Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow Weed

25 op 1.2 m2 onder 500 watt

Recommended Posts

me huidige ronde begind op zijn eind te lopen en ben al begonnen met een beetje voorgroeien en spullen te bestellen voor aankomende ronde,

 

er word weer flink verbouwd, me tent staat weer buiten me kast, er is een 2e lampen kap besteld en me oude vsa ( 6 maanden gebruikt) heb ik weer bedraad, en als de niewe kap er is komt die er meteen bij te hangen,

 

veder heb ik nog voor ongeveer 100 euro aan stek materiaal, bac plant vitalety plus, roperatchets voor de kap, lesbiandream, 30 potten van 19,5*19,5*23 lhb(6.5liter),en aarde uitgegeven en ga ik deze ronde eens de max van me kast opzoekken

 

komen deze keer dus 30 potten onder 2*250 watt waarvan 1 evsa met lummen boost,

 

de voeding,

Symbiosis mycorrhiza

Buffertablets 1 per pot

sannies bacto

bac plant vitalety +

bac groei,

bac bloei,

 

de planten zit ik nog een beetje over te twijfelen,

iniedergeval 20 S.A.D stekken en 3 cbd jummy, 2 ndi47, dan houd ik nog 5 plaatsen over ik denk er sterk aan om nog 10 ndi47 te ontkiemen

ik heb namelijk ook lesbian dream besteld, eens mee experimenteren tot een s1 van de ndi47

 

nouwja ben nog aanhet wachten op stek materiaal maargoed heb wel al 7 stekken gesneden

gallery_34588_15241_96573.jpg

die 3 andere stekken doen deze ronde niet mee, zijn van een overleden sugarpunch waar ik beetje van hoop dat ze het tog nog gaan doen al acht ik die kant niet hoog,

3* cbd jummy

3* ndi47

en die hebben beestjes !!!!

gallery_34588_15241_380768.jpg

gallery_34588_15241_623380.jpg

maar deze zie ik graag B) roofwantsen en nogsteeds nergens trips eieren of larve of iets in die trant

 

en deze is nog even bij aan het komen en mag binnenkort weer 13 stekjes afleveren :)

gallery_34588_15241_24361.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie 30 op een 1,2m2 staan, en 1 van de 1e woorden die ik lees is "voorgroei" wat :) B)

 

Je zou denken stekken maar ook zaad direct op 12-12, of bedoel je enkel wortelen.

 

grtz kijk mee

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes B)

en ook ik kijk lekker mee

binnekort maar weer eens een bakkie doen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoel deze 7 zijn aan het wortellen, ga er van de week nog 13 bijsnijden, me moeder is niet op dit geweld ingesteld, tegen de tijd dat de de eerste 7 geworteld zijn gaan even in een tray met een 0,5 liter aarde tot ze alle 20 geworteld zijn,

 

met 2 weken wil ik de kast ingaan, op 12/12

 

net mailtje van knutsel,

had 2 bestellingen gedaan bij sannie's die heeft hij samen gevoegd en om de verzend kosten te compenseren zit er wat leuks bij,

ik ben benieuwd zal ik morgen wel zien

 

en deze cbd jummy en ndi47 is voorgegroeid in 0.75 liter potjes

gallery_34588_14756_2755579.jpg

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag veel leuke dingen binnen, 2X rope ratchets bedankt knutsel,

dus meteen maar even de ook niew binnen gekomen lamp opgehangen

gallery_34588_15241_1273640.jpg

 

en 10 stekken genomen

gallery_34588_15241_431623.jpg

 

ik wou er nog wel 3 maken om aan de 20 te komen maar dat had zij niet leuk gevonden

gallery_34588_15241_2264698.jpg

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

hup, kaal plukken dat plantje!

 

succes! je bent nogal wat van plan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

net even gespiekt bij de cbd jummy en die is potbound zo als dat zomooi heet,

gallery_34588_15241_114726.jpg

en 9 vingers ze heb het naar haar zin,

gallery_34588_15241_2165598.jpg

meteen even een grotere pot gegeven en een mooi plaatsje in de kast gegeven

gallery_34588_15241_1964543.jpg

links achter 3 cbd jummy, en 5 ndi47 achterste 2 staan al 2 weken in bloei,

 

gallery_34588_15241_1334726.jpg

de ndi47 heeft een beetje de genetica van de ndb*ierdbei kwa vertakingen, al zie je dat in de eerste 2wel wat minder omdat die maar 19 uur licht hebben gehad en uitzichzelf begonnen te bloeien,

de rest is opgegroeid onder 21 uur licht

 

alles heeft bij het verpotten 500 ml water met bacto gekregen,

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bovenste 3 kun je er gewoon als stek vanaf halen hoor :wacko:

dan kort knippen

plantje loopt vanzelf wel weer uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ik kunnen doen kan het ook niet doen ;)

