Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

David.dT

G13 Liberty Haze, 2x75w.

Recommended Posts

Na 4 maanden en 4 dagen is het zover. Ze gaat om!

 

En ja, dat voel ik wel in m'n buikje..

 

gallery_35920_14728_779723.jpg

 

De zijtakken vielen om, die zijn de laatste dagen professioneel omhoog gehouden:

gallery_35920_14728_740320.jpg

 

Ik ga haar in het geheel op z'n kop hangen, alleen de grote bladeren er vanaf. Dit zodat de sappen nog lekker de topjes in kunnen.

 

Gewicht en rookverslag volgen uiteraard! Ik heb bijna een jaar niet gerookt! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig kweekverslag! en absoluut weergaloos voor een "groentje", of moet ik zeggen Ex Groentje.

Je Kwekersmaagdelijkheid heb je nu definitief verloren...vanaf nu wordt et pas echt leuk!

 

 

Ik denk dat je zoveel potentie uit die supergenen hebt weten te halen omdat je weinig abrubte veranderingen hebt aangebracht.

Je terughoudendheid in veel opzichten zal je terugproeven in je kwaliteit, ik weet zeker dat we hier een topkweker in de dop hebben ..

 

 

Qua drogen raad ik jou aan zo min mogelijk te knippen voor je ophangt

Zelfs de grote bladern zou ik er niet af halen.

Ik zal je niet vervelen met de filosofie erachter, mnaar als ik het kort houd: de plant kan het beste zo min mogelijk openingen hebben met de buitenwereld ...de smaak kan door een kleine schimmelcultuur die in je plant dringt via de natte wondjes verwoest worden.

Het lijkt erop dat de plant geen moeite heeft met een of twee knipplekken , maar dat een veelvoud aan vochtige wonden teveel van het goede is.

De plant wil je zo rustig mogelijk dood laten gaan.

Dat duurt een paar weken.

 

 

Je kan de takken prima 3 weken laten hangen ..

 

Ik hang takken na de knip van de plant direct op , en knip de takken na 10 dagen op maat om in droge dozen te leggen.

Na nog eens 10 a 20 dagen in een doos in een droge ruimte op huiskamer temperatuur, breek ik de topjes en blaadjes boven een schone plastic wasteil van de takken, om alle afbrekende hars en klein gruis op te vangen. de met hand schoongemaakte topjes gaan in afsluitbare potjes. De wasteil inhoud gaat in de vriezer ( om later hash van te maken)

De potjes open ik elke paar uur de eerste paar dagen , en na een week om de dag.

Tegen die tijd hoef ik niet vaker dan eens per maand te burpen, maar vaak redt de wiet het niet langer dan twee maand..

 

Kijk ook eens online naar hoe mensen zoals Ed Rosenthal, en Jorge Cervantes met hun oogst omgaan

( google : harvest advice organic cannabis)

 

 

 

HEEL VEEL PLEZIER MET JE EERSTE OOGST

en niet alles in olie omzetten hoor! een puur stickie op z'n tijd is voor bijna elke mediwiet gebruiker gezond!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat.

 

Mooie kweek heb je hier neergezet.

 

Zag in een ander topic van je dat je een zaadzakje-zaadje bent tegengekomen.

 

Dit komt wel vaker voor dat er een of twee zaadjes in een plant komen, deze zeker bewaren, want wordt gegarandeerd een vrouw. Dat is nu een vrouwelijk zaadje ipv een femized.

 

Als er tenminste niet meer als een of twee door moeder natuur geschonken zijn.

 

Geniet van je eigen medicijn straks, zal beter smaken als wat je ooit tevoren hebt geproefd.

 

Fijn weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MeneerJansen, zeer bedankt voor de lovende woorden! Ik heb wel de grote bladen weggehaald, en de grote toppen getrimmed.. Dit neem ik zeker mee voor de volgende ronde! Ik wilde haar zonder knippen ophangen, maar door de youtube filmpjes en de gele bladeren ben ik gaan twijfelen, en toch gaan knippen. Ze hangt wel in de bloeiruimte, die zou goed schoon moeten zijn. Heb er een extra ventilator in gezet.

 

Blowsterke dankjewel! Ik zal even goed zoeken naar geschenkjes van de natuur, ik wist niet dat het dan gegarandeerd dames zouden zijn! Hmm goed om te weten B)

 

Olie ga ik deze ronde denk ik niet maken. Ik heb niet zo'n grote hoeveelheid. Hopelijk kan ik een deel inruilen voor kamelen, zodat ik betere verlichting kan aanschaffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verslag en helemaal afgebloeid

geniet ervan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 2 weekjes drogen, en een knipbeurt:

gallery_35920_14728_1514617.jpg

 

M'n grammenweegschaal die toch al niet zo bijster was, had zoiets van "weeg 't zelf maar". Dus zeer treurig geen gewicht B)

 

Ze rookt fijn. Geen brandende keel. Smaakt veel zachter dan de smaak van coffeeshopwiet. Het effect is een zeer potente high. Ik rook altijd puur, na 3 flinke hijsen snap ik er geen hout meer van. Geen kater, ik word ook makkelijk wakker vreemd genoeg. Ze is ongelofelijk sterk.. Had ik niet verwacht. Maar ik mag en ga niet klagen :lol:

 

Iedereen erg bedankt voor het meekijken, en de adviezen. Zonder wietforum was dit waarschijnlijk niet gelukt. Ik heb er veel van geleerd en genoten.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor . geniet er van :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...