Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bechje

Koppijn na roken?

Recommended Posts

hallokes..

 

Ffkes vraagje..

Gisteren aan een nieuwe lading ww begonnen, viel me al op dat het niet de allerbeste kwaliteit was (slecht geknipt)

Ruikt verder wel goed, ook met roken.

Alleen gisteren en vandaag koppijn na het roken :P

Kan het zijn dat er zooi in zit?

Heb geprobeerd foto te trekken, maar de macro op mijn cam werkt voor gene meter, dus alleen wazige pics.

 

Helaas ben ik afhankelijk van iemand uit holland die het voor me haalt, dus die heeft er totaal geen benul van wat goed of slecht is.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verkeerde voedingzooi zoals pokon krijg je volgens mij inderdaad hoofdpijn van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier wordt ik niet blij van :P het zijn mijn meds en kan niet ffkes snel nieuwe halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is nog heel zacht uitgedrukt :P ben pijnstillers aan het afbouwen en zit er niet echt op te wachten om weer te moeten opbouwen...voor nu dus wel een dafalgan erbij..

Share this post


Link to post
Share on other sites

vertimex tijdens de bloei!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou best kunnen dat het vertimec restjes zijn.

Begint de (scherpe) pijn achter een oog, en duurt deze gemiddeld 12 uur lang?

Ik heb 1 keer zoiets gerookt en kreeg een schelle pijn achter mijn oog wat een kleine 20 uur lang heeft geduurd.

 

Ik hoop niet voor je dat het zulke wiet is,

want dan kan je het beter niet roken......

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P <_< ;) ben niet blij...

Koppijn zit voornamelijk bij de ogen en heb het nog steeds na mijn rokertje van gister...had vooral vannacht het gevoel dat mijne kop in 2en zou splijten..dus toen maar wat zwaarders gepakt dan dafalgan.

Ik kan de zooi dus in de vuilbak smijten :D en ik heb het zo hard nodig met dit k**weer.

*gaat nu maar weer richting medicijnkast om de troep te pakken*

 

Tnx in ieder geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar wordt je zeker niet vrolijk van :P <_<

 

Wat zijn je klachten als ik mag vragen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het echt zwaar spijtig voor je......

Weg gooien zou ik zeker niet doen je hebt er toch voor betaald,

ik zou terug gaan en het geld terug vragen als dat mogelijk is.

Het klinkt als vertimec aangezien de langdurende hoofdpijn achter de ogen, een hoofdpijn die echt onnatuurlijk aan voelt.

Ik zou vandaag wat meer water drinken aangezien water het lichaam reinigt.

 

Zwaar klote zulke telers,

rommel over de wiet te spuiten voor wat meer winst en de medicinale roker krijgt dit te roken.

Het is echt spijtig dat zulke dingen gebeuren.

 

Veel sterkte nog ik vind het echt klote dat je zoiets over komt als je het medicinaal gebruikt.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies nederwierie schandalig is het gewoon !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het altijd erg als een kweker word gepakt,

maar met kwekers die zulke dingen doen met hun wiet zou ik het niet erg vinden als ze die pakken.

Dat die voor het gaas gaan en niet de kweker met liefde voor de plant.

Het zou beter zijn aangezien er dan niet zulke giftroep op de markt kwam.

 

Weer een onnodige bedreiging voor de volksgezondheid,

dit zou niet gebeuren als het legaal was en of gereguleerd.

 

Ik weet precies hoe dat aan voelt als je wiet met vertimec rookt,

20 uur een schelle hoofdpijn achter 1 of 2 ogen en vlekken voor de ogen.

Ik denk niet dat het gezond is voor iemands ogen.

Schandalig dat zoiets word verkocht.

Als iemand mij dat nog een keer zou verkopen heeft de verkoper een probleem,

ik rook ook wiet als medicatie en dan is vergiftiging onwenselijk.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ik een tijdje geleden ook. Had wat wiet gehaald voor te slapen, wat mijn probleem vaak is, knettert de typhuszooi in de pijp en een knallende hoofdpijn.

 

Hele nacht wakker gelegen. :P

 

Weer een shop van het lijstje geschrapt.

 

Probeer het terug te brengen Bechje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je stash als verloren ziet, kun je proberen te watercuren! <_<

Dit verwijderd bijna 100% van alle resten die in je toppen zitten.

Je pakt een bak met water, en zorgt ervoor dat je toppen ONDER het wateroppervlakte blijven. (door bijvoorbeeld een kleinere bak in de grotere bak te zetten en daar als je toppen in te doen)

Nu zul je denken "hoe zit het dan met rot?". Omdat er onder water nauwelijks tot geen zuurstof is kan de wiet ook niet gaan rotten ;) maar zorg ervoor dat er geen luchtbellen bij komen!

Als je dit een dag of 4-5 doet en elke dag het water ververst hou je een erg schoon wietje over die perfect te roken is!

