Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

buxus

Prijs zaden

Recommended Posts

Hey,

 

Ik was aan het kijken naar wat zaden voor buiten, wou dit jaar is big bud gaan proberen!

nou wilde ik dus wat zaden gaan bestellen, va google het een en ander gevonden maar de prijs per tien verschild gruwelijk?

zit dit in de kwaliteit of hoe moet ik dat zien? gaat per 10 van 100,- tot 10 voor 60 vrouwelijk dan wel

 

en heeft er iemand ervaring met big bud? kon er vrij weinig over vinden

heb aantal jaren deense soorten gehad maar vind gewone soorten mooiere compactere toppen hebben(kan aan mij liggen)

heb ook wat heribei zaden besteld bij sannie!

 

gr bux

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrij laat klaar, geen buitensoort,zou maar gewoon durban poison nemen zit je altijd goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb even rond gekeken en die durban poison is meestal wat paars als ik de plaatjes zo zie. dat vind ik niks het moet groen zijn

maar big bud staat wel aangeschreven als buitenwiet op sommige sites?

 

gr bux

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook met Durban Poison kun je gigantisch naar de klote lopen, de "Nederlandse" buitensoortjes zijn vaak niet echt je van het.

Ze bloeien pas half augustus op zijn vroegst dus dan is het ook nog maar afwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb ook eens een paar Durbans naar binnen moeten halen, omdat ze te laat waren.

 

Kies een echte buitensoort.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb even rond gekeken en die durban poison is meestal wat paars als ik de plaatjes zo zie. dat vind ik niks het moet groen zijn

gr bux

heb ook wat heribei zaden besteld bij sannie!

gr bux

 

Heribei heeft ook paarse pheno's. Daar ga je..

 

Als je je planten goed verzorgt en zorgt voor een optimale groei en bloei (goed substraat, de juiste voeding, een gedegen watergift en geen vals licht, ) kun je de meeste (buiten) soorten die 7 a 8 weken bloei nodig hebben prima outdoor afbloeien.

Niet zo moeilijk over doen.

:lol:

Edited by Nesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties

heb nu wat besteld bij female seeds

easy sativa en outdoor c99 weet niet of het wat is maar we gaan het zien

maatje van me had bid bud en die ging als een trein vandaar de vraag

 

gr bx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Durban poison is puur groene wiet,lijkt op de plaatjes idd wat paars.als september regen en koud weer en weinig zon geeft bloeit er geen enkele buiten soort af.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb even rond gekeken en die durban poison is meestal wat paars als ik de plaatjes zo zie. dat vind ik niks het moet groen zijn

maar big bud staat wel aangeschreven als buitenwiet op sommige sites?

 

gr bux

 

Klopt in Spanje en calefornia kan je ze zonder probleem buiten zetten,

 

10 euro voor fem zie je meer hoor, waarom geen idee, want is net zo moeilijk als normaal zaad maken,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Durban poison is een mooie soortje kweek het zelf al jaren,In september ongeveer zijn ze klaar dus redelijk vroeg en het is zeker geen paars soortje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Durban poison is puur groene wiet,lijkt op de plaatjes idd wat paars.als september regen en koud weer en weinig zon geeft bloeit er geen enkele buiten soort af.

 

ohhh jawel :lol: Alleen de Durban naar alle waarschijnlijkheid niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke dan wel? deemse soortjes?

 

maar waar zit het prijsverschil nou in? zelfde soort maar andere site

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten die deense rotzooi is er weinig eerder klaar dan dp.die ouderwetse purple was een weekje eerder,de purple van de laatse jaren is nog later dan dp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar waar zit het prijsverschil nou in? zelfde soort maar andere site

de winst marge van de site/kweker,

 

 

die pakt liever 10.000 euro per plant dan 5.000

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2006 had ik K2 geen buitenplant maar wel een redelijk opbrengst omdat het toen een super najaar was,een kennis van me had vorige jaar automatzar 30 stuks een goeie autoflower maar geen gram wiet af gekomen allemaal rotterij,als je in de bloei periode constant slecht weer hebt dan kan je het wel schudden.je moet net op juiste moment ontkiemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

index.php?autocom=gallery&req=si&img=386680]gallery_23134_9659_1040958.jpg[/url]

