Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elmo2007

HIGH TIMES Medical Cannabis Cup -- Los Angeles, 2013

Recommended Posts



Zie je nu HOE ERG WE ACHTER LOPEN ?????????????????????????? Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee

ze moeten hier eens niet zo achterlijk doen

en hun kop in het zand steken !!!!

Edit

en hierom is het belangrijk dat je je mond opendoet tegen iedereen

 

 

any questions?

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hang al jaren rond op engelstalige fora.

Er was ooit een site : Overgrow.com , vol amerikanen.En ze zijn niet zo achterlijk als vele nederlandse wietkwekers beweren.

Ik heb er echt veel geleerd , zolang als die site in de lucht was ( is later door opsporingsdiensten platgelegd).

 

Al sik met sommige kwekers in NL praat valt me op dat ze het gemakkelijk proberen te doen , niet snel extra moeite nemen , en eigenlijk heel ruw met hun produkt omgaan.

In de states is er een grotere beroepseer.

Er is een cultuur van "compassionate caregivers"die voor zieken tegen kostprijs wiet verstrekken.

Als winst dus niet het oogmerk is ; dan is de kwaliteit de eerstvolgende prioriteit.

 

Er is dus wiet in de states die voor de passie van de kweker, en het mededogen voor de zieke wordt gemaakt.

Als gewone telers zulke concurrenten hebben , dan tilt dat in feite een groot deel van de markt naar een hoger niveau.

 

De allerbeste wiet in NL blijft altijd in een klein kringetje.

Jezelf, je vrienden, en misschien hun vrienden.

En dan ist vaak al snel op :lol:

Die haalt de cup niet eens :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een adhd commercial :lol: Maar ja, we moeten stoppen met de grote pillendraaiers te sponsoren, en zelf gaan kweken + gezonder gaan leven. Ik vrees dat het geld legalisatie nog lang gaat proberen de kop in te drukken.

 

Maar wij groeien lekker door :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lopen we achter? huh? misschien nog 600 filmpjes posten, wellicht dat ik het dan zie

Share this post


Link to post
Share on other sites

en of we achterlopen op het gebied van medicinale cannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je daar een filmpje van eventueel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alsjeblief . geinige opmerkingen prima

maar om deze zaak kan ik niet echt lachen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wou ik ook even zeggen. Niet iedereen kweekt voor knaken Amnees. Sommige mensen hebben geen keus.

 

Dus dat bijdehante gewauwel, mag je van mij ook voor je houden.

 

Als ik 15 jaar geleden wist wat ik nu weet, had ik toentertijd m´n meissie wel kunnen helpen. Helaas was dat niet zo.

 

Dus let een beetje op je woorden ouwe.

Edited by Mitsz van der Kamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

let zelf op je woorden ouwe, ik heb niks met jouw vriendin van 15 jaar geleden te maken, tenzij ik d'r ken, maar dat is onwaarschijnlijk.

 

denk je nou echt dat het posten van honderden filmpjes in nieuws/media sectie ervoor zorgt dat NL legaal gaat?

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

als steeds meer mensen zich er van bewust worden dat legalisatie helemaal zo ver weg niet is

maarja nederlanders hebben oogkleppen op en kijken niet verder dan hun neus lang is ..

 

erg jammer . maargoed wij weten beter

 

en lees dit ook even

http://www.secretsofthefed.com/say-no-to-g...p-more-madness/

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Och amnees,

 

het gaat niet om mijn specifieke geval, maar het besef dat cannbis voor veel patienten de laatste strohalm (excuse the punch) is om zich aan vast te houden. Er zijn er dus heel wat die ernstig ziek zijn en dan zijn grapjes niet altijd wenselijk.

 

Als we het over mongooltjes hebben, vind jij het fijn als we dit niet respectloos doen. Ik vraag je hetzelfde in geval van b.v. kankerpatiënten.

 

Het plaatsen van die filmpjes, maakt dat meer mensen de medicinale capaciteiten van cannabis leren kennen.

 

Niet onbelangrijk.

 

Ik wens je toenemende wijsheid en een fijne dag toe.

 

Groetjes Mitsz

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar je word er ganja-cures-cancer-filmpjes MOE van, je post ze met een doel neem ik aan Elmo, we zitten hier op een wiet forum waarvan iedereen ongeveer wel weet hoe het zit. Span je dan in buiten het forum om, dan bereik je de mensen die niet al weten hoe het zit. wat is je doel? laten zien dat cannabis niet slecht is of wil je ook ECHT mensen helpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn zat mensen zelfs hier op wietforum

die dat niet weten amnees :lol:

zat mensen met oogkleppen op . ook hier

Edited by Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Uit het eerste filmpje kan ik nu niet echt opmaken dat NL achterloopt, maar wanneer je verder kijkt zijn ze op bepaalde kweekmethoden wel verder, maar wat gaan de Big Agro bedrijven doen nu het in 2 staten legaal is.Je moet niet verbaast zijn, als de kleine growers zometeen uit de markt gegooid worden & die angst is er al aanwezig.Misschien introductie van gentech Cannabis??? :lol:

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je slaat de plank een beetje erg mis door het hartje. :lol:

 

monsanto

Edited by elmanito

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je slaat de plank een beetje erg mis door het hartje. :lol:
aangepast :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...