Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
WWJD

Verschrikkelijk geluid van een Mosquito piep apparaat

Recommended Posts

Iemand wil katten uit de tuin houden. Daar heb ik niet veel problemen mee omdat ik zelf ook hekel aan katten heb. Maar nu heeft hij een katten mosquito laten plaatsen? Wat een verschrikkelijk geluid komt hier uit?! Zijn er mensen die deze dergelijke gillende apparaten kennen?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou zeggen leer ermee leven met het geluid, kan niet begrijpen dat iemand een hekel heeft aan katten, krijg je meer vriendschap van dan van een mens.

Ik heb een hekel aan mensen die niet van dieren houden.

 

Men excuses hiervoor maar kon het niet laten dit neer te zetten en denk dat je op het verkeerde forum bent om dit te vragen.

 

Succes met het geluid en zo'n dingen zouden ze zelfs niet mogen verkopen :excl:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

POWER TO ALL PUSSYS :likken:

 

die dingen werden hier gebruikt om hangjongeren weg te houden op de hangplekken.

werden al snel weg gehaald omdat het bleek dat babys en dieren in de omgeving er last van hadden...

mensen hebben zich weken afgevraagd waarom hun baby's huilden....schandalig !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee wij laten de katten lekker door de tuin lopen ,ook geen last met ongedierte dan

 

Kzou als buur meer problemen hebben met een idioot die een hoogtonige pieper de hele dag in zijn tuin heeft staan dan die kat die er af en toe passeert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met het geluid leven lukt niet of nauwelijks. Op dat forum wat je noemt zijn vast wel voorstanders van katten. Ik heb er zelf niet een probleem mee maar wel katten die vergeten hun behoeftes te begraven en die niet zo goed opgevoed zijn. Zocht op planten forum geloof ik.

 

Zie http://www.rhinegrou...x860&y=300&q=90

 

Hierboven een andere Mosquito waarmee jongeren weggejaagd worden. Ook een pijnigende geluid komt daaruit.

Edited by WWJD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag je buur om het weg te halen en laat katten toe,heb je nog mest voor de planten :) en je bent van het geluid verlost, easy

Eerst zeg je dat je een hekel hebt aan katten en nu is het hun behoefte :blink: een vlieg laat ook stront achter ze :D dat is nu eenmaal de natuur zeker

 

Gebruik mss Google eens ipv dit forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieren zijn ook onderdeel van deze wereld toch. Dit geluid geeft je gewoon oorsuizen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

????????????????

Als je der echt last van hebt en de buurt ook ga je naar je buur en zeg je dat ie oppleurt met dat ding van hem, wil ie niet dan dien je klacht wegens overlast in.

En van mij is elek kat welkom, die heb ik liever als mensen.

 

Wat staat dit hier te doen???

Share this post


Link to post
Share on other sites

klets dat piepertje eens van de muur, wat een malle is me dat.....

 

ik zal eens eens een fluitje in jullie oren zetten

 

ik hou niet van mensen, dus blaas mezelf maar op in auto op een drukke plaats :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg:

Hè G beter haal je die lawaai ding weg, voor ik je huis af fik.

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou 10 Balinese Klongelongen ophangen en 2 weken op vakantie gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk hoor katten, maar ze schijten hier gewoon tussen de stekels van de honderden sateprikkers die ik met de ountjes omhoog in de aarde geprikt heb!

 

Waar koop ik z'n ding ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als ik naar buiten ren om ze weg te jagen staan ze me alleen verbaasd aan te kijken en denken ze: wat is die mafkees aan het doen.

Daarna gaan ze gewoon verder met waar ze mee bezig waren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraag de buurman eens tussen neus en lippen of hij een vergunning heeft voor een mosquito, lijkt erop dat hij in een woonwijk hangt, en daar zitten ristricties aan , hier hadden we ze ook bij elk winkel centrum en stonden aan van 8 savonds tot 8 de volgende ochtend, de buurt die ernaast woonde had er dusdanig last van dat ze er een zaak van hadden gemaakt waardoor dat ding nu om 10 uur savonds gewoon uit moet,

 

casto, plaats nemen achter het openraam emt een supersoaker, iedere kat spuiten, na een week komt er geen kat meer in je tuintje

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal het proberen maar de hele dag achter het raam zitten laat ik het vrouwtje wel doen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook zo'n ding bij Conrad gekocht, maar dat hoor je toch niet? Dat ding piept buiten het menselijke gehoor.

 

Of het werkt ben ik ook nog niet helemaal over uit. Ze schijten hooguit ergens anders in mijn tuin. Ik verplaats het apparaat steeds, maar die katten verplaatsen zich dan ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej wietefras ik hoor ze ook , ook vleermuizen hoor ik piepen, het menselijk gehoor is vreselijk onderschat,

 

oudere mensen horen die dingen niet omdat daarbij veelal het gehoor achteruitloopt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vleermuizen hoor ik ook inderdaad. Dat kattenverschrikker ding niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ding van Conrad ligt niet buiten het mensen gehoor. Een mens kan horen tot circa 20KHz. Dat verschilt per mens weer. Ik kon vleermuizen ook wel horen. Maar van dat geluid heb ik geen hinder van. Wel van deze kattenverjagers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...