Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sparta-rotterdam

CBD crew Haze Skunka

Recommended Posts

en zo is het nou maar net.

 

knip ze...en het afval ( dan bedoel ik kleine blaadjes waar wel thc op zit ) zou je kunnen drogen en thee van maken, werkt medicinaal erg goed!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou een keer eigen hasj maken met bladafval. Alleen heb ik teveel geel blad, ook geen thc.ik ben echt benieuwd naar de effect van de haze skunk. De langste bloei soort in de zadenbank van cbd crew. Ik neem aan dat je niet echt stoned word, want 5% thc is niks in vergelijking met andere soorten. Ik ga het ook laten roken door een echte patient. Dat geeft me een objectiever beeld over deze soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vidn het ideaal die lage thc waarde!! ik ben dan ook erg blij met mijn cbd crew outdoor wiet.

 

ben benieuwd naar het rookverslag.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben erg benieuwd naar het rookverslag en de medicinale waarde van de cbd crew wiet, vooral omdat het binnen gekweekt is, heeft dat wat met de thc waarde gedaan of is die laag gebleven? maar goed, dat horen we hopelijk nog.

 

succes met knippen.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ook benieuwd naar je ervaringen

kom maar op

grtz and enjoy ya smoke

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

De toppen liggen nog te drogen. Ik trek hier minimaal 10 dagen vooruit. Ik heb een nieuwe mythe over haze! In mijn 90 liter aarde bak heb ik 1 haze skunk en 1 afghaan geplant. Dus een pure indica en een sterkere variant een haze plant. Ik denk doordat de indica een vroegbloeier is en dit in dezelfde bak van de haze is geplant, dat de haze even snel afbloeit als de afghaan. Dit is mijn situatie wel het geval! Het is een mogelijk een leuke test! Ik denk dat de indica wortels de haze plant beinvloed en andersom ook. Wanneer ik he. Toch 65 dagen uitgetrokken voor de afghaan. Op de site van de breeder staat vermeld dat een afghaan tussen de 50-55 dagen bloei periode nodig heeft. Is dit toeval of klopt mijn hypothese? Het is toch de moeite waard om het nogmaals uit te proberen.

Edited by sparta-rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wou een keer eigen hasj maken met bladafval. Alleen heb ik teveel geel blad, ook geen thc.ik ben echt benieuwd naar de effect van de haze skunk. De langste bloei soort in de zadenbank van cbd crew. Ik neem aan dat je niet echt stoned word, want 5% thc is niks in vergelijking met andere soorten. Ik ga het ook laten roken door een echte patient. Dat geeft me een objectiever beeld over deze soort.

Ik heb al dikwijls pics gezien met rijpe toppen maar veel geel blad , daar mijn toppen niet het minste;; geel vertonen ben ik geneigd om te wachten op dat verschijnsel om te oogsten of kan het mooi groen blijven tot dan? Heb je ook een antwoord gelaten

op m,n verslag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloei 12/12 Dag 63

 

Ik ben al begonnen met het knipwerk en droogwerk.

afghaan en 1 cbd haze skunk zijn geknipt.

 

Wat zit er nog in de tent, nou dat zijn twee slungels van een haze skunk.

 

gallery_24314_15376_2309362.jpg

 

jammer genoeg de lange struik erachter is deels verbrand.

gallery_24314_15376_2852942.jpg

 

gallery_24314_15376_146497.jpg

 

 

 

gallery_24314_15376_2309362.jpg

 

hier de laatste topjes aan het rijpen voordat ze geknipt worden.

gallery_24314_15376_3522203.jpg

 

gallery_24314_15376_348767.jpg

 

ik zal morgen foto's maken met lamp uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej sparta-rotterdam laat je die haze skunk nog even staan of ga je die ook tussen door er wat van knippen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bij bewustzijn. Duidelijk gevoel van bewustzijnsverandering. Ik voelde me bewust van wat ik voelde in me lichaam. Dit zijn mijn eerste ervaringen van het roken van de medicinale haze skunk. Ik rook het puur! Het mocht nog een dag langer curen. Maar het geeft een bewegelijke high effect! Je gaat niet bij de pakken neer zitten, het nodig uit om te bewegen :D het gevoel blijft zeker een dikke uur tot anderhalf aanhouden. Dagelijke gebruikers van cannabis zullen het misschien kunnen bestempelen als een verlichtings wiet, iets voor tussendoor, maar niet om van de planeet af te zijn. Ik geef een dikke 7,5 voor de cbd haze skunk. Er zou een echte medi gebruiker moeten testen en aangeven wat het doet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo sparta, en wat denk je van de thc waarde, is deze hoog aangezien het binnen gewkkeekt is? en de verhouding sativa/indica is die echt fifty fifty? zoals ik het lees heeftd e sativa de overhand ivm de high wat je noemde....zakt pijn ook weg?

