Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blueeyebulldog

wat is nou verstandig bij een homebox ?

Recommended Posts

hee peepz..

 

hier ben ik weer met wat vragen betreft de home box.. van 1.30 bij 2.30...

 

wat is nu het slimste methode om zo veel mogelijk grammetjes te maken?

 

opstelling is gewoon een complete set van homebox...

 

heb er 2 van staan met dezelfde afmeting..

 

Graag wat info over de keuze van de plant???

 

het voorgroei proces ???

 

aantal dagen groei???

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is nu het slimste methode om zo veel mogelijk grammetjes te maken

 

 

Nou heeel veel lezen op het forum :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

keuze van plant ligt bij iedereen anders, qua smaak ...

dus daar ga je zelf in moeten beslissen

 

en aan die keuze kan je bepalen hoelang je ze laat voorgroeien natuurlijk, elke plant is anders

 

zoals ze zeggen lezen, lezen en lezen

 

grts

kiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou er ook een lamp inhangen ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een kwakzalvers zitten er ook tussen he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste manier om grammetjes te maken....is gewoon niet veel grammetjes verwachten, en genieten van het kweken zelfs.

 

En zoals mijn colega er boven het al vermeld...veel lezen, spijtig genoeg......een andere optie is er niet. Ze gaan je veel informatie kunnen doorgeven maar het hangt nog altijd van u eigen af...

 

Veel liefde geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je al niet snapt dat voorgroei afhankelijk is van meerdere factoren, waarvan je er geen 1 in je vraag vermeld. Wat doe je dan uberhaupt met die kasten.

En als je te lam/lui bent om ze te plaatsen, waarom dan wel wat van een ander verwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil die kasten ook wel inwijden kun je kijken hoe het moed en dan mag jij proberen! :D

 

goed lezen en inderdaad genieten van de hobby!

en op het eind pas gaan denken over hoeveel het kan zijn en dan je volgende ronde weer iets anders aan pakken sroge of zo.

dan zie je pressies hoe en wat het beste is!

 

ook is het voor mensen op het forum leuker om op jou vraag te reageren en te helpen als je er een verslag van maakt en dus foto's van de twee tentjes laat zien plus de spullen.

 

de een zou zeggen gooi de twee tenten vol en weer een ander zou zeggen; eerst een tent halverwege bloei, en dan de andere vullen zo kun je even grof gezegd om de 3weken oogsten! weer een ander zou zeggen gooi die tentjes weg en hang al je spullen die je erbij kreeg in een grotere kamer en wat witte folie tegen de want zo haal je meer uit je verlichting en dus meer top.

 

 

 

duss suc6 met lezen en bij het maken van een verslag, even hier een linkje plaatsen :P

 

gr L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites
hee peepz..

 

hier ben ik weer met wat vragen betreft de home box.. van 1.30 bij 2.30...

 

wat is nu het slimste methode om zo veel mogelijk grammetjes te maken?

 

opstelling is gewoon een complete set van homebox...

 

heb er 2 van staan met dezelfde afmeting..

 

Graag wat info over de keuze van de plant???

 

het voorgroei proces ???

 

aantal dagen groei???

 

groetjes

 

home box XXL is 120x240x200...net als een sjdr

 

wat is die complete set :P ??...want van een 120x240 tent kan ik ontelbaar veel opstellingen bedenken... B)

 

je zoekt het in de plant ;) ....

ik zoek het als 1e in goed klimaat :P

en een plant is geen machine...dus voorgroeien etc is afhankelijk van aantal per m2...en de stekwaliteit....en vooral hoe een afbloeiert ermee omgaat...

 

WAT NOEM JIJ SLIM?...de een vind dat 5 planten onder 2x600... de ander 32 planten in die tent....

 

meer planten per m2... is minder voorgroei tijd...dus meer rondes per jaar...maar ook meer straf...

de keuze is aan iedereen zelf...

 

 

en nu een gewetens vraag...hoeveel verslagen heb je al gelezen... ;) ?

 

want ...het barst hier van de verslagen op elk medium met tenten 120x240....

 

dus de vraag is....hoe groen zijn jou vingers :D ....

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw.. ik merk wel dat het heel wat mensen hier op het forum zitten die de " ikvindmezelfgrappigwiet" hebben gerookt :D

 

wat een hoop bijdehandjes zeg hahaha...

maar goed ik dacht dat er wel wat mensen tussen zaten die mij een TIP konden geven over de keuze van de plant...

