Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Heribei-lover

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal ,

 

Na een aantal jaartjes met regelmaat hier het forum gelezen te hebben , heb ik besloten ook maar eens actief te worden op het forum .

Was vroeger een gezelschapsblower , en sinds ik getrouwd bent kweek ik onze eigen rokertje buiten .

Mijn partner is een bizar slechte slaper , en mede hierdoor blowt zij al vrij lange tijd .

 

Heb een aantal jaren White widow buiten geteeld , iv.m toprot is deze eigelijk nooit tot afbloeien gekomen .

Daarna 2 jaar NLX gekweekt , ook hier is het echte afbloeien er nooit van gekomen , vind dit soort ook erg meeldauw gevoelig

 

 

Vorig jaar voor het eerst Knutsels meetserwerk Heribei gekweekt , een probleemloze plant in mijn ogen en moeiteloos mijn eerste afgebloeide wiet van eigen bodem .

Momenteel staat de Heribei er weer prachtig bij met mooie volle harde toppen , die nog twee weken moeten staan om mooi te kunnen afbloeien , en als het weer zo blijft heb ik daar alle vertrouwen in .

 

Ben heel erg afhankelijk van hetgeen ik zelf kweek , er is in 2008 de diagnose M.S. bij mij vastgesteld .

Na allerlei chemische troep geprobeerd te hebben zonder succes , ben ik in 2008 dagelijk cannabis gaan gebruiken in de avonduren .

 

Bepaalde aan M.S. gerelateerde klachten zijn in de avonduren van die mate , dat wanneer ik geen Cannabis gebruik ik ook niet meer aan het arbeidsproces kan deelnemen .

 

Heb helaas ook zo mijn slechte weken , maar doorgaans lukt het me om drie dagern werkzaam te zijn dankzij de Cannabis .

Nu ik zo afhankelijk ben hiervan , levert dit ook de nodige stress op in de laatste bloeiweken .

 

Julie kennen het wel , zal niemand het ruiken , zal ik niet verlinkt worden door iemand uit de buurt , en hopen dat het niet uit de tuin word gestolen .

Kortom , ik word scheitziek van dit huidige gedoogbeleid .

 

Groetjes Heribei-lover

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man !

 

en vooral welkom !

 

wat je te doen staat om je lekkere rokertje te kweken kan je allemaal hier vinden !

 

ik kijk uit naar je eerste verslag !:D

erg leuk !

groeneGroet,

 

UrbanGrower

 

p.s. ik ken al die ellende niet . moet zorgen voor goed hok en spullen en dan lekker slapen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd naar de foto`s.. welkom in ieder geval alvast :D

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...