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over die wortels.. Planten beinvloeden elkaar niet met het aantal weken bloei die ze nodig hebben, of dacht je dat wortels DNA uitwisselen met elkaar? :P Wat wel kan, is dat de Indica zo'n voeding vreter is dat de sativa sneller herfstig werd omdat er weinig voeding in de bodem beschikbaar was. Ik kweek altijd in 1 aardebak, vooral als ik met zaden kweek lopen de bloeitijden enorm uiteen in mijn tentjes, je had gewoon een snelle er tussen zitten en toevallig stond die bij een Indica in de aardebak ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Allemaal,

 

De ronde zit erop. Verbluffend wat de cbd Haze Skunk voor mij achterlaat! Een heerlijke rokertje( puur) die een goede uitwerking heeft. ik had 230 gram droog van de afghaan, van een cbd haze skunk had ik 80 gram droog. Gisteren heb ik lopen knippen en ik schat dat de overige twee cbd haze skunk planten ongeveer tussen 350-500 gr droog opbrengt.

 

Hier een paar foto's van de droge toppen + de foto's van de twee geknipte planten.

 

Cbd Haze Skunk top

gallery_24314_15399_1209778.jpg

 

Afghaan

gallery_24314_15399_1507006.jpg

 

 

Een bult haze skunk. Ze lopen inmiddels te drogen in mijn tent met afzuiger aan.

gallery_24314_15399_790021.jpg

 

Ook heb ik een netje vol met haze skunk, dus gebruik ik de old skool techniek: kranten!

Werkt net zo goed!

 

EJB check ff je inbox---->> speciaal voor jouw ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kranten geven ook een gore smaak aan je wiet als je het daar op droog ik gebruik altijd een vuilniszak of wit zwart wit plastick als ik op de grond droog

maar het ziet er goed uit spartarotterdam :P zou zegen veel ;) plezier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat ze jou toch nog wat leuks in de weegschaal achterlaat :P

 

Die CDB Haze Skunk ziet er iig wel gerijpt uit, veel oranje pistels..

 

Ik hoop voor je dat je je toppen wel een beetje uit elkaar hebt gelegd? (anders krijg je kans op rot/schimmel)

 

Kranten kunnen idd een vieze smaak geven.. als je het simpel en cheap wil.. ga ff langs de Ikea, koop je daar 2 van die netten met compartimenten, kun je best wat in kwijt, binnenin en ook nog aan de buitenkant :verrygood

 

Laat het smaken! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi resultaat sparta! ondanks de tegenslagen een goede opbrengst!

 

gr ejb

 

en thanx voor de pm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar het medisch effect van dit soortje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ejb zal een verslagje maken. Ik heb het zelf al gerookt, maar ik heb geen medische klachten. Dus ik ben harstikke benieuwd. Ik rook het puur, maar ik wordt niet compleet van de wereld gevaagd. De cbd gehalte is gewoon hoog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi einde.. alleen jammer dat je het eindproduct op krantgen neerlegd.... erg zonde!!! je had ze beter op de kop kunnen hangen...

 

Volgende ronde meer grammen!!!!en die haze skunk... dat ziet er erg medicinaal uit ;)

 

grts ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal mijn best doen mensen!!! zal wel goed komen! ik rook of hash of buitenwiet, heb via dit forum ortega indica gekregen binnenwiet, was ik ook erg over te spreken......en dit soortje kan ideaal ook zijn vanwege lage thc waarde en hoog cbd gehalte......! ben benieuwd wat het doet tegen mijn chronische pijn...

binnenwiet is me meestal te sterk, maar zoals ik zei, cbd crew soorten staan nou niet echt bekend om hun hoge thc waardes, en GELUKKIG MAAR, heb daar geen interesse in, wel in het cbd gehalte, die mag van mij hoger dan hoog zijn.

 

wordt vervolgd

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voor de volgers en de nieuwsgierigen onder ons.

De opbrengst was ongeveer 815 gram droog! 583 gram van drie planten cbd Haze skunk. Jammer van de eerste cbd haze skunk die samen in de bak lag van de afghaan, die had een resultaat van 80 gr droog. Als die ook 200 gr droog opleverde dan had ik een kilo bereikt.

 

Maar ik ben er blij mee! Ik kan er veel mensen mee blij maken waar onder mijzelf :wave:

 

EJB heeft een sample gekregen en zal een laatste nuttige post hier plaatsen over zijn ervaring van de cbd haze skunk!

Thanks allemaal!

 

Volg allemaal mijn old skool afghaan en bigbud topic!

 

 

Bless up!

Share this post


Link to post
Share on other sites

is toch een mooie opbrengst toch maar goed dat je het even heb laten staan :wave: en wens je veel plezier toe met je nieuwe growe spartarotterdam .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...