Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik blow best veel en het gaat altijd goed (een keertje alleen miselijk geweest)(keertje beetje gehalucineert).

En wil ook wel eens wat paddo's proberen.

Ben gewoon benieuwd naar het effect!

Maar ik ben pas 14!

Is dit niet te jong om paddo's te nemen?

Hoe oud waren jullie de eerste keer?

En als ik een klein beetje wil proberen, hoe kom ik eraan?

 

Graag beetje hulp!

Alvast bedankt Blowo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jouw was zou ik nog ff wachten met het expirimenteren van andere drugs...

 

Maar dat is mijn mening natuurlijk.,,

 

Stel je koopt een heftige paddo en je krijgt een vette trip als je daar niet mee om kan gaan kan je wel us maffe dingen in je hoofd halen ....

 

Een vriend van me begon smurfen kapot te stampen en zag spontaan bomen uit de grond groeien B) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste mensen,

Ik blow best veel en het gaat altijd goed (een keertje alleen miselijk geweest)(keertje beetje gehalucineert).

En wil ook wel eens wat paddo's proberen.

Ben gewoon benieuwd naar het effect!

Maar ik ben pas 14!

Is dit niet te jong om paddo's te nemen?

Hoe oud waren jullie de eerste keer?

En als ik een klein beetje wil proberen, hoe kom ik eraan?

 

Graag beetje hulp!

Alvast bedankt Blowo

ik was/ben ook 14

 

en hoe je eraan komt is gewoon naar de smartshop...... iemand laten halen of als je zelf oud lijkt gewoon zelf halen.

 

heb t nu 1 keer gedaan en ze waren 20% sterker werd gezegd. en het was ook echt vet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, is een beetje een twijfelgeval, aan de ene kant vind ik je nog echt te jong, en aan de andere kan wil ik je niet onthouden van een mogelijk fantastische ervaring.

 

Maar het feit dat de smartshop geen paddo's onder de 18 verkoopt heeft een reden. Jonge mensen hebben vaak hun plekje in de maatschappij nog niet helemaal gevonden en zijn vaak beinvloedbaar. Nou wil dat niet een bad trip garanderen, maar men wil gewoon niet dat je iets doet waarvan je eigelijk niet weet wat het is.

 

Maargoed, ik zou je willen adviseren om je echt eens te verdiepen in paddo's. Wat is het, wat doet het, wat zijn de risico's en wat is trippen nou eigelijk. En hiermee bedoel ik niet van lees is zo'n SIRE foldertje of watdan ook. Kijk ook eens naar ervaringen van anderen. Het feit dat anderen genieten van paddo's hoeft niet per se voor jou te gelden. Het kan echt behoorlijk heftig zijn..

 

Dus laat je echt eens goed informeren, desnoods hier op het forum. Mocht je dan na een tijdje een goed beeld hebben, en zeggen van ja, dit wil ik echt, dan heb je mijn zege.

 

 

GreetZ

 

Stevens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor jullie reacties allemaal!

Ik w8 nog wel ff tot een goed moment dat ik denk nu gaat het leuk worden B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ook 14 als je ze niet kan meekrijgen bestel je ze gewoon online.

dat je nog niet echt weet hoe het effect is zou ik eerst beginnen met een lage dosis(halve portie of wat minder)en zeker niet gebruiken als je een depressie hebt of vroeger had en gebruik ze op een plaats waar je u gerust voelt en probeer ook iemand er bij te halen die op u kan letten tijdes trippen.en zou het ook nie gebruiken als je rap bang of verdrietig word omdat paddo's dat gevoel versterken met gevolg badtrip.als de effecten wat te sterk worden gewoon wat Vitamine C pilletjes nemen.zorg ook dat de mensen in je buur niet allemaal vragen beginnen te stellen of irriterent doen dat is echt kut tijdes trippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou je in ieder geval aanraden te wachten tot je hierover je eigen mening hebt, ofwel, dat je aan andere vraagt of je er te jong voor bent betekend in mijn ogen eigenlijk dat dat inderdaad zo is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik stel ook maar even ene vraag:

 

ik ben 14 jaar en is hety slim om op een schoolfeest paddo's te doen?

 

ben wel benieuwd met al die gekleurde lampen en die rook B) :ph34r: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wordt een feestje in een feestje B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik stel ook maar even ene vraag:

 

ik ben 14 jaar en is hety slim om op een schoolfeest paddo's te doen?

 

ben wel benieuwd met al die gekleurde lampen en die rook B) :ph34r: :lol:

niet doen want je word helemaal gek!!!!!!!!!!! ik zweer het je hebt alles niet meer op een rijtje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties allemaal.

Wacht nog ff voor een lekker relext moment, dat ik denk nu gaat het goed!

Dus niet op een schoolfeest B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik stel ook maar even ene vraag:

 

ik ben 14 jaar en is hety slim om op een schoolfeest paddo's te doen?

 

ben wel benieuwd met al die gekleurde lampen en die rook B) :ph34r: :lol:

zoals ik je gister heb gezegt, is zou het niet doen! je kan jezelf niet meer gedragen en je wordt helemaal gek als je in een dondere ruimte gepropt zit met 500 man. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is wel in een geslote ruimte met veel man dicht bij elkaar met felle lichten das gwn een verschrikkelijk combinatie je word er helemaal zot van :lol: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

 

+ als je door je school word betrapt dan komt dat niet echt goed B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm 14 is mss toch wel een beetje te jong en ik kweet da 16 ni veel ouder is ma hoe staan jullie daar tegen over??

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom toch die haast joh, over een paar jaar is 't nog steeds leuk, en heb je d'r waarschijnlijk nog meer aan ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik jou was zou ik gewoon een keer op een goed moment met een paar vrienden een halve portie nemen,

dat is voor de eerste keer al best heftig. ;)

En met je leeftijd kan het volgens mij ook best,

ik was 15 toen ik het voor de eerste keer deed

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik stel ook maar even ene vraag:

 

ik ben 14 jaar en is hety slim om op een schoolfeest paddo's te doen?

 

ben wel benieuwd met al die gekleurde lampen en die rook :whistling  :D  :whistling

zoals ik je gister heb gezegt, is zou het niet doen! je kan jezelf niet meer gedragen en je wordt helemaal gek als je in een dondere ruimte gepropt zit met 500 man. :)

Kun je beter een half V2tje (xtc) nemen of een kroontje

dit sijn pep pillen en die peppen je dus op zeg maar..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik stel ook maar even ene vraag:

 

ik ben 14 jaar en is hety slim om op een schoolfeest paddo's te doen?

 

ben wel benieuwd met al die gekleurde lampen en die rook :whistling  :D  :whistling

zoals ik je gister heb gezegt, is zou het niet doen! je kan jezelf niet meer gedragen en je wordt helemaal gek als je in een dondere ruimte gepropt zit met 500 man. :)

Kun je beter een half V2tje (xtc) nemen of een kroontje

dit sijn pep pillen en die peppen je dus op zeg maar..

ik heb het het afgelopen schoolfeest gedaan, een heel portie mexicaantjes. was gewoon goed verlopen maar je word gewoon stil van de wazigheid, vooral op t begin is t ff wennen! het is heel anders als buiten, buite is veel leuker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...