Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
langejans

sannies JACK

Recommended Posts

hallo medekwekers

weet niet of ik de juiste rubriek gekozen heb , maar dit leek mij de beste.

ikzelf heb al meerdere kweekjes achter de rug en totaal geen problemen met ontkiemen , en de voorgroei met tl

meerdere zaadsoorten , en verschillende leveranciers.

nu wordt er hier op het forum vol lof over SANNIES gesproken , er is zelfs een eigen rubriek van etc etc.

Nu heb ik dus ook eens de beruchte sannies jack gekocht en kreeg er spongepots bij .

5 x sannies jack laten ontkiemen en 1 x madshack , dit gaf net als altijd geen problemen.

NU staan ze al 9 dagen in de spongepots

EN ER ZIJN ER VAN DE 6 MAAR 1 OPGEKOMEN .

vind het niet eens een foto waard , maar geloof me maar

geloof zelf niet meer in het sannie produkt ondanks alle berichten hier

heeft iemand dit ooit meegemaakt ???????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

uberhaupt al kontakt met sannie zelf gehad.

 

i.p.v een topic te openen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb al heel wat soortjes van sannie gehad en gerookt ach smaken verschillen wat de een super vind vind de ander helemaal niks! maar problemen met ontkiemen vind ik enorm raar nog sannoe seeds noch breeder choise ooit problemen gehad!

 

zelf vind ik sannies soorten gemiddeld maar heb eindelijk een me liefde gevonden SUGAR PUNCH . dit is echt een soortje die is ingezonden mag worden naar een cup... en ja ik ben een enorme zeikerd als het gaat om soortjes en smaken.

 

dat er hier op het forum veel kontkruipers zijn richting sannie zullen vele niet zijn onopgemerkt maarja dat zul je in dit soort situatie toch houden. maar nogmaals om terug te komen over kiemkracht nooit geen klachten gehad. service is ook zwaar oke denk dat als je dit aan sannie meld denk ik dat je zo nieuwe hebt.

 

peace hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

topic openen geen probleem toch.

daar is uiteindelijk het forum voor , om verschillende meningen , vragen en antwoorden met elkaar te delen.

ben gewoon benieuwd naar andere ervaringen.

en misschien te snel een topic geopend , maar heb flink de pest erin en zat toch op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1e keer met de spongepots?

uit laten drogen vrees ik, lastig ook mee te beginnen hartje zomer, zo droog.

 

Heb je nog zaadjes over?

In een glas water ermee en als je een klein wortelpuntje ziet in een medium overpotten, wedden dat ze allemaal nog uitkomen :lol:

 

Al flink wat zaden van Sannie erdoorheen gejaagd hier en ALLEEN met gekut met spongepots wat problemen gehad, daarom gebruik ik die dingen niet meer.

 

Stuur ff mailtje naar Sannie/Knutsel, zijn echt de beroerdste niet en had je voordat je dit topic opende al moeten doen :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unrankable Forum Junkie

 

 

Groep: Members

Berichten: 3643

Sinds: 19 June 2009

Lid Nr.: 22678

 

 

 

1e keer met de spongepots?

uit laten drogen vrees ik, lastig ook mee te beginnen hartje zomer, zo droog.

 

Heb je nog zaadjes over?

In een glas water ermee en als je een klein wortelpuntje ziet in een medium overpotten, wedden dat ze allemaal nog uitkomen

 

bedankt voor de uitleg , maar dit is echt niet de eerste keer dus weet echt wel hoe het werkt

en ik zal op jullie advies sannie eens benaderen

ben benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

persoonlijk denk k dat t de netste manier is om sannie eerst te benaderen alvorens er een topic aan te wijden.

 

maar goed ieder zn ding lijkt mij ook heeel sterk dat juist jou zaadjes niet ontkiemen aangezien er volgens mij een kiemtest wordt uitgevoerd op de hele batch.

kan altijd zijn dat je er een mindere tussen hebt natuurlijk maar alle 6 :vape: denk dat je meer kans hebt op t winnen van de staatsloterij.

 

en let inderdaad maar eens op sannie is niet de beroertste.

 

suc 6 ermee

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites
bedankt voor de uitleg , maar dit is echt niet de eerste keer dus weet echt wel hoe het werkt

 

1e keer met de spongepots, niet 1e keer zaden opkweken en als er niks kiemt in glas water zijn de zaden niet goed, dat wist je toch ook wel :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ik heb hetzelfde gehad deze week.

5 x madkush tussen watten en schoteltje .... alleen een klein wit puntje en na een week nog hetzelfde :vape:

Gewoon even een mailtje gestuurd naar sannie en ook gelijk om een paar tips gevraagd.

Nieuwe bestelling geplaatst en een nieuw zakje erbij gekregen....

 

Gewoon goede service hoor, ken beuren :lol:

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad gewoon contact opnemen en u probleem uitleggen, alles kan al eens mislukken

 

had overlaatst ook zaadjes besteld wel ergens anders, heb de uitleg gemailt inclusief de pics van de rotte zaadjes en heb er gewoon nieuwe gekregen zonder problemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...