Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
amnees

andy123

Recommended Posts

ron = andy123

 

waarom? nou gewoon omdat de schrijfwijze identiek is.

 

Edit: 321 excuses

Share this post


Link to post
Share on other sites

tweelingen hebben dat vaker... :P .....speurneus :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

stond dat ergens dan? dat het z'n 2ling broer was? pathalogische leugenaar is het meer niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P nou seg.... mag ik ook wat verzinnen :P

 

je ben wel scherp Amnees :lol: ...ehh...Baantjer... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

onder de topic naam staat haha, dit graag weghalen, wat de waarheid ook is, ik vind er nix haha aan........

 

thanx.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus Had minder drama bij zijn wederopstanding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nieuw woord in de dikke vandeale.... :P

 

ben jij ook al ....geandy-drie-twee-eend?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet of jullie een beetje kunnen lezen.

 

Of dat jullie ook gevoelsmensen zijn.

 

Ik wel.

 

Dus bij deze.

 

:P

 

Andy 321 zijn woorden nogmaals.

 

Ik wil even iets rechtzetten, ik leef nog maar ben opgenomen geweest voor mijn verslavingsprobleem en voor mijn idee echt gestorven ik heb afstand van de wiet en alcohol moeten doen anders werd het echt mn dood. Toch erg bedankt voor de steun, kosten die jullie gemaakt hebben wil ik alskebliefd nog weten zodat ik die kan vergoeden..alles is verder waar ,ik ben mijn oude leven kwijt. Gescheiden en er zijn tumoren verwijderd en ik zit weer bij mijn moeder in met mn42 jaar . Ik kan het snappen als jullie boos zijn, ik had iets nodig om me te uiten. De gevoelens van mijn kant waren oprecht, ik ben verd. een totaal vreemde hier die alles weer moet proberen op te pakken..sorry voor alle troubles...

Mijn broertje heeft dat initiatief genomen, ik moet nadat ik opgenomen ben geweest kom ik de schepen tegen die hij.voor mij heeft verbrand. Zelfs mijn oude vrienden aan het vaste land dachten dat ik er niet meer was. Begrijpen doe ik het niet, alleen vind mijn familie dit een juiste beslissing om afstand te doen van de zooi..

Wat allemaal geschreven is, is vanaf de dag dat ik niet meer kon worden behandeld overgenomen door hem..toen ben ik ingestort en ben ik platgespoten. Een harde les, ik rouw nog steeds, ik ben eigenlijk gewoon alles kwijt, en moet mijn leven opnieuw beginnen.

Weet nu ongeveer een week dat dit zo op het forum gelopen is, kan zelf niet rustig zitten met die gedachte vandaar dit bericht. Om heel eerlijk te zijn, ik heb er een eind aan proberen te maken en mn broertje heeft me gevonden, ze hebben voor mij gedacht maar ook hun ben ik kwijt. Ze zijn bang geworden bang om het nog eens mee te maken, hij heeft me s'morgens wakker proberen te maken, vanaf die dag is het mailen door hem overgenomen.

Het was een od. Medicijnen maar ik ben daar weer uitgekomen en verplicht opgenomen.

Ikzelf heb verkozen om niet langer hier te hoeven zijn ik wil rust..

Vanaf het moment dat ik in mijn braaksel en shit werd gevonden, dat was het moment van de trein, de bedreiging van tumoren is weg, maar ik wil niet meer verder. Dank voor jullie begrip

Nog even voor de duidelijkheid, mijn familie heeft al vaker afscheid van me moeten nemen, mijn leven is echt een zooitje, gestuurd door emoties en veslavingen..

Het forum is voor mij verleden tijd, ik had liever gehad dat die fantast het stilzwijgend voorbij had laten gaan.

Jullie mogen er wel een eind aan breien, voor zover ik het nog kan beoordelen is het niet de wiet maar de maatschappij die mij triest en down maakt. Het maakt het moeilijk om eraf te blijven, al maakt de wereld hier dat dan weer makkelijk. Alcohol is hier het grote gevaar. Soms moet een mens sterven om weer opnieuw geboren te worden, te ontwaken uit de mist.

Dat weet ik nu nog niet, ben zoals eerder gezegd uitgeleefd, en ook het verhaal van mijn ex is waar, niets meer van gehoord, huis en spullen zijn weg..

Dank voor jullie begrip.

Dit hele verhaal baal ik van als een stekker, ik begrijp dat veel mensen zijn gekwetst, maar dat was niet mijn keuze..

De maatschappij hier is zo bekrompen en beperkt, daar moet je echt goed zoeken, het is echt fucking hard om alles wat je hebt opgebouwd door mn veslavingsprobleem te verliezen..elke dag neem ik voor lief op dit moment, maar als er geen licht komt weet ik voor mezelf dat het weer mis gaat.

Alles nogmaals tot het treinbericht is waar, de regie ben ik kwijtgeraakt daarna.

Ik ben toentertijds (20jaar) terug ook van dit eiland gevlucht hopende op een begripvollere wereld, die toen ook gevonden, alleen nu weer terug bij af.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...