Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guerilla1992

Perfecte Guerilla Soortjes

Recommended Posts

Hallo mensen ,,,

 

Wij zijn flinke voorbereidingen aan het treffen voor de Guerilla 13.

Maar nu het volgende ,, eigelijk was het plan om met stekken te gaan werken ,, gewoon witsoortjes oid .

Maar we zijn erachter gekomen dat dat toch te lang bloeit naar onze zin ...

We zijn hard op zoek naar goede soorten die we kunnen gebruiken maar komen er niet uit ..

 

dus :::

 

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn ons een handje te helpen met wat informatie over geschikte zaden en evt een link waar deze verkrijgbaar zijn?

Echte vroegbloeiers met een mooie opbrengst

 

We zoeken alles af maar hoogst waarschijnlijk verkeerd ..

 

Bedankt mannen/vrouwen ,, en alvast een fijn weekend !

Edited by Guerilla1992

Share this post


Link to post
Share on other sites

De soort is afhankelijk van je spot. Als je de kans groter acht dat je langer kan bloeien zou ik overwegen om Hollandse buitensoorten te pakken.

Ik heb persoonlijk de voorkeur dat ik liever iets mooiere wiet heb en wat minder, dan veel en een fluffy bende.

 

als je Wild Super 07 x Danish Gold in je handen kan krijgen heb je het beste van 2 werelden. Vroeg en compact zijn de geluiden over dit soortje.

 

greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites
De soort is afhankelijk van je spot. Als je de kans groter acht dat je langer kan bloeien zou ik overwegen om Hollandse buitensoorten te pakken.

Ik heb persoonlijk de voorkeur dat ik liever iets mooiere wiet heb en wat minder, dan veel en een fluffy bende.

 

als je Wild Super 07 x Danish Gold in je handen kan krijgen heb je het beste van 2 werelden. Vroeg en compact zijn de geluiden over dit soortje.

 

greetz!

 

 

Oké oké .. ja heb op zich wel goede spots komen uiteraard nog foto s van binnenkort .. word denk toch bij growerschoiche bestellen vind verder geen seedbanks .... ;) :P :verrygood heeft iemand goede ervaring met stekken op de guerilla nlx of pp ofzo ?? Of raden jullie dat af

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, met pp op guerilla heb ik ervaring.

 

Slechte ervaring.

 

Waarom? omdat pp niet echt rotbestendig is. 1e week van oktober beginnen de toppen te vergaan door de hoge luchtvochtigheid.

Ik had ze tot 2e week oktober laten staan en heb 75% niet hoeven te knippen.. scheelt je wel veel moeite.. maar ook minder stash.

 

Zoek naar soorten die voor het einde van september klaar zijn.. zoals Heribei. dit is een hele potente buitensoort.

Je kunt ook met autoflowers aan de gang..

Edited by tuinman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had beter goed voor kunnen bereiden .. ben net overtuigd bij de lokale gs dat witsoort stekken niks gaan worden met ons klimaat ..kleine kans

Heb ook geen zin om 100/150 zaden te kopen voor een fortuin had beter zelf zaad kunnen kweken of evt een moeder kunnen stekken .. eigelijk niet over nagedacht

 

KLOTE ZOOI Weinig guerilla dit jaar zoals het er nu uit ziet hadden we eindelijk spots ...

Fijn weekend ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

stekken mag je niet vragen, zaden kan je mischien lief vragen bij grote kwekers,

sommige mensen willen wel zaden geven voor een mooi verslagje,

 

probeer het hier is:

 

Klik Klik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er uit ..

 

Danish passion

Henkes lolland

Henkes lolland vs royal dane

Ierdbei

Maf

Royal dane

Guerilla gold

Mighty mite .

 

+nog zo'n 100 stekken .. misschien hebben we een goede nazomer zou mooi

Meegenomen zijn

 

Iemand enig idee waar ik roottrain'ers kan krijgen ? Die smalle langwerpige zaai potjes ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk maar eens bij Vreeken. die heeft ze tot 20 cm diep!

als je een wat google'd op 'rootrainer' vind genoeg winkels die ze hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk maar eens bij Vreeken. die heeft ze tot 20 cm diep!

als je een wat google'd op 'rootrainer' vind genoeg winkels die ze hebben.

 

 

GEVONDEN !!! haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Heribei word die paars Ik wilde die graag bestellen maar wil geen paars soortje

Share this post


Link to post
Share on other sites

verkleuringen kunnen voorkomen, zelfs als je een groen soortje hebt kunnen ze paars worden door de kou maar de toppen zijn grotendeels gewoon groen.

 

Als je geen paars soortje wilt zijn er genoeg andere soortjes die je kunt pakken :wave:

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die Heribei word die paars Ik wilde die graag bestellen maar wil geen paars soortje

 

 

Er zit idd een paarse gloed over heen maar zo paars als purple word hij niet . Zover ik zie op GOOGLE.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die Heribei word die paars Ik wilde die graag bestellen maar wil geen paars soortje

 

 

Er zit idd een paarse gloed over heen maar zo paars als purple word hij niet . Zover ik zie op GOOGLE.

 

 

Gaat mij erom dat als ik Heribei google soms zie dat het echte paarse wiet is gedroogt en soms zie ik de wiet wit,Dus vraag me af is Heribei nu een paars soortje of niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die Heribei word die paars Ik wilde die graag bestellen maar wil geen paars soortje

 

 

Er zit idd een paarse gloed over heen maar zo paars als purple word hij niet . Zover ik zie op GOOGLE.

 

 

hmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier nog wel roottrainers 1x gebruikt kun je 160 in kwijt 4 trays 20cm diep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...