Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bosmaaier

vogelzaad

Recommended Posts

lol

 

en die linkt werkt bij de gwne mens niet omdat wij ons zouden moeten aanmeldde (FUCK THAT te veel moeite, te stoned om et te doen ;) )

 

bij jouw werkt et wrs ineens omdat je autom. inlogt

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk nu kunnen we ze wel zien ! een vriend van me had vorig jaar Haze tussen ze vogelzaad zitten !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha dat moet pas erg zijn als je denkt dat je met bv. white widow bezig bent en dat het uiteindelijk vogelzaad blijkt te zijn :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

de in de kleine potjes zijn wel purple haze, diene groten is vogelzaad maar staat erbij

Share this post


Link to post
Share on other sites
de in de kleine potjes zijn wel purple haze, diene groten is vogelzaad maar staat erbij

Die uit vogelzaad zijn echt te ver doorgeschoten! En die uit haze hebben beetje stress gehad.... Ik hoop dat het nog goedkomt :D :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet van een mannelijke top waar zaad in zit bestaat niet, zaad komt alleen voor in vrouwelijke planten

Shiva-Shanti

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei....wiet van een mannelijke top bestaat ook niet, je lult stront,

 

Ik kan je echt niet uitstaan met je beidehante opmerkingen en je stommer expert-talk.

 

Heb jij godverdomme ooit iemand een mannelijke bloem zien roken, Met overheerlijk stuifmeel...NEE dus hou je kop. Ik mannelijke wiet kan geen zaad zitten omdat het geen wiet is, het is ook cannabis maar wiet is de top van een VROUW....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vogelzaad is echt troep, een vriend van mij had hetook en zou het samen met een paar van zijn vrienden gaan roken maar toen hadden zij het gejat :) en waren er super ziek van geworden :whistling maarja, ik heb wel eens hennep schoene gezien echt ziekelijk :D hehehe maarja h

groetjes reinier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, srry dat ik me ff liet gaan maar dit is echt wat ik van die betweter vind, Hier een Quote uit een oud topic waar hij iets in zei:

 

Ik volg al vele jaren allelei forums, maar wat ik hier tegenkom, als dit het niveau van een gemiddelde wietkweker is, dan is het droevig gesteld met ons allemaal.

En nog even nebenbei, vreet eens een nederlands woordenboek op dan komt er misschien wel een keer iets leesbaars en begrijpelijks uit. En als je anderen raad wil geven of probeert te geven is het toch ook wel fijn als je er iets van afweet en niet alleen maar wat onbegrijpelijk en foutiefs op het forum bazuind.

Shiva-Shanti

 

Echt nutteloos gebrabbel, ga naar ze profiel en kijk al ze posts, er zijn er 2 nuttig, dat zijn zijn eerste 2 posts. ik mag deze zak aarde echt niet, geef em asjeblieft een ban oni of bambo.

 

later,

 

dusk

Share this post


Link to post
Share on other sites
kijk nu kunnen we ze wel zien ! een vriend van me had vorig jaar Haze tussen ze vogelzaad zitten !

lul niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik had een joint in me pakje sigarette zitten toen ik em gekocht had bij de tabakswinkel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik een stokroos kocht bij de intratuin toen was het ineens een wietplant van 3 meter....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vanaf 7,50 heb je al 10 wietzaden, kies een soort bij alien growshop....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...