Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

taskforce b5

Recommended Posts

viel me op dat er de laatste weken haast niets is opgerold..

 

maar PAS OP! zal wel weer een hennepdag/week aankomen waarbij 400 man invallen gaat doen op alle adressen waarvan ze de afgelopen weken tips hebben binnengekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vertrouw de overheid voor geen cent......als ze stil zijn; is omdat ze waarschijnlijk met iets anders bezig zijn of met een ander plan zullen afkomen...of een mix van allebei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt zeker nog veel opgerold hoor! Het komt alleen niet atlijd op het nieuws.

 

Maar heb ook een vriend waar ze een melding bij de anonieme tiplijn hebben gedaan 4 weken terug en die heeft nog niks gehoord. (natuurlijk is alles al weg)

Share this post


Link to post
Share on other sites

werkt hij bij misdaad anoniem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee haha.

vraag me wel af wat meld misdaad anoniem nou precies doet als er iemand een melding doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn van die dagen dat ze bij 100 pandjes langs gaan en bij de helft wat vinden.. dat zijn niet alle MMA meldingen van de vorige dag, maar misschien al weken of nog langer geleden bekend. Dat noem ik sparen. En als je werkelijk van mening bent dat kwekerijen brandgevaarlijk zijn, is het toch onverantwoord om te sparen? wie zijn hier nu de boefjes

 

er worden wel wat mensen gepakt, maar in gebieden waar taskforce b5 weinig doet.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar Amnees ... , Brand = werkgelegenheid voor de brandweer (+ pure propaganda against it)

De overheid wilde toch de werkgelegenheid stimuleren ? (There you go)

En ja kijk, Die Nationale Politie moet ook wel wat te doen hebben straks natuurlijk, dus pakken we her en der een kweker oid.

What'n the world is wrong :engel

P.s overheid, goed gedaan met je 50 miljoen geint van criminelen? nu de andere 400 miljard euro nog en dan heb je misschien inderdaad 1% geint, helden.. (moest ik even kwijt)

Vernederland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...