Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blazing

Laatkomertje Super Lemon Haze fem.

Recommended Posts

hoi allemaal

 

 

begin deze week bracht het "lot" mij enkele fem. super lemon haze seeds :o :j

 

en ik weet we zijn reeds 08-08 maar heb het niet kunnen laten ze toch te laten ontkiemen en als nog van start te gaan

 

http://www.google.be/imgres?um=1&hl=nl...tx=72&ty=49

 

iemand ervaring met laat starters ? denken jullie dat deze dames toch nog wat eerst zullen groeien alvorens te bloeien? moenteel nog 2.30u van de 12/12 dacht ik?

 

iemand die ik ken laat zijn dames slechts 1 maand voorgroeien alvorens te verduisteren wat denken jullie ?

Edited by blazing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het weer zal ook een belangrijke factor worden, als de zon wat aardig schijnt kunnen ze misschien wel nog vrij deftige hoogte halen. Met slecht weer zoals nu groeien ze helemaal niet goed en zal het resultaat tegenvallen. Maarja beter iets proberen dan niets! Het laten afbloeien van zo een planten is in België ook al niet simpel in verband met toprot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er ook een paar te kiemen gelegd. Ook benieuwd hoe groot ze

nog gaan worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat ze buiten neerzetten?

Edit ja dus, waarom 2 posts over hetzelfde?

 

Niet zo slim, haze is al lastig om buiten te groeien. Voortaan eerst lezen en dan pas zaaien.

Mijn mening is dat je ze beter tot volgend jaar had kunnen bewaren of voor een binnenkweek. Gaat moeilijk worden, mid oktober klaar volgens GHS maar de bloei begin nu zo'n beetje buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proberen kan altijd.

Vorig jaar was oktober vol op zomer. :o

 

Wordt een klein plantje dat laat klaar is. Als de zon nog een beetje in november wilt schijnen

zou je er een kasje omheen kunnen maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie middag

 

Ik heb zelf 1 buiten super lemon haze staan , deze heeft meer zorg nodig dan de 3 andere die ik heb.

ik dacht al dat te laat was met het ontkiemen van een haze op 24-04-2012

en de super lemon haze groeit nog steeds geen enkel teken nog van de bloei.

 

de keuze is aan jou om super lemon haze nu nog te nemen, je kunt het doen maar dan is de kans op toprot groot.

Je kunt beter een autoflower nu nog nemen.

want die haze moet 3 maanden bloeien dat betekent dat die van mij pas rond half november klaar is , en dan is het geen mooi weer meer

maar ik laat haar in de serre afbloeien

 

rustig

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou een paar maandjes wachten en dan kan je beginnen met de voorbereidingen van zomer 2013

Share this post


Link to post
Share on other sites

fijn te horen dat ik niet alleen als laatkomer ben !! :j d

 

dus als ik zo'n beetje jullie reacties lees : 50-50% kans dat ik toch nog iets rookbaar eruit haal :o

 

ik denk dat ze nu een maandje zullen groeien en niet direct beginnen bloeien ...

 

groot en optimaal zal het niet worden (mss wel haha) , maar het was niet echt voorbereid het lot bracht mij deze seeds , veel zal afhangen van het weer hoe hoog de dames nog zullen worden denk ik, hier in BE hebben we de laatste jaren zelfs meer zon in sep-oct dan jul-aug de zomer is opgeschoven met 1 maandje ....

 

hier fotootje nu staan ze nog binnen 2d uit seed binnen paar dagen naar buiten in 40L pot

 

pic :

 

 

rszdscf7683.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

lets start ! :j

Edited by blazing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook 2 lemonhaze op mijn balkon ook nog steeds niet in bloei ze zijn wel 1 meter hoog. Ik heb een overdekt balkon en alleen in de middag een beetje zon erop. Volgend jaar maar een paar autoflouwers, lijkt me beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ook 2 lemonhaze op mijn balkon ook nog steeds niet in bloei ze zijn wel 1 meter hoog. Ik heb een overdekt balkon en alleen in de middag een beetje zon erop. Volgend jaar maar een paar autoflouwers, lijkt me beter.

 

 

bloeien doen ze zeker geef ze gewoon wat tijd , vorige jaar een sourjack in vollge grond pas geoogs half december, maar die was echt te groot geworden 3m :o zat in volle grond van mei tot half dec. , daarom dat ik deze dames snel nog hun kans geef kheb er voorlopig een goed oog op , ze groeien vrij snel , goeie kwaliteit van greenhouse , snel ontkiemt !

 

niemand die hier ergens een "laatkomers" verslag weet staan ? heb al gezocht maar ni gevonden

Edited by blazing

Share this post


Link to post
Share on other sites
we zijn reeds 08-08 maar heb het niet kunnen laten ze toch te laten ontkiemen en als nog van start te gaan

 

hier in BE hebben we de laatste jaren zelfs meer zon in sep-oct dan jul-aug de zomer is opgeschoven met 1 maandje ....

