijn best doen, c.q. ik ga er gewoon weer bij zijn, misschien dit jaar met heel mooi nieuws uit het lab, maar dat houd ik nog even bij me..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezellig! Laten we hopen op mooi weer. Da's wel een randvoorwaarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet het, het is pas 19 juli maar ik wil wel effe melden dat als er twee weken voor aanvang nog onvoldoende gegadigden zijn dat ik hem dan cancel. Er komen gasten van ver weg en die wil ik niet voor een halve paardenkop laten opdraven, vandaar. Dus kijk effe in je agenda en zet het gewoon vast. Heel simpel. Tenzij die fanatiekelingen toch willen komen :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hoort bijtijds van mij in ieder geval.

 

:dampje:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Count me in shaggy, of zoiets :doctor: .

 

Heey nou ben ik wel een kaasliefhebber dus ik kan eens kijken of ik nog wat ongegeten kaas mee kan nemen... Zijn we nog gebonden aan regelementen omtrent accijnsgoederen, en dan is dit een kryptische omschrijving... Want ik heb hier nog een schoteltje.

 

Misschien kan ik nog een verdampmeneer inpalmen, whehe... Ik zal eens rondvragen!

 

Kees.

 

PS: Yo die boxers zien er wel nice uit, gaan we maar bestellen, wat is de levertijd ? Is 2 weken van te voren genoeg ?

 

Kees2.

 

PS2: Yo, whazzup, neem jij een loodaccu mee ? Dan neem ik de damper mee en een paar flesjes panna (Iteliaans Bronwater).

 

Kees3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

potverdriedubbeltjes!

 

19 juli zit ik in het vliegtuig op weg naar Nederland! Kan ik nog een verzoek indienen om de datum te veranderen?

het weekend erop of zoiets? Dan breng ik mijn vrouw ook mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat moeten we dan wel héél erg snel gaan doen voordat iedereen weer niet kan dan :doctor:

 

Als je van zo ver komt is dat een goede reden om de datum te veranderen. Natuurlijk willen we alle verhalen uit het verre china horen :execute

26 juli voorlopig dan? Kees, ASgrow, Suf en Snowy ook accoord daarmee? Dan is het (onder voorbehoud van de agenda die ik vanavond effe moet afstemmen) de 26e geworden

Share this post


Link to post
Share on other sites

26 julie kan ik ook.lijkt me weer eens super om met zen allen te stomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akkoord... Maarre Whazzup, neem jij een loodaccu mee :doctor: ? Of zetten we gewoon klemmen op de autoaccu ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah.. twee tepelklemmen is voldoende om 400 volt te krijgen :doctor: Men is redelijk ruimdenkend in Rotterdam maar om nou met enorme pijpen te gaan zitten stomen lijkt me toch niet de meest ingetogen manier om een gezellige meeting te houden. Dat doe je niet in een openbaar park naar mijn mening. Je wilt tenslotte ook geen halfslapende honden wakker maken. Bovendien ga ik niet met een loodzware accu sjouwen (ech nie! :execute) zeker niet met mijn rug!

 

Het is openbare ruimte he, hou daar rekening mee, geen 18+ koffieshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

datum is speciaal voor white tooth gewijzigd. Als dat niet chinees-vriendelijk is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm nou we zullen zien haha...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede morgen lieve rakkers,

 

Tja, white tooth en China... We vroegen ons natuurlijk toch af in hoeverre we niet mee moeten doen met eventuele boycots. Erik van Muiswinkel wil iedereen tegen houden die naar China gaat, hoe staat hij tegenover delegaties die van China naar Nederland komen? Moeten we niet speciaal tijd vrijhouden om ook aandacht te besteden aan de mensenrechten situatie daar?

 

:doctor:

 

Nee, natuurlijk zien we graag een paar witte tanden op de meeting. Voor degene die WietForum echt internationaal maakt maken we graag een uitzondering. Zien we gelukkig ook een paar nieuwe gezichten.

 

De zesentwintigste it is.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook fijn om Mr (and mrs ?) ASgrow weer eens te zien!

 

Groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig! Mijn vrouw vind het wel spannend om de grootste experts ter wereld te ontmoeten. Ik ga genieten van haar gezicht als ze straks een ontzettend zootje ongeregeld aantreft.

Ik kan helaas geen eigen teelt meebrengen, maar misschien heeft Kees al wat met chinese genen gespeeld. :doctor:

 

Zijn er geen verdampers die op gas werken?

 

Weer of geen weer. Ik zal er zijn. Ik MOET nu! Zal uit de richting van Den Bosch komen. Waarschijnlijk met de trein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, helaas nog niet met de chinezen gespeeld... Als ik volgend jaar niet meer thuis woon wil ik een veldje vol zetten met deze vriendjes... Dan is verzading niet zo erg...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi :doctor:

Die meeting lijkt me wel wat , maar nemen we dan ook allemaal een grammetje of 10 mee om te proeven van elkaar ??:D

ik weet zeker dat ik de lekkerste heb :D

En nog even een vraag , misschien is hij stom ?? maar wanneer is die meeting en waar ??

 

Ik heb zitten zoeken maar kan niets vinden :D

Maar er is vast wel iemand van jullie die mij dat kan gaan vertellen en ook zou ik willen weten of beginnende kwekertjes :D net als ik wel getolereerd worden op zo'n meeting :execute ,

Ik had het idee al geopenbaard maar waarschijnlijk waren er al mensen die hier al lang aan gedacht hadden :oeps

 

Gr,

Spons

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

26 ipv 19, lekker want anders zaten we nog te raven op Dour festival :execute :D

als ik kan en het komt me wat uit wip ik het park ook effe binnen op een citytripje :doctor:

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spongy :

Waar? Park onder de Euromast, Rotterdam

 

Waar in het park dan?? Volg de WFDR bordjes en de geur, kijk in de vorige topics voor een uitgebreide beschrijving

Wanneer? Zaterdag 26 juli stoner, dat zeg ik!

Hoe laat? In principe 20.00, maar we houden de weersvoorspellingen in de gatren

Voor wie? 18+ growers(iedereen boven de 18 dus welkom :D )

.

Hoi :execute

Die meeting lijkt me wel wat , maar nemen we dan ook allemaal een grammetje of 10 mee om te proeven van elkaar ?

Meer dan 5 gram ga ik niet meenemen ieg :doctor: ,en de vraag was idd niet echt getuigend van leeskunde :D .

Bij deze zeg ik dus toe en zal er deze keer echt bij zijn(zit niet op een ban te wachten :D ).

Tot dan in Rotterdam!

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Toch bedankt dat je de moeite neemt Aad :execute

Ik ga er zeker proberen te zijn :doctor:

 

Gr,

Spons

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 gram is genoeg hoor... Als iedereen dat bij zich heeft... Haha... Moet je eens voorstellen dat je 5 gram wegpaft op een avond, prima toch :doctor: ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe dat ligt wel een beetje aan de wiet kees :execute

 

Maar nee, meer dan 5 gram meenemen lijkt me nou niet het allerslimst. Tenzij je je partner meenemt natuurlijk, dan kun je 10 meenemen.

 

Tip: draai een paar joints vóór en zorg in ieder geval voor één pure joint voor de niet-tabaksrokers. Da's een stuk makkelijker dan pielen in het park. :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...