Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Feniks

Wat voor soort wiet?

Recommended Posts

hallo,

 

ik blow nog niet zo lang en nou heb ik op internet een beetje gezocht wat voor soorten wiet/hasj je allemaal hebt maar het zijn er zo veel dat ik niet meer weet wat voor een ik nou moet nemen misschien kan iemand me helpen:

 

Deze eigenschappen zou ik graag in een wietje/hasje willen hebben:

*Zoete geur,smaak

*Relaxed voelen

*Niet meer zo Depri

*Dat je minder remmingen hebt

 

Alvast beedankt

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij de eerste kan ik je niet helpen omdat het een mening is en ik er niet genoeg ken;

 

en de rest ligt toch aan jezelf ; by the way als ik blow (wat dan ook) ben ik nooit depri, voelm ik me altijd relax. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap dat het gedeeltelijk eigen mening is maar staan er bv geen wietjes of hasjes bekend omdat je zo zoet zijn en dat je er lekker chill van word en niet actief ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

white widow natuurlijk :blink:

 

blow your mind, :D

 

Minder Remmingen? dit doet toch geen enkele wietsoort? (bij mijn weten toch niet) moet je al naar de alcohol gaan grijpe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je gaat smoken terwijl je depri bent wordt je alleen maar maar depri :D of smoke gewoon zoveel dat je niet meer ken lopen ;) :blink: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij is het altijd als ik gewoon te veel blow, mezelf niet meer relax voel maar onbeheersbaar, dan zie ik alles draaien enzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb ik ook wel gehad, is niet fijn nee.... op zijn minst gezegd kl*te is dat. Maar ja, gewoon goed opletten wanneer je je chill voelt en dan stoppen. Of je moet er heel goed tegen kunnen. Maar een soort die zoet is? Tsja, ik vind Jack Herrer gewoon super goede wiet. Smaak is ook goed, daaren tegen vind ik Skunk minder smaken, maar je word er wel redelijk stoned van en is goedkoper. Dus gewoon uitproberen! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch moet je eens RIP proberen.. beste wiet die ik ook gerookt hebt :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben persoonlijk fan van Orange Bud.. Maar het is wel klote wiet om te sprokkelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeker wel het kleeft als de golera :whistling maar van orange bud word ik in iniedergeval niet knetter...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bubble gum is wel redelijk zoet. ook nlx en nl zijn wel redelijk zoet. mr nice g13 hashplant is ook geen slechte keus.

 

pro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag het gewoon in de coffeeshop, niet elke wiet van een bepaalde soort is hetzelfde. Maar volgens mij ga je santa maria of shiva's wel leuk vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben persoonlijk fan van Orange Bud.. Maar het is wel klote wiet om te sprokkelen.

Hier in enschede zit een koffieshop, waar ze orange bud verkopen.

Deze wiet is alles behalve sticky, als je op het zakje drukt klapt alles al uit elkaar, en heb je gruis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...