Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sponsjeee

Fiets te leen gezocht omg amsterdam

Recommended Posts

Beste forumbezoekers, ik zou graag wat aan jullie willen vragen.

 

Ik ga weer eens een dagje Amsterdam doen, zelfs 2...een nachtje in een hotel, het hotel vossius? *(geen ervaring mee)*

 

Echter zou ik graag 1 of 2 fietsen voor mij en mijn lieve vriendin willen huren/lenen, alleen is mijn ervaring dat deze altijd takke duur zijn om te huren voor 1 of 2 dagen :j .

 

Is er iemand hier die zich gelegen voelt om ons te helpen ? uiteraard wil ik best een vergoeding regelen als dit niet te gek is, want die prijzen om te huren daar zijn :o

 

Ik wacht in alle nieuwschierigheid af :j en hoop dat iemand nog een oude barrel of liefst 2 heeft staan (UITERAARD zal ik andermans spullen met respect behandelen!)

 

Zelf kom ik uit een gebied waar jullie amsterdammers van denken dat ik belgisch praat als ik het niet vertel, dus het is nogal een reis...Adieë wa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

huren ze in Amsterdam fietsen dan :o :j :j

 

Adieë wa!, ze denken dat wij Duits zijn daar :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

Ja als ik zo praat wel hahaha, maar als ik gewoon NL praat dan is het toch echt vaak van, ben jij een belg?.. heb het al heel vaak mee gemaakt, gekke gezichten altijd :o

Edited by zODd
Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

een geeltje per fiets bij de niet zo fris uitziende meneer op station :j

 

net zo handig :o

 

 

GrappigeGroet ,

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

Sorry dat ik zo kieskeurig ben maar, gelieve een fiets welke ik ZELF nog op slot kan zetten :o ipv eentje waarvan het slot "vanzelf" open is gegaan en niet meer dicht gaat.

Edited by zODd
Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ons horen praten zullen de meeste wel verbaasd zijn ....oftewel: lek mich unne vinjer jevotst

 

link

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eppel valle went wiet van d'r boäm

 

Ik weet niet hoe lang je niet in A geweest bent, maar het is hier niet gegroeid hoor. Alles wat de moeite ward is is nog steeds te belopen. En als je een goeie shop gevonden hebt, dan wil je zelfs dat niet eens.

Als aller ergste is dit een slechte tijd om te fietsen in ons dorp. D'r rijden nu zoveel toeristen op fietsen rond dat nagenoeg iedere aut en motorrijder alsmede autochtone fietser deze zwalkende objecten ziet als gamezombies die je omver moet rijden in carmageddon stijl.

Neem een goed bedoeld advies aan (wat verder nooit iemand doet bij mij) en wees ridder te voet in dit laatste jaar zonder wietpas en dus zonder jengelende straatdealertjes van 9 jaar en nauwelijsk ouder. Geniet dan langzaam van het heerlijke schouwspel van de flanerende toeristen die, ook al in dit laatste jaar zonder wietpas, nog niet op elke straathoek beroofd worden door een nieuwe generatie heroïne verslaafden die straks door de straatdealers opnieuw uitgezet worden in het wild.

:j Fijn weekeindje straks hier :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg.. praat niet zo eng met die wietpas door heel nl :o , ik hoop juist op iets als ; geen wietpas meer in heel nl arround 2013..

 

Ik zal je advies maar proberen op te volgen, ik heb me enkele maanden geleden anders wel flink geammuseerd als zelfmoordpiloot op de fiets daar :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 1 nachtje slapen :) moest het even melden :) toch twijfel ik nog over de fiets, we zien daar wel, er fietsverhuurzaakjes genoeg :wtf:

 

Sinds die verrekte " wietpas " ben ik in geen shop meer geweest, heb er zin in! :)

 

BTW : Mag ik dit topic nog gebruiken? voor tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...