Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

kweek-tent 120x120x180

Recommended Posts

bij mij is 1 plant al soort van klaar al bruine haren terwijl de anderen nog volop wit zijn ik denk dat ik die 1 er weekje eerder er uit trek dan krijg de rest ook nog wat meer ruimte en net wat je zeg goed in de gaten houden voor top rot :) zaterdag maak ik weer een update ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey choca, wat gaan die toppen lekker zeg ;)

door te toppen ga je meerdere hoofdtoppen krijgen die iets kleiner van formaat zijn. goed middel tege toprot van bubbles :)

 

 

bij mij staan de planten ook niet evenver, ga ze denk ik ook ni gelijk kunnen omtjakken. grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt wat je zegt,de volgende kee bubbels 4 of 5 planten in een groter medium en toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx gysmo voor de info ik heb niet kunnen toppen omdat ik was begonnen met 16 stuks dan is het tentje te vol om te toppen en te lang voor gegroeid omdat ik niet wis hoe deze soort zou uit pakken

7 stuks er tussen uit gehaald en nu nog een jungle ;) alles is nieuw voor me de soort zaad de tent de voeding de grond :) de volgende draai ga ik 5 allkush neer zetten gaan we is kijken wat dat ga doen :spliff:

maar ik hoe de bus s goed in de gaten tegen top rot als je er op tijd bij ben scheel dat ook all doende leer men :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja had al gezien dat er niveel plek was om te toppen daarom heb ik er nog niks van gezegd.

heb ergens gelezen dat de toppen echt DIK kunne worden en is altij gevaarlijk voor schimmels of rot.

ben eens benieuwd naar uw opbrengst, zal iets vroeger zijn als bij mij vermoed ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaterdag maak ik weer wat foto s ( sparta-rotterdam ) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ben ook zeer benieuwd gysmo wat dit me gaat op leveren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kben benieuwd naar de pics en dat zal daar wel een heerlijk geurtje zijn :)

hoe lang nog voor ze omgaan, of laat je ze zo lang mogelijk staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) 63 dagen zoude ze klaar moeten zijn ik zit nu op 56 dagen kiwi

maar ik heb nieuwe update s gemaakt ze gaan nog steeds super :)

 

dag 70 dag 56 bloei

gallery_32069_14828_2276682.jpg

 

gallery_32069_14828_580403.jpg

 

gallery_32069_14828_140881.jpg

 

gallery_32069_14828_3241455.jpg

 

gallery_32069_14828_2590186.jpg

 

gallery_32069_14828_2662753.jpg

 

gallery_32069_14828_34642.jpg

 

gallery_32069_14828_268692.jpg

 

gallery_32069_14828_517048.jpg

 

gallery_32069_14828_1464030.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zien er goed uit :) en bijna klaar ook nog, ooohhh da moet daar heerlijk ruiken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah ja kiwi ze ruiken echt sweet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat geloof ik best is een plezier om te knippen ook alleen die geur al :) heerlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi idd, alleen mogen ze wel iets langer dan 7 dagen lijkt het, een close-up zonder hpas zou meer duidelijkheid verschaffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ze gaan ook nog langer dan 7 dagen Krasi ik gaf alleen maar aan wat de breeder aan gaf hoe lang ze zou de moeten staan :) maar ik hoop dat ze snel klaar zijn want ze moeten me cv weer cleane :) alles weer in pakken

voor die vent weer kom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je ook meer lucht door de toppen laten circuleren als die steeds dikker worden?

 

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haai zappie :) nou lucht krijg je niet meer door je toppen heen het enigen wat je kan doen om top rot te voorkomen is zorgen dat de temperatuur als de lampen uit gaan heel rustig zak anders krijg je condens

en je lucht lucht vochtigheid zo laag mogelijk te houden een goede lucht stroom van je ventilator is natuurlijk altijd goed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik hoop dat ze snel klaar zijn want ze moeten me cv weer cleane :) alles weer in pakken

voor die vent weer kom :)

 

Ik ken dat, ik heb ze ook gehad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk zo tezien dat ze toch minstens nog 14 dagen moeten,voor de rest ziet het er goed uit.Succes met afbloeien.

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het kom wel goed hazer haartje s gaan al bruin worden :) het schiet op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit. Ze lijken lang, maar niet vol. kan dit kloppen. Maar jongen, wat moet jij veel knippen zeg. Ik heb echt een hekel eraan. Maar jij geniet er met volle teugen van. Jammer dat ik het niet kan ruiken :) . Zoet geir?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) ze zitten vol zat hoor sparta-rotterdam en ja ze ruiken heerlijk zoet ik heb er net 1 neer gehaald

omdat deze rijp was het is een heerlijke plant om te knippen ik vind het helemaal n iet erg om te doen

want daar heb ik me maatje voor die me help ik zal hem ff laten zien ik noem eum hakkie :) lolzzz

 

 

gallery_32069_14828_2729769.jpg

 

zow ook nog paar fototje s nog voor hakkie der te graze nam :)

 

gallery_32069_14828_94000.jpg

 

gallery_32069_14828_147174.jpg

 

gallery_32069_14828_1141353.jpg

 

gallery_32069_14828_4907907.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de choca is mij voor :)

zit er bij u veel verschil op rijpheid van de planten?

bij mij 1tje die zen bruine haren al 2weke vroeger toonde dan de rest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat klopt gysmo deze plant liep van af het begin al voor op de anderen er zat al een duim dikte top in terwijl de rest net de eerste bloei haartje s kregen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...