Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Smellygreenshit

Shiva Haze & Extrema

Recommended Posts

Cool foto's zijn mooi.

Ik zit met led dus mijn licht id gewoon slecht.

Volgens mij werk je ook met een statief.te werken.

Ik heb er zelf nog geen een,word mijn volgende inverstering.

Uit losse hand is het gewoon te moeilijk om een macro te schieten.

Maar bedankt voor snelle info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je dames gaan lekker he ;) !

Prachtige foto's blijf je maken man, ben ook benieuwd na een vergelijking met een aansteker ofzo erbij :)

 

Welke voeding heb je nu gebruikt? En wat zit er in je grond?

 

Dat ze de komende weken lekker mogen aandikken eh :P

 

Peace MJ :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Smelly,

 

Nog even en je kan je droognetje erbij halen :lol:

Heb er net een ronde shivahaze opzitten,na 9 weken 12/12 hadden ze het wel gehad,

een heerlijk,mooi wietje komt ervan af,blinkend van de kristallen,

en allemaal harde toppen,bij sommige proef ik echt een amnesiasmaakje :lol:

En zoals je zelf al zegt,de laatste 2-3 weken dikken ze enorm aan....

 

Grtjs en succes met de laatste weekjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Blowke, ben benieuwd... komende woensdag staan ze 8 weken onder 12/12 maar ik zie nog weinig bruins verschijnen tussen de vele witte haartjes :lol:

Ik ben vorige week gestopt met voeden, de Extrema's beginnen hier en daar wat vergeling te vertonen, één van de Shiva Hazes heeft het ook echt zwaar gehad zo vlak onder die 600 watt. Sinds vorige week heb ik de lamp weer terug geschroefd naar 400 watt, de planten recht onder de lamp hadden het té zwaar op het laatst.

Ik heb deze ronde wat steviger gevoed dan m'n vorige ronde, wellicht dat de vergeling door overvoeding komt? De vergeling komt van bovenaf, onderaan is alles nog hardstikke groen. De planten recht onder de lamp hebben ook meer last van vergeling dan de andere.

 

Plaatjes :lol:

 

gallery_31774_14901_978258.jpg

 

gallery_31774_14901_1200132.jpg

 

gallery_31774_14901_348555.jpg

 

gallery_31774_14901_2086681.jpg

 

gallery_31774_14901_956037.jpg

 

gallery_31774_14901_351662.jpg

 

gallery_31774_14901_621205.jpg

 

gallery_31774_14901_309351.jpg

 

gallery_31774_14901_1022893.jpg

 

Peace! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er lekker gezond uit sgs meer kan ik er niet van zeggen, merk je verschil in de pheno's van de shiva haze en kun je deze in geur omschrijven?

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan ik :lol:

 

Ik heb twee verschillende pheno's, eentje is een wat compactere plant, iets breder blad en 1 grote hoofdtop. Buds zijn keihard bij deze plant.

De geur neigt iets richting amnesia met een wat zoetere ondertoon.

 

De andere pheno is bijna twee keer zo hoog in lengte met onwijs veel vertakkingen (heb geen enkele plant getopt).

Lange aaneengesloten buds alleen een stuk minder compact dan de andere pheno, hoewel ik moet zeggen dat ze sinds vorige week wel iets aan het aandikken zijn, maar bijlange na niet de compactheid van de andere pheno. De geur van deze is een stuk zoeter met zure invloeden, aangenaam zuur :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed, ik heb ook dezelfde phenos die jij beschrijft alleen is degene die naar anmees ruikt een stukje groter juist, en de zure wat kleiner, ook had ik een andere die wat compacter was en naar amnees rook maar die kreeg ineens als een gek bananen dus hou je ogen open :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaan de goede kant op, mooi de verschillen te zien in indica en sativa dominatie. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo smelly, let je ook op rot?

Ik zie in die toppen van die gele blaadjes en die vertrouw ik echt nooit meer na de laatste 2 rondes :lol:

Voor de rest ziet het er puik uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, ik inspecteer de toppen goed, alleen is dat wat lastig bij de achterste planten. Daar kom ik gewoon niet bij.

Is het trouwens niet zo dat ik me pas druk moet gaan maken om dat gele blad wanneer het hele blad geel word en dus in de buurt van de top komt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo!

 

Dag 2 week 8 onder 12/12.

 

De vergeling in de toppen van de Extrema's zet snel door, begin me nu toch wel een beetje druk te maken maar ik denk dat ik het nét ga redden.

Ik vermoed dat het door de te korte afstand tussen lamp en toppen ligt, waarschijnlijk iets te lang doorgedraaid onder 600 watt. Afstand tussen lamp en top is ongeveer 25 cm. wat natuurlijk erg weinig is. Naja... onder de 400 watt voelen ze zich in ieder geval lekker :rolleyes:

Ik verwacht dat die Extrema's over een weekje ook wel rijp zijn. Alle toppen zijn loodzwaar en de meeste takken trekken het gewicht nog maar nét :lol:

De trichs zijn bijna allemaal milky en de eerste amber is ook in de maak.

 

De Shiva Hazes gaan lekker, beginnen nu ook netjes bruine haren aan te maken maar mogen wel wat langer staan dan de Extrema's denk ik.