 

 

Deense wiet wat ik een paar geleden allemaal weg heb moeten flikkeren het zag er niet uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
buiten die deense rotzooi is er weinig eerder klaar dan dp.die ouderwetse purple was een weekje eerder,de purple van de laatse jaren is nog later dan dp.

dat is niet helemaal waar, er is ondertussen al flink door gefokt door mensen,

ik zelf ben bezig met een autoflower en een vroegbloeier proberen een soort te creëren die pas na 1 maand zijn geslacht gaat laten zien buiten,

 

wat denk je van ndb ? of 1 van de vele kruisingen die daarmee gemaakt zijn

 

en er zijn van ndb een heele hoop verschillende soorten kleuren pheno's ik heb van geelgroen tot groen tot paars gezien, ga voor een bruiner pheno, of paars als je wil afbloeien in nederland,

 

het paars worden van wietplanten is een reactie tegen koud weer, en is tog iets wat je wil hebben in nederland,

van geuswho's ndb zaadkweek heb ik een 4 tal phenos in me colectie,

 

 

met auto flowers nooit gokken op het najaar, begin over 2 weken al binnen gewoon onder een lampje in de keuken, autoflowers hebben meer last van een slechte start dan van een nat einde,

het is de groei periode die je autoflower maakt of breekt, zet ze ook maar rustig meteen op 25/30 liter,

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk de bloei zet toch in bij 12/12 en in augustus ga je langzamerhand die kant op,dan zullen sommige soortjes 1a2 weekjes eerder zijn maar de natuur kun je niet veranderen het verduisteren even buiten beschouwing gelaten.of er moet Ruderalis eigenschappen in zitten zo als de deense.

Share this post


Link to post
Share on other sites
index.php?autocom=gallery&req=si&img=386680]gallery_23134_9659_1040958.jpg[/url]

 

 

Deense wiet wat ik een paar geleden allemaal weg heb moeten flikkeren het zag er niet uit.

WTF man.. had het opgestuurd naar mij.. ik rook ergere troep in tijden van nood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed kijken vriend zit grijze schimmel tussen, dat wil je niet roken !

 

ik zeg het nog maals ndb en dan een bruin of paars pheno, GEEN GROEN PHENO want die rotten sneller

 

ik heb van gueswho een aantal zaad toppen van verschillende pheno's gekregen,

waren alemaal einde van het jaar geoogst,

 

enkel de groene topjes toonde schimmel draden, de bruine en paarse die even lang en naast elkaar stonden haden er totaal geen last van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou niet weten hoe ik aan vrouwlijke ndb kom,commercieel niet verkrijgbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
buiten die deense rotzooi is er weinig eerder klaar dan dp.die ouderwetse purple was een weekje eerder,de purple van de laatse jaren is nog later dan dp.

 

Deense rotzooi? Zal moeten blijken of het wel rotzooi is, heb namelijk een hele mooie Deense kruising liggen hier die lekker compact moet wezen en half september klaar. Check maar eens in het mooiste buitenplant 2012 topic, Wild Super 07 x Danish Gold.

 

En dan heb ik er nog eentje die lekker compact is, de Afghani Erdpurt x Early Durban. Fototje er van :lol:

 

 

gallery_5606_5890_248745.jpg

gallery_5606_5890_1449156.jpg

 

Rotzooi?

 

Greetz

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou niet weten hoe ik aan vrouwlijke ndb kom,commercieel niet verkrijgbaar.

pardon ?

http://www.seedsman.com/nl/dame-blanche-feminised-seeds

http://www.odysseed.nl/dame-blanche-feminised

 

slecht voorbeeld, ik weet het,

er is ook een poolse zaden kweker die hem gefemd heeft en goedkoper is

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou toch voor autoflower gaan.

heel goede ervaring met auto ak-47

 

trouwens, ik had het zaad op growshop marktplaats gekocht,

is daar echt niet duur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...