Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jan de Ripper

Bewijs dat de wietpas niet werkt

Recommended Posts

kwam het lijstje vanmiddag tegen ja

 

nederland moet weer voorop gaan lopen op cannabis gebied !!

en er trots op zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

dacht dat die wietpas afgeschaft was?

 

In eindhoven en Maastricht kunnen buitenlanders nu al binnen, of ben ik daar verkeerd in?

Edited by get in the ganjabus

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik roep ook iedereen op om deze zomer in de tuin minimaal 1 wietplant te zetten !!

 

en pleur bij je buren ook wat zaad over de schutting B)

 

met zn allen kunnen we het doen !!!!!!!,,,, Heel nederland groen !!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier de rest van het bericht.

Bron= AD http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/arti...ncidenten.dhtml

 

Het aantal softdrugs-gerelateerde incidenten in de omgeving van Venlo is sinds de invoering van de wietpas sterk gestegen. Dat blijkt uit cijfers die ThePostOnline kreeg uit handen van de politie in de regio Limburg-Noord.

 

De nieuwssite vroeg om de cijfers met een beroep op de Wet Openbaarheid van Bestuur (WOB). Het verzoek was om informatie te verschaffen rond arrestaties en bekeuringen naar aanleiding van drugsoverlast, drugsbezit en drugshandel, in de jaren 2010, 2011 en 2012, in het kader van een onderzoek naar de wietpas.'

 

Het aantal arrestaties bij handel in softdrugs ging van 27 in 2011 naar maar liefst 151 in 2012.

 

Drugsbezit

In 2011 was het aantal incidenten door drugsoverlast nog 950, na de introductie van de wietpas vorig jaar is dit opgelopen naar 1544. Incidenten rond het bezit van softdrugs (190 in 2011) stegen naar 318. Het aantal aanhoudingen (41) werd meer dan verdubbeld naar 94.

 

Drugshandel

Rond de handel in softdrugs is een verdriedubbeling te zien van het aantal incidenten, van 94 in 2011 naar 334 in 2012.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en het zal er niet op verbeteren :) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dacht dat die wietpas afgeschaft was?

 

In eindhoven en Maastricht kunnen buitenlanders nu al binnen, of ben ik daar verkeerd in?

 

 

Nee, in Eindhoven niet en zeer zeker al in Maastricht niet. Op de site van coffeeshopnieuws.nl is een kaart gemaakt waarin

wordt aangegeven in welke steden toeristen nog wel welkom zijn en waar niet meer.

Over het algemeen zijn de gemeentes boven de rivieren voor verkoop aan toeristen en beneden de rivieren tegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dacht dat die wietpas afgeschaft was?

 

In eindhoven en Maastricht kunnen buitenlanders nu al binnen, of ben ik daar verkeerd in?

 

Vorige week In Maastricht niet hoor,mn vertrouwde shop(easy-going) is nog altijd dicht.

Toen zag ik dat de missisippi boot open was,ik ging binnen,er stond links in de binnegang niemand,

toen ik naar onderen wou lopen,riep mn tegen me,he,nederland? ik wou ja zeggen eerst,maar hij keek me te erg aan.

Je weet dat je hier niet mag zijn nu. k zei trg,tja laat je me nu buiten zonder n paar gr.stuff? hij zei op moment kan ik je niet helpen.sorry. en ik kon terug naar buiten lopen.... Leuk die fluitende vreemden daar buiten,ze wouden voor mij binnen gaan,voor 20 euro nog ns extra te verdienen.

Fijn zo'n dagje Maastricht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik roep ook iedereen op om deze zomer in de tuin minimaal 1 wietplant te zetten !!

 

en pleur bij je buren ook wat zaad over de schutting ;)

 

met zn allen kunnen we het doen !!!!!!!,,,, Heel nederland groen !!!!!

als er nog andere zijn die plannen hebben met zaadstrooien ofzo

http://vreeken.nl/

even zoekken naar 390800 HENNEP, VEZEL 'Uso' heb je 600 zaden voor 1,90

regio rotterdam gaan er 60.000 gestrooid worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...