 

ben stiekem nog een beetje aan het vrezen dat ik geeen 6 rijen van 5 kwijt ga kunnen

als dat het geval is worden het er 25

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een geklooi bij leplantage,

 

ik had daar op de 23e 30 potten en lesbian dream besteld, na gister gebeld te hebben bleek dat de order in het ideal systeem was blijven hangen en die dag nog verzonden zou worden,

dat is ook netjes gebeurd op het punt na dan dat ze maar 20 potten hebben gestuurd, heb er al over gemaild en hoop de resterende 10 snel binnen te krijgen

 

stekken zijn ook nog niet geworteld dus heb gelukig nog wat speling + dat ik eigenlijk nu genoeg potten heb voor de stekken. maar wil toch wat ik betaald heb B)

 

 

en @ een mod ik kan maar 25 potten kwijt zou u de topic titel willen aanpassen

kom net 4 cm tekort om 6 potten strak tegen elkaar te kunnen zetten

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff een tussendoor update,

Van de stekken zag ik net dat er 2 een worteltje toonde die gaan latervandaag over naar een beetje aarde nog in de propag VOor een paar dagen,

Er was echter ook 1 stek bij waarbij de stam boven de smartpot bruin en zacht was geworden die is geschrapt

 

Gister heb ik 1 van de 2 al bloeiende ndi47 bestoven met stuifmeel uit me vriezer

Heb 3 van de onderste toppjes bestoven, 1 top is bestoven met adh47 van pide 1 top is bestoven met ndb*ierdbei (elmo's creatie) en het 3e topje is bestoven met het stuifmeel van elmo'sMiss's white widdow,

 

Ik hoop straks van de 3 andere ndi47 het geslacht te kunnen zien, hoop op minimaal 1 man en 1 dame, als er nog 2 dames bijkomen van de 3 die ik nog niet weet, ga ik er 1 ombouwen tot man,

 

 

@admin nogmaals het verzoek de titel van 30 naar 25 te veranderen

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier benk ik weer met wat foto's, na controle net zag ik bij 3 van de stekken wortels

 

gallery_34588_15241_1674308.jpg

gallery_34588_15241_431417.jpg

en de kleinste doet het meest haar best

gallery_34588_15241_1712973.jpg

 

die 3 staan alvast even in een beetje aarde nog onder de propag, overmorgen chek ik de rest van de stekken nog een keer en gaan als nodig deze 3 nog heel even buiten de propag veder, kumt goot

gallery_34588_15241_656635.jpg

en in het bloei hok zag ik net tot mijn schrik 3 niewe ndi dame's, kan ik wel een mooie dame tussen uit selecteren die morgen met lesbiandream bespoten gaat worden maar geen reguliere niewe man van deze kruising tot nogtoe

gallery_34588_15241_1678546.jpg

 

gallery_34588_15241_561025.jpg

ik denk de voorste links die is het grooteste van de laatste 3 en lijkt me dus een mooie vader of kan ik beter de rechter pakken en de grootste bestuiven, moeilijk moeilijk B)

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

ut zit niet mee,

ben gister vergeten 1 schuifje dicht te doen van de propagnator, lv 40 = verdroogde stekken,

 

heb er intotaal 6 waarvan ik denk dat die het wel gaan reden, de andere 10 zie ik minder rooskleurig in

 

 

nog ff kijken wat ik doe, niewe stekken maken of toch me zaad collectie met fem zaden wat uit dunnen,

 

 

//edit net 3 ogkush zaden van dinafem tekiemen gelegd,

en heb bij de vsa de hps eruit gedraaid en hpi erin

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is zonde

en als je de binnenkant van de kap natsproeit ?

en er weer dicht op zet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik gedaan ga het wel zien,

 

de lv is ondertussen alweer op 90%

 

edit,

ik heb 4 stekken die zeker goed zijn, al wortels en nog levend, 2 stekken die vrij klein zijn maar nog geen wortels aan de buiten kant van de rootshooter, maar nog wel netjes staan,

en dan nog een 9tal stekken die dus helemaal verdroogd slap hangen,

 

volgende week zondag gaan de stekken die het nu goed doen over naar het bloei hok,

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Grow Weed,

heb de topictitel aangepast.

