Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LED_KROKET

BAL evsa brak.. paar keer halve dagen licht gehad en nu?

Recommended Posts

hoi

 

ik ben in een kleine tentje aan het experimenteren met 1 plantje superscrog en 1 600w erboven.

nou ben ik achter gekomen dan mijn BAL evsa brak is en soms niet aan springt.. ik zit in week 5 bloei.

 

daar ben ik nou 1 week geleden achter gekomen en sinds dien zet ik een wekker om s ochtends te kijken of die werklijk aan gaat of niet, als die dat niet doet met ik de stroom aan/uit pluggen paar keer en dan springt ie opeens wel aan :wave: ..

 

 

anyways.. het is nu 2x gebeurt in een week dat ik vanwege nachtdiensten op werk pas halvewege de 12/12 tijd binnen kom en hij was niet aan, dus plantjes hebben 2x deze week 6u licht gehad ipv 12 (niet achter elkaar)

 

 

kan dit mij nu echt schade opleveren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je geluk hebt dan valt het wel mee , maar ik zou die bal evsa wel even na laten kijken

hoe oud zijn die al als ik vragen mag ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je hem rechtstreeks op tijdklok of via een relais ?

600 watter wil rechtstreeks op tijdklok wel eens een plakker geven

Probeer andere tijdklok nieuwe als die het dan nog brak doet kan het idd aan je vsa liggen

Edited by 2eGen

Share this post


Link to post
Share on other sites

via tijd/schakelklok.. heb een normale goedkope en een digitale van 24€ maar bij beide doet ie dat.

hoe dan ook.. ik probeer nu elke dag toch maar wekker te zetten en zelf te kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zit er voor peer in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een relais niet meer verplicht op deze dingen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je er toch voor opstaat smorgens zou k gelijk die schakelklok in de kliko gooien en handmatig verder gaan die gamma schakelklokjes heb je niets aan..

k vermoed dat als je m gewoon op de stekker aan en uit zet dat hij t altijd doet?

 

anders ff kijken of al je bedrading en lamp wel goed zit en anders de evsa retour naar de sjop krijg je vast wel een andere

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat zit er voor peer in?

 

+1

Het kan ook aan de lamp liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...