Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Demitri

Slimme_Meter 2013

Recommended Posts

Beste mensen bedankt voor alle info, sorry dat ik best laat reageer, maar heb een druk weekend gehad.

 

 

 

Nou, heb er even over nagedacht, is het mischien niet een idee om een kiloknaller (goede tip van Leuke_Hobby) te kopen en 1x in de 4/6 maanden een ronde te doen?

 

Ik zal mijn energie leverancier op attenderen om mijn E-meter niet op afstand te mogen lezen, maar toevallig kwam de afgelopen week een medewerker van de E-leverancier om de meterstanden op te meten, ik was niet thuis, maar kreeg een brief in de bus om de meterstanden door te geven??? had even gebeld en het bleek zo te zijn dat de eindafrekening in April plaats vindt, maar ze wisten niet of die medewerker nou de meterstanden op afstand kon aflezen...

 

 

Beste mensen, ik hoor graag van jullie.

 

Groet,

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij aan het komen van een ripje misschien?

 

Nee zonder dollen beetje geduld forum users hebben ook een leven :tu.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Forumleden,

 

 

Heb gister met mijn E-maatschappij een afspraak gemaakt om de slimmemeter te laten vervangen door een domme digitale meter, er zijn hier wel kosten aan verbonden, het gaat om een bedrag van 75,-, er werd mij gevraagd waarom ik dat zou willen, en ik verwees Mevr, vriendelijk door naar www.wijvertrouwenslimmemetersniet.nl, en daarmee werd de afspraak eigenlijk wel gemaakt.

 

 

nogmaals wil ik jullie bedanken voor jullie hulp, ik zou het ook nog zeer op prijsstellen als mijn vraag een aantal posts hierboven nog door iemand kan worden beantwoord.

 

 

 

 

 

Groeten,

Demitri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol,.. dadelijk slaat die site wijvertrouwenslimmemetersniet.nl wel je IP adres op en is het 1 of andere verkapte site van de overheid.

En weten ze zo via je IP uiteindelijk weer bij je hokje terecht te komen....

 

Of is dit weer erg ver gezocht van me?? :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

je woont niet achter het ijzerengordijn hoor :tu

koude oorlog is ook al paar jaar voorbij ...

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achja, growshops kunnen je info ook door gegeven aan de petten, kentekens kunnen worden genoteerd die bij de growshops komen en ga zo maar door....

 

Mij krijgen ze niet meer bang... :tu wil iemand aub nog wel mijn vraag beantwoorden.... please.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je foto plaats zorg dan wel dat je meter nr NIET leesbaar is, owja, en als je een smartphone gebruikt, zet dan

de locatie instellingen uit :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Nieuweling, sorry was een paar dagen van huis, kon dus geen foto maken, sorry.

 

 

De vriendelijke forumleden wil ik bedanken voor het geduld die ze deze newbie hebben geboden, de slimmemeter is een aantal dagen geleden vervangen door een domme meter en nu zeer binnenkort aan de slag. Nogmaals wil ik iedereen die gereageerd heeft vriendelijk bedanken en mischien kunnen we goede vrienden zijn in de hemel :)

 

Anders zullen we zeker goede vrienden worden in de hel :lol:

 

fijne feestdagen.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vroeg laatst dit aan mijn meter:

Bewijs dat 2 tot de macht n een oplossing geeft met de eerste vijf cijfers: 77777. n moet een heel getal zijn, het maakt niet uit hoe groot. de uitkomst maakt ook niet uit hoe groot, alleen moet het beginnen met 5 x 7

 

Zo slim bleek hij niet te zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
geen probleem , zeker niet met 1 lampje , 400 watt zal toch wel genoeg zijn voor eigen gebruik ?

die meters zijn niet zo slim als dat ze eruit zien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...