Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
StoneTwisted

nieuwe zadenbank

Recommended Posts

He medegrowers en blowers,

 

 

Net even bij Sannie langs geweest en ontdekte dat de meeste super soorten (Female)

Niet meer voorradig zijn.

 

De vraag die ik nu stel zal vast wel eens gesteld zijn maar na alle (elk) mogelijke woord en combi's

niets gevonden, dat zoeken met meerder woorden en + er tussen zetten werkt trouwens voor geen meter,

weet dat er ergens een topic over zaadbanken is.

 

Iemand de link ? Of kan mij bv iets zeggen over VisionSeeds.

 

Nog Andere betrouwbare zaadbanken uit eigen ervaring,...dus goede zaden en snelle levering en bij fouten snelle eerlijke oplossing.

Misschien een idee om reviews te verzamelen over zaadbanken,......maar dwaal weer af :lol:

 

Mijn dank zal groot zijn :)

 

Gr, ST

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfde probleem hier...

 

Shackzilla is nog op voorraad,

ik zag dat jij deze al eens gehad hebt,en dat je er ook een mooie opbrengst mee behaald hebt,

waarom zet je deze niet nog eens?

Ik stel je deze Vraag omdat ikzelf voor de shackzilla wou gaan volgende ronde,

het is dan altijd fijn om op voorhand de min/plus punten te horen :lol:

 

 

Grtjs Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo StoneTwisted,

 

Ook al problemen ondervonden met dat zoeken :) met of zonder + tog geen resultaat, ik ken het.. :lol:

 

Ik kan je rustig wat vertellen over Vision Seeds, niet veel ma iets iig..

 

Momenteel heb ik 3 Jack Herer staan van Vision Seeds, prachtige planten, tot nu toe iig.. maar het beloofd wat moois te worden.

3 zaden ontkiemt 3 zaden uitgekomen en stuk voor stuk zijn het mooie planten, 1 van de 3 had int begin wat achterstand ma die is nu ook aardig bijgetrokken.

 

Verder heb ik over vrijwel alle strains van hun goede dingen gehoord, bij mij in de stad hoor ik bijvoorbeeld van de eigenaar van een headshop dat de zadenverkoop van Vision Seeds echt heel goed loopt en dat ze alleen maar positieve reacties krijgt van klanten.

In haar shop zijn ze egt booming, mensen proberen ze en komen meteen terug voor nieuwe, de andere zadenbanken kunnen het niet opboxen tegen hun.. sommige stopt ze dan ook met verkopen.

 

Ook ben ik eens in de shop van Vision geweest, hele relaxe gasten die je wel eens wat laten zien waar ze allemaal mee bezig zijn, altijd tof om de verhalen te horen hoe ze totstand zijn gekomen etc. Over de levering van de zaden kan ik je helaas niks vertellen ben ze in hun eigen shop gaan halen, een werknemer was wel zo aardig om me korting te geven omdat ik van plan was een test te doen tussen hun Jack Herer en die van GreenHouseseeds, ik verwacht iig dat ze goeie service leveren!

 

Mocht je database van zadenbanken willen ga je gewoon ff na azarius.nl, daar staan der wel een flink aantal op :(

Hun service en levering is perfect, snel binnen 1-2 dagen en geen gezeik.

Als je die database wil maken op basis van klanttevredenheid, kan ik er iig een paar noemen die uit mijn ervaring goed bleken te zijn..

 

Per strain beoordeeld op oa. ontkieming, herma gevoeligheid, mooie planten en uiteindelijk lekkere wiet zijn er een aantal waar ik iig tevreden over ben:

 

GreenHouseseeds, SensiSeeds, Paradise Seeds, Sweet Seeds, Royal Queen Seeds, Dutch Passion, Vision Seeds en Sannie's seeds. (Ze staan in willekeurige volgorde)

 

Sommige strains alleen buiten gehad, andere alleen binnen :P

 

Good luck :)

 

Peace MJ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowke,

Mis Mary Jane,

Groen Gig , Ejb, Cannabusinesss,

FritsBom, Meneer Jansen.

 

 

Mijn dank is groot,...enne meteen maar een mistig en gezond 2013 .

 

Gr, ST.

