Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nesta

GHS Big Bang Feminised

Recommended Posts

Via een WF ruil kreeg ik wat Big Bang Feminised zaad van Greenhouse Seeds.

Not really my cup 'o tea dus daar heb ik iemand anders blij mee gemaakt. :)

Er staan daar drie BB's Sannie's way in een 90 literbak in scrog onder een 400 watt zonnetje.

Ze staan vandaag 9 weken in bloei en eerder deze week is hij de grote toppen gaan oogsten, om de kleinere topjes nog twee weken te kunnen geven.

 

Wat schetst mijn verbazing?!

Een van de drie feminised dames zit vol met zaad.

Het is van de buitenkant nauwelijks waar te nemen maar zodra je de bud openmaakt rollen de zaadjes je tegemoet.

In dit huis/hok is nog nooit een mannetjesplant geweest, uitsluitend feminised planten en stekken dus van stuifmeel is absoluut geen sprake.

Lichtstress? Nee, ze zijn keurig opgegroeid onder een 150w Tneon lampje en daarna onder de 400 gegaan.

Voor de kweker in kwestie is dit zijn derde afgeronde kweekje en hij klopt bij me aan met de vraag...WTF is dit?!

 

Ik heb GHS een @ gestuurd en ben in afwachting van hun respons.

Ondertussen ben ik benieuwd of er mensen hier iets dergelijks wel eens meegemaakt hebben met een Fem plant?!

 

Le pix:

Beans

gallery_7512_11569_2958471.jpg

 

Het resultaat van drie toppen:

gallery_7512_11569_1539759.jpg

 

Wie het weet mag het zeggen..

..

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb er ook wel een paar gehad maar zo gek als jij het hebt nog niet meegemaakt ... ik denk of een bal die je niet hebt gezien of vrouwelijke stamper die bevrucht (banaantjes)?

denk zelf eerder het laatste .... denk dat je met de zadenruil zaad hebt gekregen wat ook op deze manier is gemaakt

 

kut hoor hopelijk heb je nog iets te roken van af kunnen halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Cannabis is van nature erg vruchtbaar. Het aantal stuifmeelkorrels dat 1 enkele mannelijke plant kan produceren wordt geschat op ruim 500 miljoen." (GrowGuide)

Dat is al gauw duizenden stuifmeelkorrels per mannelijk bloempje. Enkele banaantjes juist in het begin van de bloei willen nog al eens voorkomen, zeker bij gefeminiseerde planten, en Big Bang vormt daarop geen uitzondering. Ventilator in de juiste richting en klaar is kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

big bang buiten geteeld en heeft een nieuwe naam gekregen van me.

 

big bagger. gewoon niks aan vind powerplant intressanter.

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze waren bij GHS wel zo aardig me, nadat ik ze wat foto's van de bewuste plant verstuurd had, een nieuw pakje Big Bang Fem te sturen.

Ruilen tegen een ander soort mocht helaas niet :tu ik had liever wat White Rhino van ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste ervaring met Fem zaad waren ook zaden van GHS. Big Bang en Kalashnikova en gratis Great white shark. Die eerste twee werden herma's en de great white waren de mooiste planten. Ik heb het zooitje er al snel uitgetrokken.... Nu een jaar later....via Sannie fem zaad geprobeerd....met nog een week te gaan een goede keuze geweest. Mooie dikke planten (Kolossus). Ik lees wel vaker dit soort berichten over GHS zaden. Kan toeval zijn...maar ik koop daar niet zo snel meer zaden. Misschien dat de duurdere zaden beter zijn. I dont know.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know what you mean.

Hun Strainhunters filmpjes zijn een stuk aantrekkelijker dan hun zaden.

Ik kan de twee niet zo goed rijmen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...