Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

licht brengt zuurstof

witte topjes onder de normale groene kleur.

Recommended Posts

Ik heb een tentje geoogst. Ze stonden wat warm en had al een vriend gebeld die zei dat het een vorm van meeldauw was. kan iemand mij misschien meer vertellen moet ik het er tussen uit halen? dan is het nogal een gekloot vind ik.

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

meeldauw

 

 

er staan van die kleine puntjes onder dat woord....klik er op....en je zit in de growguide :)

 

en :vape: ...is het een `vorm van meeldauw` :lol: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet het zien als een normale top daarin zitten witten toppen ik dacht zelf omdat de toppen wel fors zijn aangezien ik scrog dat het licht te kort is?

 

carpe het ziet er neit zo uit als echt dauw of een soort poeder zoals bij regulieren meeldauw. het is gewoon een top met kleine witte topjes in de kern.

 

en ik check altijd alles wel eerst heb dit nog nooit gezien....

 

 

 

foto is in de maak

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat ze last hadden van de stralingswarmte, met de diamond girls heb ik dit ook gehad en leverde idd chlorofyl loze topjes op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Don Bone. thanks!. het zweet stond al op me hoofd want die kleine pluimpjes eruit vissen is niet leuk:P. Zal er later nog even een foto van maken misschien heeft ooit iemand er wat aan nu geen tijd:P

 

Love

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb jeuk aan men kont , het jeukt heel erg en had al een vriend gebeld die zei dat het een vorm van aambeien was.

kan iemand mij misschien meer vertellen moet ik het er tussen uit halen? dan is het nogal een gekloot vind ik.

 

foto is in de maak

 

ik heb van die rare dingen op men anus , tis heel vreemd ... het is een soort van anusitis , je moet het zien als een normale anus met daarrond rode toppen .

carpie het ziet er niet zo echt uit als chlamydia of een soort herpes als bij reguliere anus het is gewoon een anus met rode toppen in de kern .

 

ik check altijd alles eerst en dit heb ik nooit eerder gezien !

 

het zweet stond me al op het hoofd want die rode toppen eruit vissen is niet leuk !

Zal er later nog even een foto van maken misschien heeft ooit iemand er wat aan nu geen tijd:P

 

Love

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pics or it didnt happen.

(en dan vertel ik hoe je er af komt :vape: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

oké dan , normaal zet ik wel geen foto's van mezelf op wietforum .

maar goed men maat vist ze der wel uit jongens geen stress!

 

gallery_34583_14045_492149.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :vape: :jump: :lol:

 

Geen stress, hij lacht maar gewoon wat, niets persoonlijks

En die manier van foto's plaatsen is goed, enkel proberen voor scherpere foto's :jump:

 

Grts!! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Mr. StOnEd A lOt Vanwaar deze reactie ben ik vervelend doe ik iets verkeerd?? Ik hoor het graag.

 

Hoi,

 

Mr. StOnEd A lOt is gewoon een beetje ja,.... de naam zegt genoeg, stoned...... :lol: .

Ik heb er ook wel eens last van, enja niet leuk altijd.........je moet het niet persoonlijk opvatten lijkt mij.

Succes verder. :vape:

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@real11smoker Okay thanks! Dan zal ik zo even wat buiten plantjes in outdoor afdeling plaatsen. Begin het leuk te vinden :vape: En ja idd maar de camera is niet alles... stelt slecht scherp heb me best gedaan etc.

 

@wsteb Dan zal ik het niet persoonlijk opvatten. En ik vind het niet erg hoor, alleen als er een verzwegen argument in zit hoor ik het gewoon liever omdat ik niet veel ervaring heb met dingen posten, vragen stellen etc. en ook nog lang niet genoeg van kweken weet!

 

Maar heeft iemand misschien dan wel een tip om het te voor komen? Of is dit puur een probleem afhankelijk van de kweek-opstelling waarin de Temp gewoon te hoog ligt? Wat ook zo was.

 

Namaste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Kan het geen toprot zijn zo te zien op de foto?

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey zuurstof , sorry voor de oftopic !

ik was in een leuke bui en kon deze echt niet laten liggen ....het paste zo mooi :lol:

 

soms krijg ik van die ingevingen :s

er was helemaal niets mis met je vraag of wat dan ook :) ik heb gewoon de tekst wat aangepast.... en iedereen heeft nog wat kunnen lachen :vape:

 

hopelijk ben je verder geholpen :jump:

 

Greets Mister !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan het geen toprot zijn zo te zien op de foto?
volgens mij zie je hier hetzelfde alleen nog op een levende plant (topic van polletje, deze kweek wordt mede mogelijk gemaakt door):

 

gallery_26449_11255_214192.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ don bone. jaa thanks denk dat het dat is. alleen het is zo raar dat het meer midden in de top zit.

 

@WBster Ik heb nog niet gezien dat het gaat rotten maar let er nog wel eventjes op. Of het moet in z'n geheel rot zijn of een ziekte dat het zich uitgebreid heeft of uitbreid maar het chlorofyl aanmaak verhaal lijkt me logisch. En ik vermoed door warmte.

 

@Mr. StOnEd A lOt ik snap het al hoor geen probleem :vape:

 

bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...