Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The-Predator

stalenbox, is dat stil?

Recommended Posts

Hoi,

 

Stalen kisten zijn redelijk stil ..vaak is het ook zo dat bij stalen kisten voor de verandering de aan en afzuigzijde wel in overeenstemming met elkaar zijn !.

wat je veel tegenkomt in growshops zijn die houten zelfbouwkistjes waarvan de aan en afzuig absoluut niet strookt wat brommen en veel drukverlies met zich meebrengt.

Ik werk veel met stalen kisten en ze zijn niet echt luidruchtig!... Als je ze ophangt in rubbertjes en de juiste fancontroller erbij neemt ( Sms com en Easy mmc controllers zijn wel ok) dan zijn ze goed stil te krijgen. Mocht je fluisterstil willen werken moet je denken aan demper aan blaaszijde of uitblazen ipv inblazen op een filter ( dit scheelt VEEL). Ook hoor ik vaak om mij heen dat die kisten met een stappentrafo (multifan) stiller zijn dan met de "normale"fancontrollers. Frequentiecontrollers hoor ik niet veel goeds over.

 

Ik zou stalen kist met fancontrollertje van sms incl. thermostaat en geluidsdemper aan de afzuigzijde moet voldoende zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...