Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

planet0.0caravan

Biologische wiet in het Noorden

Recommended Posts

maar de meeste gooien die bio wiet toch weer in een joint met tabak.......maakt bio een stuk minder bio...net zoals de bio groente pakketten die thuis worden afgeleverd met een diesel vrachtwagentje.....etc etc...

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een nachtmerrie gehad vannacht..

droomde dat ik wat wiet ging halen bij de shop.

kwam terug , en vond een groen klompje tussen de wiet.

Het bleek een megagroot opgevouwen druivenblad te zijn, en toen ik het open had gevouwen kwam er een uitschuifbare paraplu uit .

Was in mijn droom erg verontwaardigd, en ook al is een paraplu in je wiet misschien rendabel; ik wilde blowen , en niet in de regen lopen..

Dus in mijn droom terug naar de shop gegaan, waarbij ik zo ongelofelijk boos werd dat ik wakker werd en opstond.

 

Die hele verneuk business drijft me tot waanzin.

Elke keer als mijn oogst op is moet ik weer als een soort van jager elke shop bezoeken , en zakkies bekijken , tot ik wat rookbaars gevonden heb.

Voor dat dat zover is ben ik meestal 50 euro aan rommel lichter.

En dan moet ik dus nog wat geld achter de hand houden om meteen van de lekkere wiet 50 a 150 eu te kopen.

 

Komend jaar ga ik met een zolderraam , en de 12/12+ 1 techniek planten in een voorgroei zone houden.

Misschien pleur ik dan ook een 12/12 timer in een huidig voorgroei hok.

Elke plant gaat voorgegroeid worden onder het raam , en 2 weken voorbloeien in extra hok, voor ik met hps ga afbloeien in mijn standaard afbloei hok.

2 weken voor oogst stoppen met voeden , uit het hokkie halen en gewoon op een buitenbalkon neerzetten.

Elke maand een nieuwe lichting bijna oogstrijpe wiet uit het afbloeihok, en dus non stop planten die bijna oogstklaar zijn in de buurt.

 

Mijn streven is om nadat mijn eerstvolgende oogst 4weken droog is OM GEEN ENKELE TOP BIJ DIE AFZETTERS TE KOPEN.

 

De wiet business is ooit groot geworden omsat wiet voelbaar eerlijk gekweekt werd.

 

Als je niet van wiet houdt , heb je de juiste soort niet gevonden.

Met de huidige aanvoer IS DE KANS GROOT DAT DE JUISTE SOORT ER NIET TUSSEN ZIT

Dus de huidige aanpak van kwaliteitsinspectie verzuurt de handel.

 

Ik hoop dat diegenen die dit aangeaan snappen wat ik bedoel

Als je variatie en kwaliteit omhooggaan krijg je een groter publiek, en dus meer handel.

 

De huidie kwaliteit is zo kut dat mensen liver wat minder wiet en wat meer alcohol in huis halen.

Zo hebben de heren die bovenin de ladder zitten in de wietbusiness zichzelf hard verneukt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
al die duizenden kilos kilos bladafval per provincie, ik snap nog steeds niet waar al die kilos skuff en ice heengaan..zou het nog steeds standaard weggeflikkerd worden?

 

 

niet alles in ieder geval ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

meneer janssen ik snap er goed wat je bedoeld!!!! money is the root of all evil......

 

heb je geen connecties met iemand die buitenwiet verpatst? of rook je graag binnenwiet?lastig allemaal.....

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had toch bijna wat klaar als ik dat goed begrepen had ??

 

Als eerst moet je kijken van wie de shop is , er zijn een x aantal shops in groningen die zijn van de zelfde eigenaar en dat is een familie bv.

Deze familie is alleen uit op geld zelf zo erg dat er al een shop gesloten is van hun omdat ze telkens weer de fout in gaan en werkelijk schijt hebben zolang de bakken met geld maar binnen komen , deze shops zullen nooit een fatsoenlijk product verkopen want daar hebben zijn geen belang bij.

 

Oasis de clown vliegende hollander vallen hier Niet onder en zijn mijn persoonlijke keuzes als ik in groningen wat koop

 

Maar alleen als me eigen stash op is of ik toevallig een zakje koop voor andere smaak

 

beste is eigen kweek ,, kan dat ??? doe dat !!!

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik gok dat mijn oogst ergens eind januari is...heb een maand voorgegroeid- alles is relatief... das dus pas 1 maart op smaak

Ken wel buitenwiet connecties- maak ik ook gebruik van

maar binnenwiet heeft voorkeur..

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha tja er zijn maar weinig tot geen shops die weten wat ze verkopen

ze moetten het maar aannemen van de verkoper natuurlijk , en als ik hier zo eens sommige topics lees weten sommige zelf niet eens wat ze kweken hahah

ik heb zoiezo nog nooit een vraag gehad hoe iets gekweekt is , ze zijn nog maar net geintresseert in de soort

en als ze het niet weten en het is wit , dan word het white widow

is het een sterke hees dan word het amnees enz enz

Share this post


Link to post
Share on other sites

genoeg goeie wiet te vinden in groningen helaas niet bij de shops ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor jullie reakties- geeft me in elk geval het gevoel dat ik niet de enige ben.

 

Werd vandaag aangenaam verrast; ik haald een zakje "amnesia" bij een van die shops van die ene familie.

De geur deed vermoeden dat het een oerhollandse jaren 80 haze was, met zeer sterke thai invloeden.

Dus niet de Amnesia die op de menulijst stond, maar een oldskool verassing onder andere vlag.Lekker, MAAR TE DUUR.Ik bewaar het restant van 12 pleuro na 1 joint.Geinig voorbeeldje om te laten ruiken.

 

Daarna maar even bij een oude bekende op de koffie gegaan , alwaar een stukje Buba Kush outdoorzweef op mij lag te wachten...

 

Ik hoef jullie niet uit te leggen hoe achterlijk stoned ik aant worden ben nu ;)

Mooie diepbruinzwarte vette konijnekeutel ;)

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

reykjavik is ook niet van de familie maar compagnon ( ben ) van Theo van de vlieg.......

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...