Als zoiets nodig is, stuur effe een pm,

dat gaat sneller. B)

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks torsti,

ik weet dat je me topic volg ;) dus had niet de moeite genomen je te storen met dingen die altijd nog kunnen ;)

 

vandaag heb ik wat stekken weg gegooid trokken niet meer bij,

dus nu zijn er 8 gewortelde S.A.D stekken die ik al even heb verpot, foto's volgen,

 

ik heb de planten die al onder 12/12 stonden dernet 2 ml bac bloei 1,5 gram sannie's bacto, en 25 ml pvp op 5 liter water gegeven,

 

8 stekken en nog net 2 van de 3 og kush

gallery_34588_15241_249496.jpg

 

ook de sugarpunch stek is ook aangeslagen,

gallery_34588_15241_395085.jpg

mag nu hier rustig veder revegen fles er nog even boven om de lv tijdens het veder wortelen wat beter te houden

gaan we volgende ronde stekken vanaf trekken :vape:

 

dan de 2 die de fem ndi47 moeten gaan maken,

gallery_34588_15241_628221.jpg

 

cbd jummy

gallery_34588_15241_2168303.jpg

vind alle 3 de cbd jummy heel mooi vertakken zonder te toppen, is duidelijk stativa dominant

gallery_34588_15241_1164487.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er goed uit Grow Weed-

 

Ga je nog naar Spanje, naar de Spannabis de 17de.....

 

Fijne avond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej gaat hem niet worden, mijn ouders betalen op het moment delen van me vaste lasten,

heb er in de laaste 2 maanden 45 solicitaties uit gestuurd, maar tot op heden,

22 gesprekken gehad, en nog geen baan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qua baan valt het niet mee.

Ik heb dan gelukkig een jaar uitstel van werk, maar een baan vinden op dit moment, is bijna onmogelijk.

Of je moet een goede kruiwagen hebben en jong zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

23 jaar......... zou toch jong genoeg moetenzijn,

 

ik heb tot juni ww,

ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar voor die tijd heb ik een halve killo liggen voor een cofee shop, zodra ik terug val in me wajong en dus nog 500 euro minder zou gaan krijgen, kan ik me huur nog betalen,

maar de stroom, zorgverzekering, boodschappen, en andere vaste lasten niet,

 

 

't leven is kut, maar me groene vingers doen het nog dus zal wel goed komen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

uiteindelijk ooit eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overal die narigheid word er niet leuker op.

Hoppelijk vind je gauw maar iets,en :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daaar ben ik weer,

van 4 stekken die geworteld zijn, waren de wortels tot onderin het potje dus die zijn over,

veder waren 2 van de 3 ogkush geplopt en reeds boven, de 3e staat nu ook gewoon in een 6,5 liter,

gallery_34588_15241_649536.jpg

en ik heb nog 2 royal medic en 2 royal highness ook meteen in 6,5 liters gezet nog onder een zijltje, om de aarde niet te snel te laten uitdrogen onder het hps geweld

 

de potten zijn gelabeld, maar zit even ductape over, jammer maar komt goed als het plastic weg gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grow Weed, ziet er helemaal top uit.

 

Alles staat er mooi bij.

 

Zag deze week dat de banen weer wat aantrekken, voor jouw functie in mijn regio in ieder geval wel, zelfs voor mij. Heb vandaag 2 sollicitaties weggedaan, ben benieuwd of het iets gaat worden dit jaar. Ik heb tot eind dit jaar uitstel van arbeid, gelukkig nog geen ww. Mocht ik echter eerder werk vinden krijg ik nog een jaarsalaris en 3 extra maanden mee. Dus is ook wel meegenomen in deze barre tijden. Hopelijk trekt de banenmarkt meer aan de komende periode. Ik duim voor ons.

 

Fijn weekend.

 

We komen er wel :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gobru dat vage ding heeft het nog gered ook :)

gallery_34588_14756_1742587.jpg

 

 

 

gallery_34588_14756_1609742.jpg

og kush was een beetje gestrekt maar niks om zorgen over te maken

gallery_34588_14756_1561360.jpg

staat er leuk bij zo ;)

gallery_34588_14756_2929806.jpg

 

 

en dan hebben we in de tent nog

gallery_34588_14756_2558354.jpg

ballen

 

en 1 gezonde niet met sts bespoten ndi47 en onderste 2 topjes van een heeeeerlijke extrema B) waar nog witte haren op zitten

gallery_34588_14756_3650953.jpg

als die sts ndi47 beetje optijd is kan die nog net bevruchten en zal ik nog een paar weken moeten laten staan maar komt goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...