 

hier fotootje nu staan ze nog binnen 2d uit seed binnen paar dagen naar buiten in 40L pot

rszdscf7683.jpg

 

 

:o dat gaat snel bij jou! Bij mij komt er net een wit puntje uit de schil.

Ben je echt nog maar 2 dagen bezig??? :j

 

Potje paar cm verhogen zodat de linkse ook het zonlicht meepakt. Mooi voorbeeld van hoe je een plantje

aan het strekken krijgt.

 

Zomer in Nederland hetzelfde, naar het strand in oktober. :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blazing

Ze gaan niet een maandje groeien buiten. Ze gaan meteen bloeihormoon maken. Elke buitenplant gaat aankomende tijd bloeien. Ze zullen wel iets groeien maar de nadruk ligt op bloeien.

Dat is zo geregeld door de natuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met autoflowers heb je dat probleem inderdaad niet! Had je misschien beter gezet maarja je zal wel zien zeker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welk probleem Bern?

Een autoflower zal net als zijn slh niet groot worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
we zijn reeds 08-08 maar heb het niet kunnen laten ze toch te laten ontkiemen en als nog van start te gaan

 

hier in BE hebben we de laatste jaren zelfs meer zon in sep-oct dan jul-aug de zomer is opgeschoven met 1 maandje ....

 

hier fotootje nu staan ze nog binnen 2d uit seed binnen paar dagen naar buiten in 40L pot

rszdscf7683.jpg

 

 

:o dat gaat snel bij jou! Bij mij komt er net een wit puntje uit de schil.

Ben je echt nog maar 2 dagen bezig??? :j

 

Potje paar cm verhogen zodat de linkse ook het zonlicht meepakt. Mooi voorbeeld van hoe je een plantje

aan het strekken krijgt.

 

Zomer in Nederland hetzelfde, naar het strand in oktober. :j

 

 

yep vandaag is 3de dag , vandaag buiten gestaan in volle zon :j wel als ze meteen in de bloei schieten of niet zowzizo zullen ze wel groeien tot eind sep denk ik, kzal nog fotos nemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo jo hoe gaat het met je plantjes? heb je een fototje voor mij :o

 

ik volg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

kheb ze net allemaal verpot in 50 L pot

 

ze groeien uitstekend ! :) ] volledig 1paar blaadjes zijn al uitgekomen op 1d :) ik denk ze pas in sep gaan minderen met groeien en meer gaan bloeien , in 1 maand tijd kan je al een struikje hebben alst weer wat mee zit !

 

ik ken iemand die ze altijd maar 1 maand laat groeien en dan verduisterd , ze blijven kleiner dan normaal maar zijn opbrengst is ni mis ! dus ik hoop op een beetje zelfde effect

 

fotos neem ik deze avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_13329_40610.jpgLemon Haze

 

Om er voor te zorgen dat foto's in topics ook in de toekomst beschikbaar blijven en snel geladen kunnen worden verzoeken we je om foto's in een wietforum album te plaatsen. Hoe je dat doet staat uitvoerig beschreven: Rechts boven in je scherm Help -> Foto's plaatsen

 

Fijn weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat of te laat beginnen maakt helemaal niet uit :j ..

...je kan beter nu nog je foutjes maken die bijna iedereen maakt.... ;)

 

dan heb je de heele winterslaap om over je fouten heen te lezen en leren hier op wf... :)

 

...en dan...KNALLUHH... in 2013 :)

 

 

:wtf: foto Blowsterke! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze fotootje van de dames Dag 10 :P

 

momenteel groeien ze nog als kool :huh: , deze morgen staan ze mooi te genieten van het zonnetje 34° wordt het vandaag in BE :huh:

 

kheb eens zitten tellen van zons-opgang tot - ondergang en ik kom uit op +- 14.00 uur zon ,

dus ik denk dat deze dames nog een klein maandje hebben alvorens ze goed in bloei schieten??

 

kheb ze in een 50L pot samen gestopt , de kans dat ze reuzinnen worden is klein (laatkomertjes) maar met wat geluk haal ik er toch nog een rokertje af

 

rszdscf7824.jpg

 

 

rszdscf7823.jpg

 

 

wat denken jullie ? laat maar horen !