 

maargoed ik ga wel LEZEN HOORR... B) zoek het zelf wel uit... :P

 

welkom bij wietforum heb je vragen zet het dan vooral NIET op dit forum ;) lol

 

JUST KIDDING GUYS !!!

 

Ciao !

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vraag is wat zoek jij in je plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oooooooooooooooow okey ik wist helemaal niet dat je hier vragen kon stellen .... ik dacht gewoon dat we hier elkaar effe gingen vertellen hoe het moet en af en toe een aantal fototjes ertussendoor gooien , lol

 

ik denk gewoon dat het nogal moeilijk is dat iemand jou gaat vertellen welke plant jij moet neerzetten ...

wij weten niet wat jij graag rookt...

De vraag op zichzelf is gewoon een beetje ;.. onbeantwoordbaar SHIT ik heb weer een schitterend woord gevonden ! ONBEANTWOORDBAAR die kan bij VOORBLOEISVERSCHIJNSELEN !

 

ALLRIGHT !

 

anders zet je toch gewoon die ik vind mezelf grappig plant !

 

ik zou gewoon even opzoeken wat jij wil... eentje die snel klaar is ... goedkope zaadjes .... dure zaadjes .... plantjes die heel erg groot kunnen worden ;.... veel opbrengen .... klein blijven .... weinig opbrengen ... wat een keuze !

 

ik zou gewoon ff wat verslagen doorlezen en zo te weten komen welk soortje jou het meeste aanspreekt ..

 

greets Mister !

Share this post


Link to post
Share on other sites
wauw.. ik merk wel dat het heel wat mensen hier op het forum zitten die de " ikvindmezelfgrappigwiet" hebben gerookt :D

 

wat een hoop bijdehandjes zeg hahaha...

maar goed ik dacht dat er wel wat mensen tussen zaten die mij een TIP konden geven over de keuze van de plant...

 

maargoed ik ga wel LEZEN HOORR... B) zoek het zelf wel uit... :P

 

welkom bij wietforum heb je vragen zet het dan vooral NIET op dit forum ;) lol

 

JUST KIDDING GUYS !!!

 

Ciao !

 

Hier zullen ze u zeker helpen.....er zitten genoeg ervaren mensen. Maar er zijn vragen en vragen......beste vragen zijn concrete vragen die specifiek zijn over iets of hoe het... maar er zijn vragen die noem ik * doehetvoormijeens* vragen en die zijn wat te uitgebreid en meestal is dat ook vrij persoonlijk zoals mbt de plant...

 

Om uw vraag te beantwoorden heb we een hele boek over kweken van cannabis nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lezen hier en bekijk deze site eens en maak daar een keuze als je wat soortjes vergeleken hebt en welke je aanstaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
wauw.. ik merk wel dat het heel wat mensen hier op het forum zitten die de " ikvindmezelfgrappigwiet" hebben gerookt B)

 

wat een hoop bijdehandjes zeg hahaha...

maar goed ik dacht dat er wel wat mensen tussen zaten die mij een TIP konden geven over de keuze van de plant...

 

maargoed ik ga wel LEZEN HOORR... :D zoek het zelf wel uit... ;)

 

welkom bij wietforum heb je vragen zet het dan vooral NIET op dit forum :D lol

 

JUST KIDDING GUYS !!!

 

Ciao !

 

nu zeg je nog niet wat je wil.... :D EN WAT JE HEB AAN SETUP...en dan geef je ook nog verkeerde maten... :P

 

wil je zo snel mogelijk en zo veel mogelijk geld uit je tent...??....of een heerlijke bio afghaan...zon old school rokertje...

 

helderziend zijn me nog net niet hier :) ....dan moet je op Jomanda Forum zijn... ;)

 

just kidding... :P ...maar vragen stellen is een vak....

 

ennne...lezen ja....daar weet ik alles van...gewoon 2 jaar... 4 uur per dag....want je kan nooit te veel weten toch :D ...en nog weet ik nog langggg niet alles... B)

 

just kidding.. ;)

 

 

begin maar hier....daar zijn we allemaal begonnen....

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17120

 

 

De Ultime Geldboom----KLIKERDEKLIK...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...