Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Eppey

Ik zal mezelf even voorstellen

Recommended Posts

Beste allemaal,

 

Ik zit eigenlijk al een tijdje op dit forum rond te neuzen, zonder account :P. Dit omdat ik alvast zo veel mogelijk informatie wilde hebben en zo veel mogelijk inspiratie op wilde doen, voordat ik zelf aan de slag ging. Omdat het er nu aan zit te komen dat ik zelf een hok ga bouwen,, heb ik natuurlijk nu wel een account aangemaakt. Dat leek me wel zo handig! Ik moet nog wel eerst verhuizen voordat ik eraan ga beginnen, maar als dat allemaal achter de ruig is zal ik jullie volledig op de hoogte houden.

 

Ik heb nog nooit onder kunstlicht gekweekt, dus ik ben nog echt een beginner, maar ik denk dat ik met alle informatie die ik tot nu toe heb opgedaan op dit forum een aardig hokje kan bouwen en dat is natuurlijk het begin!

 

Ik hoop me zo voldoende geintroduceert te hebben, mocht iemand nog wat willen weten, stel dan je vraag in een reactie.

Edited by Eppey

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P zorg dat je alles in huis hebt voor je hok...ga je verhuizen mooi alles mee verhuizen en klaar...valt niemand iets op :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P zorg dat je alles in huis hebt voor je hok...ga je verhuizen mooi alles mee verhuizen en klaar...valt niemand iets op :wub:

@Gobru: Dankjewel voor je tip!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...