Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ziet er mooi uit alleen vind ik je blaadjes behoorlijk lichtgroen dus is mijn vraag voed je ze wel genoeg?

wat voor grond gebruik je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze tot nu toe 2x voeding gegeven.

en heb zelf een mix van grond gemaakt. potgrond met tuingrond bloedmeel en zeewierkalk

 

en dan heb ik voeding van het hennep huis. alleen ik heb ook iets van m16. er staat op:

 

-16% MGO

-32% SO3

 

iemand enig idee waar dit voor is?

Share this post


Link to post
Share on other sites
en dan heb ik voeding van het hennep huis

Het HennepHuis Apeldoorn? Die hebbik ook, HHH super groei ofzo eigen merk in ieder geval, weet jij hoevaak je die moet geven?? ik doe nu 1x in de week maar ik heb het eigenlijk nooit gevraagd, jij enig idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er wel goed uit alleen jammer dat ze aan een kant zo ingedeukt zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je lichtgroene blaadjes heb wil dat dan zeggen dat je ze te weinig voeding geeft? want bij de toppen van de vertakkingen zijnde bladereen nogal groen terwijl ik iedere dag voeding geef.. ik geef wel heeeeeeeeeeel weinig voeding.. die brandnetelmix...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bloei1.JPG

bloei2.JPG

 

de linkse op de foto ziet er veel beter uit, veel groener. terwijl ik evenveel voeding geeft. mischien ligt het net aan het stukkie grond omdat waar die linkse staat eerder een andere plant stond :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties, ze staan ongeveer vanaf half mei.

maar het weer zit nu niet echt mee dus iets voor de regen word wel tijd. gelukkig heb ik hier al goed plastic liggen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

domdomdom, had allang dat zeil dr over moeten hangen :D toch maar is doen :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

weeral geen einde! staan er hier eigenlijk wel topics met een einde?

 

zeer spijtig ik had graag geweten wat de opbrengst was per plant en wanneer ze klaar waren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic komt uit 2004. Wanneer je reageert op een topic waarin al lang geen activiteit geweest is, valt dit onder topic bumpen. Dat is niet toegestaan.

 

Maar je hebt gelijk, ht is heel jammer dat topics niet altijd afgerond worden, maar de topicstarter zal er zijn redenen voor hebben <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry dan als ik weer bump maar een boek met een slecht einde is dan nog beter dan een boek zonder einde. en als een topic verouderd is, steken ze op de meeste fora een slotje erop.

 

greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vraagt, wij draaien.

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...