Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

kweek-tent 120x120x180

Recommended Posts

Ziet er goed uit dikke knotsen ;) , veel droogplezier en nadien rookplezier :lol: wel lekker laten drogen he :D

Beetje curen zal de smaak en geur ook nog wel verbeteren ;)

mooi verslag !

 

 

Groetjes ssh

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey choc's wat een mooie grote toppen jonge, spijtig dat ze al afmoeten.

nu een vraagje, mijn planten staan ongeveer evenlang op een dag na geloof ik alleen staan die van jou week langer op 12/12.

zou ik mijn planten nog laten staan? wel serieuze herfst maar staan voor niemand in de weg dus dacht ik..

Share this post


Link to post
Share on other sites

amai deze zijn al om, wat gaat de tijd snel

maar zitten wel aardig mooie knotsen bij ;)

 

dat zal daar wel heerlijk geroken hebben tijdens het knippen ;) :D echt zalig om bubbles te knippen

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij plakt the choca nu in zen zetel met zo een heftig spul ;)

 

Groetjes

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke knuppels ! ! ;) Goed gedaan ! Ziet er goed uit, geur zal ook wel heerlijk zijn?

 

Veel succes met drogen & ik wens je een mooie opbrengst toe !

 

Op naar de volgende ronde ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kweek,mooie buds,daar ga je genot van hebben.De mijne staan nog steeds de trichs zijn allemaal milckey met hier en daar wat amber,nog een paar dagen denk ik en zal je ook op de hoogte houden ivm gewicht.

 

Grts

 

Denk dat jj rond de 400gr gaat draaien zo te zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Handig jouw machine. Wat een mooie toppen daar in je hand. Ik zie een tevreden grower, die heerlijk gaat genieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en serieus aan het genieten is denk ik want is sinds 6 jan hier niet meer komen piepen :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij is er ingebleven denk ik, overdosis bubble's :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is de bubble world beland en hij blijft denk ik nog wel even bubbelen. Hij vergeet even om zijn ervaring met ons te delen en eventuele eindgewicht(als deze al bekend is).

Edited by sparta-rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

of hij staat tussen de toppen mee te drogen :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik heb het gisteren avond gewogen het wat totaal 407 gramtje s had een gemiddelde van de 9 planten per plant van 45,2

ik ben dik te vrede :lol:

 

ik had alleen nog wat opmerkingen over deze bubble gum ik vond deze soort niet echt super compact

heb wel is meer bubble gum gehad die was echt kei en kei hard dat was deze dus niet dat was het enige

wat ik had op gemerkt aan deze plant voor de rest is het een heerlijk plantje de geur heerlijk zoet fris

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie opbrengst choca, laat het smaken jonge :lol:

ik kies volgende ronde voor 3 soortjes, wat meer afwisseling :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankje gysmo dat zal zeker gaan doen :lol:

ik moet nog even wachten met me volgende ronde

het is even soort van hot spot hier in de buurd :D

en me cv man moet nog komen als ik weer nieuwe ronde start

dan laat ik jullie op zeker weer mee genieten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice nice nice. mooi gedaan.

Werkt die tumble trimmer goed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankje mindfang :D

 

ja ja markie die tumble trimmer werk echt super ik gebruik het nu al meer als een jaar had eerst die hand matigen heb nu die 1 met het motortje ik ben er echt zeer tevreden over ik heb nu weer plezier in het knippen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja super ronde. Ja, waarschijnlijk komy het verschil in compacte toppen door de zaadbank. Zr bieden allemaal hetzelfde aan, maar ze verschillen enorm in genetica. Ik heb er ook last van. Maar wat word de volgende ronde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn volgende ronde sparta_rotterdam ga all kush worden van Paradise Seeds :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet eerder van gehoord. Ik ga het even googlen en wat heeft jou doen besluiten om all kush te gaan growen? Ik denk er echt lang over na, want ik stel me eisen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van die kompacte toppen daar heb ik er ook niet teveel van,alleen de bovenste grootste,zal wel aan iets liggen denk ik,mooi soortje ga je beginnen.Mooi resultaat kerel,laat nog iets weten hoeveel ik had,zeker minder dan jij hebt iig.

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben tot mij besluit gekomen van deze soort sparta-rotterdam omdat ik graag een keer een kush soort je wilde kweken ben dus opzoek geweest naar een kush soort die Medium hoog word compact is en mooie

witte thc kristallen ik zag ook dat de allkush een bio cup winnaar was in 2005 en het is een wiet soort wat nergens te krijgen is ik ben dus benieuwd wat deze plant te bieden heb

als deze plant is wat ik zoek dan wil ik deze plant graag een keer kruisen met de white skunk want als ik ze naast elkaar hou denk ik zomaar dat het een goed combinatie is om samen te kruisen

en dat je een zeer smaak vol plantje krijg :D

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

oke hazer4 tnx voor de info als ik weer bubble ga doen ga ik me seeds denk is ergens anders bestellen om te kijken wat voor verschil er in zit altijd leuk om te experimenteren

met ander genetica :D en kwa opbrengst zal ik dan ook wel het verschil gaan merken maar ben altijd blij met wat er afkom als het kwalitatief maar goed is :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...