Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hasjlur

Probleem met temperatuur...

Recommended Posts

Beste growers,

 

Ik heb een probleem... Ik ben bezig om een haze moedertje te kweken die k ff laat groeie in me tent tot mijn moederkast gereed is nu heb ik een probleem om de juiste temp aan te houde, me tent staat in een garage ongeisoleerd... Lamp draaid 20uur en dn is de temp max 17 grade... K hb een hete luchtkachel die om het uur aan gaat maar dat kut ding heeft een hitte beveileging die gaat uit als het te heet wordt... Iemand een ander idee wat wel kan werken

 

Greatzz

Hashjji

Edited by blowsterke
grof taalgebruik topic titel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier dezelfde situatie, DR120 in een ongeïsoleerde garage.

Mexican Haze, 40 cm daarboven 2x400w, 500m² afzuiger draait minimaal en zuigt onder af en boven aan (passief), onder de tent geïsoleerd met tempex, temp.lamp aan was vandaag 26-27grdn.

 

Misschien kan je er iets mee.

 

Grtz.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan lamp niet gewoon 24 uur aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar dan moet je het ook zo laten.

 

Maar is ook mijn optie.

 

17 graden kan nog overigens en het is bijna beter weer.

 

Over een paar weken is de shitzooi voorbij en heb je ineens 8 maanden om het op te lossen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha:p jaa wat een //edit// weer zeg gooi me vsa ook in de tent kijke of het wat helpt, kreeg ook een goede tip om met tempex te werken dus daar ga ik van de week mee aan de slag

Edited by blowsterke
grof taalgebruik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine electrische bijverwarming in je tent, 1000 watt bvb, toestelletje van 10cm op 30 (b x h)

Ik deed dit toch zo in mijn kast. Met thermostaat instellen op bvb 22°. Bij lamp uit ga je toch nog dieper in T°...?

 

Nu prefereer ik de omgeving van de kast te verwarmen, doch de kamer is wel perfect geïsoleerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

--edit--

 

 

Weetje misc nog waar je hem gehaalt hebt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

warmte mat, zolang ze maar warme voetjes hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan lamp niet gewoon 24 uur aan?

 

 

Beter van niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietforum is een van de schoonste en best leesbare cannabis forums ter wereld. Dat komt omdat wij goed toezien op het juist gebruik van de quote regels. Lees HIER nog eens goed door hoe we het graag willen. Snap je het dan echt nog niet, neem dan contact op met een mod of een jouw bekend lid dat het al wél snapt.

 

Kan je svp ook op je taalgebruik letten, heb je topictitel aangepast en een post 7 geedit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

24u ben ik ook geen voorstander van, de plant heeft na een actieve dag ook rust nodig.

 

kan iemand me vertellen wat zo'n warmte matjes kosten en zijn ze in elke GS te krijgen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt blowsterke

 

 

meeste GS verkopen dure matjes, ik zou kijken bij een reptielenzaak of iets en dan 1 van 25 watt ongeveer, kan wat meer of minder. ik weet niet hoe groot het ding is wat je erop wilt plaatsen. misschien heb je een wat grotere nodig als 25

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind die matjes eigenlijk beter lijken dan kacheltje dat ik nu gebruik. het warmt de potten vooral op en dat vind ik belangrijk, wat zou de prijs ongeveer zijn dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...