Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dezeispuntcom

Wie Heeft Verstand Van Big Bang En Green O Matic Auto's (Incl Fotos)

Recommended Posts

Hallo,

 

een tijdje terug had ik een pakje autoflowers big bang en een pakje green o matic.

 

Nu wou ik 5x big bang zetten maar heb erna ook nog 3 zaadjes green o matic ontkiemt.

 

1 big bang is dood gegaan en een green o matic dus had ik 4 big bang en 2 green o matic.

 

 

Nu ben ik zo dom geweest ze niet te markeren. Nu vraag ik mij af welke welke is. Ik weet niet of iemand van jullie die ze gehad heeft het kan zien aan de plant?

 

Maar het gekke is dat 3 het zelfde lijken, wat minder bladeren en dikke hoofdtoppen en 3 andere lijken net een struik veel bladeren kleine topjes vormen maar, die 3 met dikke toppen zijn bijna klaar en die andere 3 niet.

 

Heb hier fotos

 

1 tm 3 is de plant die ik vindt dat veel bladeren heeft en weinig topvorming nog en plant 4 tm 6 is volgens mij bijna klaar en bestaat uit een dikke hoofdtop en minder bladeren. En nummer 6 is heel raar die is heel klein gebleven maar bestaat uit alleen maar top aan elke tak van hoofdstam tot het einde.

 

Weet iemand welke wat is want ik vindt die met de grote topen en weinig bladeren wel leuk om nog een keer te groeien die andere vallen mij een beetje tegen maar weet dus niet welk soort het is.

 

fotos:

plant1.jpg

plant2.jpg

plant3.jpg

plant4.jpg

plant5.jpg

plant6.jpg

 

Hopelijk kan iemand mij iets wijzer maken

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

big bang: die grote planten

 

sommige soorten blijven compact

sommige worden groter

 

betrekkelijk eenvoudig op zich

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die laatste plant is echt heel raar. die heb ik getopt nu zijn alle takken opeens toppen maar heel raar met blaadjes ertussen veel en weinig bloem. Maar wel echt van boven tot onder vol en die is heel klein gebleven want die stond eerst in een mini potje omdat het eerst in een heel klein led hokje stond was er geen plaats pas na aantal weken in een grote pot gezet dus die plant is klein gebleven.

 

maar vindt het zo raar dat het een en al top is maar is heel moeilijk te zeggen wanneer die klaar is want is helemaal bruin boven maar als je naar het midden van de plant gaat zijn sommige stukken nog groen. Nu was ik met microscoop aan het kijken maar is moeilijk te zien is denk ik helder nog die balletjes.

 

Die toppen lijken me wel raar om te oogsten , moet ik al die blaadjes tussen uit knippen en blijft er wat rare bloem achter op die stengels alleen boven zijn ze wat dikker en lijkt het enigsinds op een top. Heb nog nooit meegemaakt en waren autoflowers.

 

Dus snap er echt niks van haha de ene plant was idd net een struik heel veel bladeren en de andere zijn juist weinig blad dikke toppen. en dan heb je nog die kleine en die is helemaal top gemengd met blad tussen de toppen heel raar

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 groote met weinig bladeren omgedaan echt dikke toppen kwamen er af 280 gram nat van plant 2 en 220 gram van plant 2 nat toch flink wat heb zelden zoveel binnen eraf gehaald

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat heb zelden zoveel binnen eraf gehaald

 

Als je ons niet vertelt welke lamp en hoeveel watt je hebt gebruikt,

kunnen we daar weinig mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 gram op 600 watt is best goed

 

 

droog

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 gram op 600 watt is best goed

 

 

droog

 

dat waren maar 2 planten ook eentje 280 nat en 220 nat binnen kort de rest doen en kijken wat ik overhoud

500 gram op 600 watt is best goed

 

 

droog

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 gram nat

 

zou mooi zijn als je 110 gram droog overhield

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb uiteindelijk zelfs 121 gram overgehouden aan die 2 plantjes en 48 gram droog aan het rare kleine plantje met alleen toppen.

 

Wel bizar veel zegt iedereen en is nog lekker te roken ook heb 2 weken gespoeld en ben nu aan het curen elke dag ruikt het beter.

 

Wel echt veel ja 280 nat en 220 nat en daar hield ik 60 en 61 gram van over ja beide nog wat achter de komma maar goed.

 

die kleine nat niet gewogen alleen droog op 48. zal wel eens foto maken van de weckpotten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder 1200 watt vandaan..?

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...