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

of op www.growerschoice.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

He 10,

 

Met dank aan Miss Mary Jane :) is de keuze al gemaakt, het wordt ChemDog van Greenhouseseeds. GENETICS: OG Kush x Sour Diesel

Most Indica en 21% thc, en 1,5% CBD. 9 weeks flowering and up to 800 per m2,...yehh right, dat laatste neem ik altijd met een korrel zout

of iemand moet hier ervaring hebben met de ChemDog. ?

 

 

Lijkt me een heerlijk Zwaar medicinaal soortje :(

 

Gr, ST

 

 

Zo bestelling is afgerond,...Ups verzending :),..zoveel meer keuze en flink goedkopere zaden, behalve de verzendkosten, die zijn 7,50 ook voor zaden.

Maar liever wat meer betalen voor zekerheid dan die halve bakken van de tnt-post ,... :lol:

Deze slechte planning en bevoorrading van Sannie kan hem wel eens wat klanten gaan kosten,..tenminste als

de zaden goed bevallen is hij mij kwijt,..Sorry No Hard Feelings Sannie :)

 

 

Snap het nu wel Miss Mary Jane ,.. :P

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shackzilla is nog op voorraad,

ik zag dat jij deze al eens gehad hebt,en dat je er ook een mooie opbrengst mee behaald hebt,

waarom zet je deze niet nog eens?

Grtjs Blowke

 

 

Klopt,...maar deze heeft echt lange tijd nodig voor de bloei,..13 weken is niets

en dan nog voorgroei erbij. Maar is een schitterende soort dat moet ik wel zeggen.

 

Wou een meer Indica variant en is dus de Chemdog geworden. GENETICS: OG Kush x Sour Diesel

 

Beetje late reactie maar was paar dagen weg. :lol:

 

Gr, St

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites
seedsman al aantal keer besteld en supersnel geleverd en goede service

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoeken op Wietforum via Google gaat vaak gemakkelijker:

 

Doe ik ook vaak, kom ik tenminste uit waar ik wezen moet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shackzilla is nog op voorraad,

ik zag dat jij deze al eens gehad hebt,en dat je er ook een mooie opbrengst mee behaald hebt,

waarom zet je deze niet nog eens?

Grtjs Blowke

 

 

Klopt,...maar deze heeft echt lange tijd nodig voor de bloei,..13 weken is niets

en dan nog voorgroei erbij. Maar is een schitterende soort dat moet ik wel zeggen.

 

Wou een meer Indica variant en is dus de Chemdog geworden. GENETICS: OG Kush x Sour Diesel

 

Beetje late reactie maar was paar dagen weg. :)

 

Gr, St

 

Thank's kerel,

 

Dat ze min 13 weken nodig hebben had ik ook al gezien,

dat is ook wat mij een beetje tegen houd om ze te bestellen.

Een lange voorgroei hebben ze niet nodig,dus veel vroeger kan ik ook niet starten ermee :lol:

Als ik normaal een weekje of 3 voorgroei voorzie,dan start ik op voorhand in mijn voorgroeitentje ermee,

zodat ik die tijd toch al niet verlies,maar zoals ik gelezen heb,hebben deze aan een dag of 3 voorgroei genoeg....

 

GRTJS BLOWKE

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowke,

 

Ik pakte 3 weken i.v.m. SCRoG.

Voor groeien terwijl de laatste weken van huidige kweek aflopen is de oplossing.

Alleen in mijn geval heb ik een 2x55duo fluor lamp dus echt groot kunnen ze daar onder niet worden

en plant ze liever meteen in de grote pot onder de Hps 600Watt.

 

Heb inmiddels de Chemdog binnen en ziet er erg vet uit allemaal,...bij de zaadjes zaten een grinder, sleutelhanger, 2 uitrol pennen, 2 tip boekjes,..stickers

kalender een zak grinder en een poster en kalender van alle soorten die ze hebben,..en dat zijn er niet weinig.

 

Zodra mijn Amnesia die nu staat, hangt te drogen, start ik een kweekverslag met Chemdog in SCRoG en terug naar de 25ltr cementkuip

en exact zelfde opzet als de Shackzillas.

 

Gr, St ;)

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo doe ik het ook StoneTwisted,

op voorhand voorgroeien onder 2x55 duofluor,

daar hou ik ze even onder om te ontkiemen en te wortelen in 1l potjes...

 

Mooie extra'tjes wat je gekregen hebt,waar had je ze besteld?

 

Grtjs en succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...