Edited by blazing

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij staat er ook een Super Lemon Haze , ontkiemt rond 15 juni , ook vrij laat . dan onder hps lamp 20 uur per dag .... 2 weekjes .... toen moest ik weg en kon niet meer onder de lamp

heb ik hem buiten laten staan in 5 liter flesserre voor beetje bescherming ... maar was weinig zon die periode of toch daar waar hij stond .... toen was het maximum 15 cm

na tien dagen heb ik dan terug nog 2 weken smorgens tot 20uur buiten , en dan nog tot 2 uur snachts hps lamp opgezet ..... dus echt veel licht gegeven , en vanaf ongeveer 5 augustus heb ik gewoon buiten laten staan , en nu is die ongeveer 70 cm met 11 internodes , en de volgende internode zit ook al klaar ..... idd. nog geen visueel zichtbare bloei ,maar zou toch ver gaan moeten komen , en anders ga ik zelf verduisteren , en waarschijnlijk ook afbloeien in dark room te zien hoe dat weer is ...

 

die plant ziet er goed uit ,lekkere geur ook , zal eens foto maken ....

 

wat ik wel zie dat bij de eerste 5-6 internodes de bladvorming wel wat in de war is .... 3 bladeren - 5 bladeren - maar wel heel dicht op elkaar zitten de internodes , derna is het wel Normaler 7 bladeren .

 

ik hoop toch met die 22 taken en top toch iets van 50-60 gram te halen ... moet kunnen..... in optimal;e omstandigheden zou die plant 1 kg kunnen geven , maar dan moet je wel in mexico of peru ofzo wonen en daar in grond steken ,

Share this post


Link to post
Share on other sites
bij deze fotootje van de dames Dag 10 :P

 

momenteel groeien ze nog als kool :huh: , deze morgen staan ze mooi te genieten van het zonnetje 34° wordt het vandaag in BE :huh:

 

kheb eens zitten tellen van zons-opgang tot - ondergang en ik kom uit op +- 14.00 uur zon ,

 

ik zou ze nog licht bijgeven , heb ook gedaan ,bleek geen probleem te zijn .... dus vanaf 20 uur ofzo of vroeger tot 2 uur snachts ... zodat ze toch 17-18 uur licht hebben ...

 

zeker twee weken en dan ist al september .... zie hierboven , heb beetje uitleg gegeven....

Share this post


Link to post
Share on other sites

licht bijgeven is jammer genoeg geen optie voor mij , ik zal ze gewoon hun natuurlijke gang laten gaan en zien wat ervan komt ...

 

ik verwacht geen kilos maar een klein rookertje zou wel plezant zijn :D

 

@juri inderdaad zelfs deze kleine dames ruiken al sterk ! :D hier ook "wilderige" bladvorm , is typerend voor SLH denk ik

 

zo staan ze er vandaag bij DAG 13 op 3d tijd volledig internode bijgekomen , dus groeien doen ze zeker nog ! :

 

rszdscf7826.jpg

 

 

vorige jaar heb ik een sourjack gehad in volle grond en deze is pas beginnen bloeien eind sept. , dus ze hebben wel nog een maandje denk ik , hoop ik ...

Edited by blazing

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja normaal zal dat ook wel van Green house seeds zijn die zaadjes , want zou niet weten wie die nog verkoopt , onder die naam dan

 

volgens green house seeds zou het 10 weken zijn de bloei indoor en out door zeggen ze het volgende

 

super lemon haze

FLOWERING OUTDOOR

 

Finishes by mid-October

(North hemisphere) Production can reach 1200 gr/plant.

 

Ideal for equatorial, tropical, subtropical and temperate climates.

 

Tall plant, needs support.

 

 

heb wel de indruk dat het nu wel aan het beginnen is bij mij de bloei ,plantje groeit niet zo snel meer,zit wa in de overgangfase groei bloei denk ik , en dat zou willen zeggen in theorie dat tegen half october eigenlijk nog maar een week of 7 aant bloeien is , dus denk dat het idd. wel zal moeten staan tot misschien midden november .... dus te hopen dat ,heeeel goeie nazomer is , in het geval dat hele dagen aant regenen is , heb ik al een kleine serre gemaakt dat het niet heel den tijd in regen staat , maar dan zal de voxhtigheid ook wel hoog liggen ,en zal ik toch beetje voor ventilatie moeten zorgen , of terug binnen zetten ,maar dat wil eigenlijk niet doen ... ben keer benieuwd hoe dat uw plantjes eruit gaan zien tegen dan ....

grtzz

 

SUPER LEMON HAZE

buiten gezet in kleine doe het zelf serre sinds 1 juli ongeveer krijg wel maar echte directe volle zon vanaf 12 uur tot 18 uur derna staan er hoge bomen voor , is wel licht maar geen rechtstreekse zon erop ...

 

nu ongeveer 75 cm

geef bijna elke dag 1 liter water met Plagron grow erin , aarde is Batmix plagron

vanaf volgende week begin alga bloom te geven ...ook van plagron

 

gallery_34041_14523_1510211.jpg

gallery_34041_14523_3072508.jpg

gallery_34041_14523_1339613.jpg

gallery_34041_14523_3163851.jpg

 

 

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...