Ze beginnen al minder te drinken met z'n allen dus het einde is in zicht.

 

Feauteaus!

 

gallery_31774_14901_1411320.jpg

 

gallery_31774_14901_266031.jpg

 

gallery_31774_14901_80476.jpg

 

Blad is wel érg geel hier hè:

gallery_31774_14901_382641.jpg

 

gallery_31774_14901_339179.jpg

 

gallery_31774_14901_68603.jpg

 

 

Peace! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is idd eng, die gele blaadjes in de toppen, maar je bent er bijna, hou ze in de smiezen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook wat van die gele blaadjes,

ik trek er lichtjes aan bij sommige,

laten ze makkelijk los dan heb je rot,

ik had op 16 x shivahaze 1 top met een beetje rot,

door dagelijkse controle tijdig opgemerkt :lol:

 

 

Grtjs :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote! Toprot gevonden in de hoofdtop van één van de Shiva Haze. Heb de halve top weg moeten knippen :lol:

 

Begint toch wel aardig op een pechronde te lijken, heb ook al één Extrema omgehaald vanwege het vele gele blad bij de toppen en die heeft ook nog 's besloten lekker herma te worden. Een andere Extrema die nog staat krijgt ook al z'n eerste banaantjes. Ik denk dat ik iets te lang die 600 watt heb laten branden.

 

De overige planten staan er trouwens nog steeds prachtig bij dus er gaan echt nog wel serieuze grammen komen straks.

 

Van het weekend zal ik ff foto's maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das jammer kerel :lol:

 

Ik had er in mijn ronde ook 1tje met rot....

 

Goed in het oog houden en op tijd omhalen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen Smelly, `t zag er al eng uit, en helaas dus rot, omhalen dan maar, jammer van die lekkere Shiva Haze :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja... shit happens :lol:

Er staan gelukkig nog meer dames in de kast :rofl

 

Er is nog weinig amber te zien, wel veel milky dus ze mogen nog zéker wel een weekje staan.

 

Foto update:

 

Overzichtje

gallery_31774_14901_2296041.jpg

 

Eén van de onderste topjes van de Shiva Haze

gallery_31774_14901_2122313.jpg

 

Extrema

gallery_31774_14901_340441.jpg

 

Trichomen

gallery_31774_14901_180142.jpg

 

Extrema

gallery_31774_14901_1040918.jpg

 

Big ass top Shiva Haze

gallery_31774_14901_1892247.jpg

 

Nog een big ass top Shiva Haze

gallery_31774_14901_128781.jpg

 

En nog één :)

gallery_31774_14901_1704649.jpg

 

gallery_31774_14901_260773.jpg

 

 

Peace! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er idd naar uit dat je nog genoeg lekkers achter de hand hebt, mooie trichshots, mijn opinie is dat je bij de Extrema een hoger pergentage amber wil hebben dan bij de Shiva Haze, hoe denk jij hierover?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ziet er idd naar uit dat je nog genoeg lekkers achter de hand hebt, mooie trichshots, mijn opinie is dat je bij de Extrema een hoger pergentage amber wil hebben dan bij de Shiva Haze, hoe denk jij hierover?

 

Ik ken Extrema nog niet, maar het is een sterke medicinale indica dus dit gaan mijn avond bankhang wietje worden en dan mag er idd. een hoger percentage amber inzitten.

De Shiva Haze word m'n overdagrokertje, samen met de stash Sugarpunch die ik nog heb :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ook hier jammer van de tegenslagen gast ;)

Ik hoop dat je genoeg lekkers overhoudt voor in het nieuwe jaar.

 

Je zal ook wel weer wat geleerd hebben van je fouten net als ik :tu

Weet je al wat je de volgende ronde gaat neerzetten?

 

 

Succ6 met de laatste dagen gozert ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke Shiva knotsen Smelly! ;)

Prachtige foto's wederom, hoe de kleuren na voren komen is egt geniaal, mooie trichomen pics ook ;)

 

Bij jou is de Shiva favoriet denk ik?

 

Succes met de laatste loodjes! Peace MJ :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks MMJ :P

De Shiva Haze is inderdaad m'n favoriet maar ik heb vanmorgen m'n eerste joint gerookt van de eerder geoogste Extrema waarvan de trichomen alleen nog maar milky waren...

 

Damn! Powerwietje zeg ;)

 

Na 8 dagen ondersteboven gehangen te hebben al zeer goed te roken, zacht op de keel met een zware diesel/petrol smaak en een heftige diepzware stoned.

Ik krijg niet snel meer rode ogen, ook niet bij m'n ochtendjoint maar ik heb nu nóg rooie ogen terwijl ik 'm drie uur geleden al uitgedrukt heb :tu

Heavy shit! I like ;)

 

De smaak is nu al voortreffelijk, kan je nagaan hoe ze smaakt na een cure van een paar weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet je al wat je de volgende ronde gaat neerzetten?

 

De volgende ronde gaat een Soma rondje worden waarschijnlijk. Amnesia en ik ben heel benieuwd naar Sogouda.

Blueberry - Cheese - G13 Haze ;)

 

Alleen jammer dat die zaden van Soma zo verdomde duur zijn :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...