Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

J-player

hasj olie maken van knip afval

Recommended Posts

Heey iedereen,

 

Een vriend en ik hebben iets meer dan een kilo knip afval met als doel het maken van medicinale hasj olie.

 

We hebben uiteraard zelf al rond gekeken op wietforum en youtube.

De methode met alcohol trok ons het meest aan.

 

Nu hebben we alleen een probleem; de hoeveel heid.

We hebben in antwerpen een flesje ethanol gekocht met 94,4%

alleen hebben we veel te veel wiet, de oplossing die ik heb bedacht

is om eerst hasj te maken en dan vervolgens van de hasj de olie te maken.

Omdat we beide nog nooit hasj hebben gemaakt vraag ik hierbij graag om feedback voordat we het verneuken.

 

Mijn methode:

 

Vuilnisbak vullen met 1/4 knip afval, 1/4 ijs en 2/4 water. vervolgens 15 min roeren met een stok (weet niet of het perse een mixer moet zijn?)

10 min laten rusten en dan weer 10 min roeren/mixen. Dan laten we het bezinken en tappen het water langzaam af. het knipafval haal ik eruit

met een fijne zeef voordat ik het water aftap. Dit gieten we over op een groter oppervlakte welke ook minder diep is, zoals een ovenschaal bijv.

Het residu laten we vervolgens verdampen (het liefst zonder de temperatuur te verhogen,) Dan houden we hasj over? en stoppen dat vervolgens in een flesje met alcohol. Dit laten we een dagje trekken en vervolgens gieten we het over door een koffiefilter in een ander flesje. Die gaat in de baby verwarmer met

een aqaurium pompje etc. en als het goed is houden we dan hasj olie over?

 

Het komt er eigenlijk op neer dat we van hasj, olie willen maken i.p.v. wiet.

Denken jullie dat dit zal werken?

 

B optie: de alcohol verdelen in 2 flesjes en dan een beetje knip afval erbij doen, 4 uur laten trekken eruit halen en opnieuw knipafval erbij en dit proces dan 10 keer herhalen en dan destilleren zoals bij optie A

 

 

We hebben de wiet ook al in de vriezer gepropt zodat de trichomes beter los zullen laten, zal dit nadelig kunnen zijn als we voor optie B gaan?

 

Graag jullie mening!

Share this post


Link to post
Share on other sites

of in beide....

 

voor de hasj zou ik deze gebruiken

gallery_30925_14396_610403.jpg

 

en om AHO te maken kijk hier ,zo doe ik het

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt voor de reactie! maar zou mijn methode wel werken? of is het een slecht idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou zeker kunnen, maar met die hoeveelheid zou ik voor de ice-o-later manier gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was geen succes.. werkte wel maar we hadden het water een week in de bak gelaten om langzaam af te scheppen..

onnodig en de min of meer achtige hasj was smerig, het stonk en je werd er niet echt stoned van...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde van de knip :D

Had je beter op een andere manier hasj kunnen maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het water moet je zo snel mogelijk verwijderen,,

 

Ik denk, weet wel zeker dat je hasj in wording aan het rotten was

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het goede afval is zoals ik afval heb dan moet het wel lukken om uit een kilo afval zeker zon 60gram bho te halen (mijn afval was alles bezaaid met thc geen blaadje zonder )

maar dan ben je wel +- 140 bussen gas nodig ik ga dan uit van mijn eigen ervaring met 100+- gramm afval 14 bussen butaangas

 

Jammer dat het niet goed is gegaan , volgende keer eerst beetje proef doen en dan de hele lading :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa we hebben ook iets minder dan de helft gebruikt.. voor volgende keer ga ik het inderdaad met gas doen.

Had nooit gedacht dat die manier zo eenvoudig was met gas.

Ben net vorige week gestart met een beetje gruis in de alcohol en dan verdampen.

topic staat ook onder de hasjmaker.

 

Zodra mijn eigen oogst klaar is ga ik bho maken maar ik zit er aan te denken

om een grootte gas fles te kopen als die beschikbaar is.

die mensen ook wel is op camping gebruiken is dat ook schoon butaan gas??

Share this post


Link to post
Share on other sites

met gas is eenvoudig ( net zoals hasj maken) maar wel gevaarlijker....kijk goed uit

 

je kan het gas testen door de spiegeltest te doen...dan heb je zekerheid dat je gas goed is....

 

ben zelf ook iets aan het bedenken met een grote gasfles ipv die kleintjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
B) :) :( :P ja te gek man

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles leuk en aardig mannen maar bho-maken is en blijft een serieuze onderneming met serieuze veiligheidszaakjes die je wél voor mekaar moet hebben: buiten, buiten, buiten....bv. sprake van serieuze kou(-80C geeft nare brandwonden), heeeeel veel (onzichtbaar en slecht te ruiken)gas die in eenvoudige menging met lucht, bij het minste of geringste boem zegt, dus kijk uit en neem je voorzorgsmaatregelen(geen vuur vonken schakelaars etc).

Kan niet vaak genoeg benadrukt worden bij ons stoners.... :)

Veel succes met de fabricage B)

grtz ammelov

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep veiligheid voor alles B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...