Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
NiTrOgEn

Hou oud waren jullie de 1ste keer

Recommended Posts

1 keer paddos gehad, wij aan de wandel (kwas 16 ofzo) en maar lopen en lopen en lopen, man volgens mij waren we uren op weg......het was een stukje van nog geen kilometer whaha, owja, op ons terras leek het net of het terras ging golven, stenen die naar boven komen en weer naar beneden was erg leuk....

 

maar ik had un beetje de portie te snel opgegeten en ze waren best sterk, thuis benk out gegaan, daarna nooit weer gedaan, ben nu 19 maar wil wel weer es proberen deze zomer, maar dan ff wat rustiger aan haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe lol maar stemme in je kop ??  :blink:  :D sommige mensen nemen dat gek zijn  :smoke  :smoke

dus jullie denke dat ik gek ben? radon en nitrogen?

NO disrispect man !! ;)

 

gwn effe vo de leut gezegd :smoke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
op ons terras leek het net of het terras ging golven, stenen die naar boven komen en weer naar beneden was erg leuk....

je werd hopelijk tog niet ;) zeeziek :blink:

 

:D :D LoL :smoke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

das natuurlijk ieder zijn eige keuze maar als ik nog maar 13 zoiu zijn zouk et ook nog niet echt direct gaan pakken ben wrs van plan om in de zomervakantie is te doen ;) ben wel al 16 en ik vind van mezelf dak er wel klaar voor ben (kan me nat. nooit voorbereide op wat er kan gebeure maarja . . . :blink: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey,

 

Ik zou graag ook eens paddo's willen proberen maar ik heb een vraag.

 

Hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst een paddo aten???

 

Want ik ben nog maar 14 en ik vind dat veel te jong zou 16 een goede leeftijd zijn???

14 jaar,op de brielse maas,inmiddels een aantal jaartjes geleden.met een driewiede,en met 5 maten,iedereen lsd....ik reed op een zundapp waarmee ik niet harder durfde dan 30,want het leek wel 120(in een donker park3).daarna op een wchuisje van 1.90 hoog,gechilld,toen er af....het leek wel 10 meter hoog,ik ging er als 1 na laatst vanaf.die andere gozer heb zeker 15 minuten op het dakje gezeten die durfde er niet af.... :wOOt daarna neer gespaced op een donker fietspad,met brommers en helmen en al,toen had je nog echte lsd zegels en microdots,wause ervaring was dat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe niet aan paddo's en shit, wiet is al mijn geschenk van god. Maar zou weleens willen weten hoe het is, maar dat zou ik wel willen weten van elke drug, maar ik hou het bij wiet. Maar hallucineer je echt van paddo's, kan iemand voorbeeld geven van wat je meemaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, al zou ik nu ondertussen wél paddo's willen proberen, maar omdat ik me er zéér goed over heb geinformeerd, ik heb gelezen dat paddo's ongevaarlijk zijn voor de gezondheid, een keertje, maar daar blijft wel de lijn, lsd en shit hoef ik nooit, daar kan je je leven mee verzieken, maar kzou alleen een keer paddo's proberen als ik zeker een nacht bij iemand kan blijven pitten zonder dat familie / ouders om me heen is, misschien komt dat ooit, maar zou het iig niet doen als ik een keer buiten ben ofzo :specool

en ik was 14 toen ik met wiet begon, ben nu 15, maar begin 14 was me eerste keer, dus blow nu ruim een jaar.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...