Na 4-5 dagen kun je de wiet laten drogen, dit duurt maar een dag of 2-3 omdat je alle sappen die normaal in de wiet zit heb vervangen door niks anders dan water. (water verdampt toch ook sneller dan stroop? :P )

 

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen! :D

 

-edit-

En ja, je geliefde tetrahydrocannabinol blijft netjes op de top zitten aangezien water geen THC oplost :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het niet kan terug brengen zou ik idd doen wat peedweed zegt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx iedereen!

 

@gobru, ik heb onder andere de ziekte van Bechterew, een reuma van de wervelzuil.

Hierdoor heb ik zware artose en vergroeiiingen gekregen in de onderrug e in mijn nek.

Klachten, vooral veel pijn en een te hoge spierspanning door vergroeide rug en nek.

Dit weer is ook een drama voor mij.

 

@Nederwierie, ben ook flink pissed off, omdat het medicinaal is.

Zelf doe ik alle moeite om organische te kweken om geen troep in mijn wiet te krijgen en een ander maakt er brol van om zijn rekening te spekken.

Terug gaan kan ik zelf niet en degene die voor mij haalt is op vakantie, dus zit nog met een grote hoeveelheid te kijken ook omdat ik die tijd door moest komen.

 

Mitsz, er wordt altijd bij een vaste shop gehaald en heb er nooit problemen mee gehad, tot nu dus...

 

Peedweed, tnx!!! gelukkig heb ik het nog niet over mijn hart kunnen krijgen het weg te gooien..

 

Hubbie heeft al gezegd, dat als ik fit genoeg ben we dit weekend de grens overgaan, moet ffkes nazoeken wat het dichtstbijzijnde is zonder die verrekte pas...

En dan eerst een tester roken is zijn eis, maar zou een shop daar mee akkoord gaan? niet gratis natuurlijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom laat je niet iemand je wiet halen die er verstand van heeft? Of haal het in ieder geval bij een shop die biologisch of organisch spul afneemt/of laat kweken.

 

wat ik persoonlijk altijd doe is de 'as' test, ik draai er eentje en kijk dan hoe doe as er aan de top uit, is deze mooi grijs is er niks aan de hand is deze redelijk zwart dan weet je dat er niet goed gespoeld is er nog allerlei troep is achter gebleven dus dan vraag ik gewoon een andere zak en leg ook uit waarom, meestal doen ze daar niet moeilijk over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet er wel iemand zijn die er verstand van heeft :P

Ik heb al geluk dat iemand voor mij wil halen, de shop waar het van komt staat goed bekend, ook nooit eerder problemen gehad ermee.

Ik had/heb simpelweg 2 keuzes, of een straatdealertje en dan helemaal afwachten wat ik krijg of een shop die ik wel ken, met een soortje wat ik ken en iemand lief aankijken.

Niet iedereen zit er op te wachten om met zijn uittreksel van de gemeente een shop binnen te stappen.

 

Zal voor van het weekend, als ik het redt de astest iig proberen.tnx daarvoor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ziekte van Bechterew ken ik wel, oude vriend van mij heeft het ook....nooit olie geprobeerd, of heb ik er overheen gelezen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil heel graag olie proberen, maar er aan geraken is nagenoeg onmogelijk, dus zal moeten wachten tot de eigen kweek klaar is.

Krijg eerdaags wel knipafval als het goed is, dan ga ik een eerste poging tot olie maken wagen en heel hard hopen dat ik het niet verbrod :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moet er wel iemand zijn die er verstand van heeft <_<

Ik heb al geluk dat iemand voor mij wil halen, de shop waar het van komt staat goed bekend, ook nooit eerder problemen gehad ermee.

Ik had/heb simpelweg 2 keuzes, of een straatdealertje en dan helemaal afwachten wat ik krijg of een shop die ik wel ken, met een soortje wat ik ken en iemand lief aankijken.

Niet iedereen zit er op te wachten om met zijn uittreksel van de gemeente een shop binnen te stappen.

 

Zal voor van het weekend, als ik het redt de astest iig proberen.tnx daarvoor..

 

 

Tis toch van de zotte dat dat in 2012 nog zo moet!

 

Bechje,

 

Ik schaam me als Nederlander echt dood en hoop van ganser harte, dat de bijdrage van de PVDA aan deze regering er voor zorgt, dat het binnenkort weer gewoon is.

 

Ik snap die gasten niet. eerst tien jaar onze koppen dooflullen over hoe fantastisch Europa wel niet zal zijn en dan de grenzen dicht gaan timmeren.

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
wil heel graag olie proberen, maar er aan geraken is nagenoeg onmogelijk, dus zal moeten wachten tot de eigen kweek klaar is.

Krijg eerdaags wel knipafval als het goed is, dan ga ik een eerste poging tot olie maken wagen en heel hard hopen dat ik het niet verbrod :P

 

Dat gaat wel iets voor je pijn doen hoor....als je hulp nodig hebt met maken, vraag maar we helpen je wel <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de tussentijd kun je ook thee maken Bechje.

 

Dat is al een stuk beter dan roken als het gaat om medicinale waarde.

 

groetjes Mitsz

Share this post


Link to post
Share on other sites

en van je knip kan je ook mooi wat ice maken , goed qua cbd/cbn gehalte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...