Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Paulo-Camino

Beste mesh voor een hasjzeef?

Recommended Posts

Hallo vriendelijke vrienden, het is een tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest maar ik heb jullie mening even nodig! Ik heb namelijk een respectabele hoeveelheid knipafval en wat toppen die ik wil verwerken tot hasj, het is in ieder geval veel te veel om het met de hasjshaker te doen, en ook weer te weinig om zo'n elektrische zeef voor te kopen.

 

Ik heb iemand gevonden die mij zeeframen kan leveren, erg handig! Nu is mijn vraag alleen, welke mesh zeef raden jullie mij aan? Ik kan tot maximaal 300meshcount krijgen, is het dan ook zo dat wanneer ik een heel heel heel erg fijne zeef gebruik, de kwaliteit van het eindproduct omhoog gaat?

Welke meshwaarde raden jullie mij aan?

 

Groetjes,

 

Paul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met zeven blijf je veel blad materiaal in je eindproduct houden.....maak er ice-o-later van..

Beste met de machine zoals hier beneden..

 

gallery_30925_14396_610403.jpg

 

wat noem je veel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

najah kom kom Gobru,

natuurlijk kun je prachtige pollen creeren

is gewoon een kwestie van hoe lang je draait.

voor buitenwiet zou ik zo'n 150/160 micron nemen

voor binnenwiet iets fijner= 120 micron

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat zekers Weetje maar iemand wat het nog nooit gedaan heeft, die schud/draait al gauw te lang en dan heb je wat ik zeg....

 

tuurlijk gaat dat...

 

gallery_30925_13648_2656866.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_7713_14242_373614.jpg

 

ja toch :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies, maar hier zie je dat ervaring aan het werk is geweest..ziet er lekker uit Weetje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tanx allen , maar dan toch alle eer aan de hasjshaker.

pleur er afval in

stop in de vriesert

en dan op weg naar boven 2 klopjes op elke trede

dus zo'n 34 klopjes

dan deksel eraf

en een foto nemen B) :) :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus,, even voor de duidelijkheid, ik kan het beste een zeef van 120 micron halen? (knipafval en toppen komen van een binnenkweek)

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe je alle ice-o-later style dan zou ik je de 220 de 160 de 70 en de 38mv aanraden

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol ik heb het dus over de ouderwetse manier, ik wil gewoon weer simpel een zeefraam gebruiken, ik weet het dan moet ik heel voorzichtig en niet te lang zeven ivm doorlaat van plantenmateriaal enz enz. maar dan heb ik aan een 120micron raam genoeg dus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoow, ik kreeg net een overzicht door met een groot aantal zeeframen waar ik uit kan kiezen, ik heb nu dus absoluut geen idee meer welke ik het beste kan nemen. Ik heb dus een berg knipafval van binnenwiet een een groot aantal toppen die ik wil zeven,

Kan iemand mij aub vertellen welke zeef ik het beste kan gebruiken want ik zie nu door de bomen het bos niet meer :verrygood

 

Hier het plaatje met het overzicht,

GroteFoto-BOMI6JR6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogguh,

 

 

Ik zelf zeef het altijd,altijd goede goudbruine kwaliteit,heb ergens op het forum staan hoe ik dat doe..

2 of 3x zeefen werk het beste dan heb ik ook 0x0 haartjes erin maar een mooi emulsie van thc,echter ik bak het even om het tot een goeie substantie te laten komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde van het bakken, dat proef je :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het ook eens gehad in de oven.. te lang erin laten zitten.. krijg je zo'n muffe smaak als hoe het smaakt als je het eet.. je moet er van houden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...