Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hadewee

welke plant?

Recommended Posts

ha jongens, en dames,

 

ik zag vorig jaar ergens een plaatje van een wietplantje die bestond uit alleen een stammetje en daarbovenop een dikke top, verder geen bladeren behalve een beetje onderaan de top.. nu vroeg ik mij af wie mij kan vertellen welke type dit zou kunnen zijn, dat zou dus erg fijn zijn.. daarnaast mocht je iets weten dat weinig bladeren heeft, en niet te groot is... en natuurlijk een buitenplant, dan zou ik dat graag willen weten...

 

hierbij alvast bedankt

 

groetenn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was dat niet een plaatje van een al geknipte plant ofzow B) , lijkt me stug dat er een plant bestaat met weinig of zonder bladeren, want een plant heeft bladeren nodig om licht op te nemen, en zonder zou de plant dat niet kunnen. En als je een klein plantje wil kan je het best een indica soort kiezen, of je kan je plantjes natuurlijk toppen :ph34r:

 

suc6 :ph34r:

 

gr Wiedewiet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha zit idd weinig blad aan :lol: , volgens mij is ie op die fotow al gedeeltelijk gekipt, of niet B)

nee,

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa dat is em!... denk je dat zo'n plant zou blijven staan op 15 meter hoogte op een platdak zonder omschutting?? en hoe kan ik een plant zo krijgen, want ik wil namelijk ongeveer precies dezelfde verhoudingen zien te krijgen zoals die plant heeft...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jaa dat is em!... denk je dat zo'n plant zou blijven staan op 15 meter hoogte op een platdak zonder omschutting?? en hoe kan ik een plant zo krijgen, want ik wil namelijk ongeveer precies dezelfde verhoudingen zien te krijgen zoals die plant heeft...

lees zijn topic een goed door staat alles in wat je vraagd :lol:

- niet getopt

-kleine pot 10 L

-vroeg in de bloei zetten schat op 35a40 cm, weet je hoe dat moet?

-hij zal wel ene paar keer omvallen denk ik B)

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet hoe ik em vroeg in de bloei moet zetten, ik weet wel hoe ik de thc productie kan manipuleren, laten zweten en hem laten denken dat ie dood gaat..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik weet niet hoe ik em vroeg in de bloei moet zetten, ik weet wel hoe ik de thc productie kan manipuleren, laten zweten en hem laten denken dat ie dood gaat..

ik heb iets veel beters!!!.. beetje experimenteel maar het lukt!!.. je moet in je pot.. gras zaaien.. zo moet je plant "vechten met het gras" voor water.. dit schijnt erg goed te werken ..

 

t licht op 12/12 zetten dan gaat ie bloeien..

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel oogst denk je dan dat ik eruit kan halen? dus dan alleen de rookbare wiet? in het geval van hollands hope... 300 -350 gram??? en is het nu al niet te laat om te planten/?

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej joh je kan nog makkelijk beginnen, je kan het best je plant buiten zetten na de ijsheiligen (half mei), en als je er 300 a 350 gram uit wilt halen moet je haar toch egt wat groter maken dan op de fotows hier boven :lol: , en dan nog uitgaande van de beste omstandigheden..

 

suc6 B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ijsheiligen (half mei)

Bullshit, het klimaat veranderd het vriest al jaren neit meer in mei op uitzondering na dan B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En zo een klein teder plantje zit niet op uitzonderingen te wachten..

tjonge ge kunt nog altijd op teletext kijke of t gaat vriezen wat belangrijker is het hoeveelheid licht!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweenije hoor maar ik had 1 plantje buitwen staan maar die heeft de vorst doorstaan en die groeit nu wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik neem aan dat dit ook de ideale plant zou zijn voor op 15 meter hoogte met aan alle kanten geen omschutting, aangezien er geen commentaar is op me keuze...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik neem aan dat dit ook de ideale plant zou zijn voor op 15 meter hoogte met aan alle kanten geen omschutting, aangezien er geen commentaar is op me keuze...

nee vink wel goei keus... zou het neit snel aanzien als een wietplant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...